220.lv

PIGU Latvia SIA
Адрес: Maskavas iela 257
Rīga
Latvia - LV-1063
("Akropole" 220.lv pasūtījumu saņemšanas punkts)
Телефон: +371 6724 4220
Время работы: 9:00 - 20:00
9:00 - 20:00
9:00 - 20:00
9:00 - 20:00
9:00 - 20:00
10:00 - 17:00
закрыто
Категория: Магазины / Торговля  •  Интернет магазины
Социальные сети:

Рейтинг Надежности

23%
Жалобы
1036
Разрешенные
76
C ответами
1143
Посмотреть статистику

220.lv - Жалобы и отзывы

220.lv - Neatgriež naudu!

Neatgriež naudu! Skumji, iepērkos šajā veikalā regulāri, pēdējais gadījums neatstāja vienaldzīgu! 8.05.2020. Saņēmu savu pasūtījumu, atverot to konstatēju, ka ir bojāta matu maska - saplēsts iepakojums. Griezos ar foto un komentāru 220.lv palīdzības dienestā, kur man laipni atbildēja, ka varat masku atgriezt atpakaļ un samainīt pret jaunu! 12.05.2020. Es aizbraucu uz akropoles 220.lv izsniegšanas punktu, kur manu preci pieņēma māceklis vārdā Ivo, ilgi noformēja formalitātes, es pacietīgi gaidīju, jo saprotu...

220.lv - Preces piegāde - mūžīga, nepatiesa informacija

Preces piegāde - mūžīga, nepatiesa informacija 2. Maijā veicu pasūtījumu, dāvanu bērniem bumbiņu baseinu ar piegādi uz 14. Maiju. 14, maijā nekādas ziņas, labi pagaidīšu... Te pēkšņi 18. Maija pēkšņi prece tiek ielikta izpārdošanā, un mans pirkums tiek anulēts, automātiski 220.lv veic jaunu un jā paldies, vismaz cenas starpību sedz un ieskaita kontā. Jaunais piegādes datums uzrādās - 20, maijs. Pienāk 20. Maijs un protams... Nekā atkal nav. Prece tiek solīta 25. Maijā.. Tas ir šodien un preces joprojām nav, nekādas ziņas arī nav...

220.lv - Maldināšana

Maldināšana Nopirku gaisa kondicionieri ar piegādi - rīt. Protams, "rīt" nebija. Tā 10 dienas solīja, ka būs, būs. Zvanīju - sākumā teica, ka vnk kavējoties piegāde, tad ka kavēšanās no Lietuvas, bet būšot. Desmitajā dienā punkts uz "i", atnāca sms - " sveicināti, vēlamies jūs informēt, ka esam saņēmuši informāciju no piegādātāja, par jūsu izvēlētās preces - mobilais gaisa kondicionieris electrolux eacm-15 cl/n3 neesamību. Neesošā prece ir izņemta no jūsu pasūtījuma, nauda tiks atgriezta uz jūsu konta 5...

220.lv - Slikts serviss

Slikts serviss Заказала коляску. С оформлением заказа опоздали на 2 дня. Затем прислали подтверждение, что можно забирать товар. Договорилась со знакомым, чтоб забрал (сама живу в Елгаве и у меня годовалый ребёнок, выехать за коляской в ригу трудно) . Привезли мне коляску. Все бы ничего, но при заказе главным критерием коляски были резиновые колеса “gumijas riteni” и так было у них написано в описании этой модели коляски! Поэтому я ее выбрала. По факту колеса пластмассовые. Ладно, бывает. Написала им, что мне...

220.lv - Krāpšana

Krāpšana 08.05.2020. Nopirku preci. Pirms samaksāt sazvanīju operatoru un pārjautāju, vai tiešām tā prece, ko viņi pārdod, viņiem ir. Operators apstiprināja, ka ir. 14.05.2020. Tika solīts, ka būs. Prece neatnāca, atnāca īsziņa, ka pārcelts uz 22.05. Pienāk 22.05. Un atnāk gļēva īsziņa uz sms, ka naudu atgriezīšot 2 darbadienu laikā. Sazvanīt to kantori nav iespējams, uz e-pastu neatbild. Pirms mirkļa tā prece 220.lv mājaslapā bija atzīmēta, kā "izpārdots" nu ir atkal vietā, bet ar augstāku cenu...

220.lv - Neatgriež atpakaļ naudu par nesaņemto preci!

Neatgriež atpakaļ naudu par nesaņemto preci! Izvēlējos 2 preces kuras bija uz vietas noliktavā lai ātrāk saņemtu-datorkrēslu un saliekamo galdu (tajā brīdī noliktavā bija 4gab. !) pasūtījumu veicu 5. Maijā-piegādes laiks tika nozīmēts 8. Maijs. Piegādes dienā ne ziņas ne miņas. Sazinos ar viņiem caur epastu un man atbild tikai 11. Maijā un atvainojas par kavējumu-Sola piegādāt nākošajā dienā. Jā-nākošajā dienā kurjers klāt, bet tavu brīnumu atved tikai datorkrēslu, bet galda nav! Atkal solījumi-laika gaitā jau skatos, ka noliktavā visi...

220.lv - Krāpšana, ignorēšana

Krāpšana, ignorēšana Vairs neesmu 220.lv kliente, esmu izvēlējusies citu - daudz labāku kompāniju, kura novērtē savus klientus. 2019. Gada nogalē uzņēmuma mājaslapā pie precēm tika pielikta Eglīte, ar tekstu, ka, ja prece netiks piegādāta līdz Ziemassvētkiem (24.12.2019.) , tad pircējam pārskaitīs eur 50 (220.lv naudā) . Pasūtīju vairākās preces, kuras bija atzīmētas ar eglīti, bet, tavu postu, preces saņēmu tik 27.12.2019. - tātad, vēlāk nekā norādīts. Zvanot uz 220 katrs operators Saka kaut ko savu, bet beigā...

220.lv - Brāķis, slikts serviss, klientu ignorēšana

Brāķis, slikts serviss, klientu ignorēšana Neiesaku nevienam. Klientu čakarēšana. Saņēmu multivārāmo katlu nedēļu vēlāk kā solīja. Rezultātā brāķi. Nosūtīju mēnesi atpakaļ viņu kantorim (9.04.) joprojām nav ne atbildes, ne atgriezta nauda. Uz epastiem neatbild. Sazvanīt ar nav iespējams. Neesmu vienīgā, kura tiek čakarēta saņemot brāķētas preces.

Решено220.lv - Bojāta prece un klientu maldināšana

Bojāta prece un klientu maldināšana Sveiki! Pasūtījām mēbeļu iekārtu 220.lv. Izpakojot preci, precei tika konstatēts bojājums vienai detaļai. Apmēram, bija nepieciešamas 2 nedēļas, lai kāds reāģētu uz ziņu e-pastā un zvaniem. Kompānijas operatori nepārtraukti atbildēja, ka ir ziņots augstāk stāvošiem un noteikti sazināsies. Pēc cītīgas zvanīšanas un vairāku reižu skaidrošanas, atnāca e-pasts ar ziņu: " labdien! Ir iespēja no piegādātāja pasūtīt detaļu maiņai, bet detaļas piegāde var ilgt pat līdz 4 nedēļām. Ja esat ar mieru...

220.lv - Krāpšana, slikts serviss, bojātas lietas

Krāpšana, slikts serviss, bojātas lietas Pasūtījuma numurs 8671058 esmu ļoti neapmierināta ar šo servisu, nav iespējams arī sazvanīt, atbildē spēlē tikai mūzika un pēc laika atslēdzas zvans.. Divas kastes no trijām es saņēmu sadragātas, kā to saprast? , pievienoju foto pielikumā, puķu podi tik augstā cenā ir bez pakaramajiem, kaut gan fotogrāfijā tie bija ar pakaramajiem, Zemes maisa 50l trūkst? Piegāde maksāja 10 eiro un daļa pasūtījuma vispār nav piegādāta? !

220.lv - Melo par piegādi un izliekas, ka tas neattiecas uz viņiem

Melo par piegādi un izliekas, ka tas neattiecas uz viņiem Pēdējā reize, kad pasūtu kaut ko no 220.lv. Speciāli izvēlējos preci, kas norādīta, ka atrodas uz vietas (Lietuvas noliktavā) un uz piegādes adresi būs pēc 7 dienām. Viņi neuzskata, ka būtu jāpaziņo par to, ka prece norādītajā datumā nemaz neplāno būt. To es uzzinu tikai, kad zvanu pati, un tad vēl attieksme ir pašpārliecināta un pašsaprotama - nēe, nebūs, sistēma rāda, ka būs vēl nedēļu vēlāk. Pretīga attieksme, nerēķināšanās, ka es rēķinos ar norādīto datumu. Absolūts pofigs no viņu puses. Nožēloju, ka šis uzņēmums dabūja naudu no manis, pelnījuši noteikti nav.

220.lv - Cenu nepatiesa attēlošana, nepilna piegāde, ignorēšana

Cenu nepatiesa attēlošana, nepilna piegāde, ignorēšana Nevienam neiesaku iepirkties šajā kantorī, jo agri vai veļu nožēlosiet par to. Nesen sāku pievērst uzmanību tam, ka precei, kura stāv grozā ilgāk par vienu dienu pēkšņi palielinās Cena, pie tam krietni - par 100-200%. Tā cilvēks, kurš pasūta vairākas preces, var nepamanīt, ka samaksā daudz vairāk, nekā tā prece parasti maksā. Un brīnums - ja šo preci izņemt no groza, tad Cena atgriežas pie sākotnējās diennakts laikā. Pasūtīju preces vairāk nekā mēnesi atpakaļ, taču viena no pozīcijām...

220.lv - Slikts serviss, bojājumi

Slikts serviss, bojājumi Ужасное обслуживание по телефону! Все операторы говорят разную информацию. Заказывала велосипед 19.04, на сайте было написано, что он будет 21 числа. 20.04 пришлось переоформить заказ, так как товар подешевел, переоформили и в конце концов велосипед пришел 29.04. Звонила каждый день и спрашивала почему так и когда он будет, каждый раз разные операторы говорили разные версии. Один день ответила девушка, которая решила накричать и сказать, что я не так поняла, а не операторы говорили разное, и...

220.lv - Preces nepiegādāšana

Preces nepiegādāšana 2020g februārī pasūtīju bērnam gultu purgādei bija jābūt 31.03, bet nav nekādu ziņu. Nu tagad jau ir 23.04 un gultas vēl joprojām nav. Gandrīz katru dienu zvanot un jautājot par pasūtījumu man atbild, ka nodeva ziņu menedžerim un viņš atzvanīšot, bet vēl joprojām neviens nezvana un gultu nepiegādā. Nu jau sāku ļoti vilties 220.lv, jo agrāk cik sūtīju nekad nebija problēmas.

220.lv - Naudas neatgriešana un maldināšana

Naudas neatgriešana un maldināšana Tika pasūtīta preces (lapmas) 06.02.20, piegādes termiņš, kopā tika pārcelts 4 reizes, katru reizi pa 2 nedēļām uz priekšu. Sazinoties man teica, ka viena no precēm (griestu lampa) nav piegādāta un šobrīd nevarot precīzi pateikt, kad būs. Tā kā nebija steidzami teicu, ka gaidīšu, gaidīju divus mēnešus, kad 02.05.20 (skat. Foto) saņēmu ziņu no 220.lv, ka griestu lapma nav pieejama un no pasūtījuma ir izņemta un ka naudu atgriezīs, naudu par izņemto naudu saņēmu pēc pāris dienām. 03.04.20 no rīta...

220.lv - Murgs

Murgs Meklējām omei uz dzimšanas dienu jaunu televizoru, iegājām 220.lv interneta veikalā, par lielisku cenu atradām televizoru, malā rādās - saņem parīt! Domājam “lieliski, sūtam”. Pasūtīju 19. Martā, pēc samaksas veikšanas atnāk e-pasts, ka saņemšu preci 9. Apilī, nevis parīt! Tas jau bija šoks, jo omei Jubileja bija 27. Martā! Nu labi, gaidam, ko nu vairs. Pienāk 30. Marts un saņemu e-pastu, ka televizors ir nodots kurjerdienestam. Nu labi, pienāk 9. Aprilis kad precei jabūt circle k, nesaņemu...

220.lv - Slikts serviss

Slikts serviss Pasūtīju veikalā 220.lv mašīnai motoreļļu - divas kAnnas 74eiro vērtībā. Viss itkā normāli, paciņa nekavējas, pēc pāris dienām jau ir Omniva Pakomātā un saņemu ziņu. Dodos pakaļ un no pakomāta izņemu vienu eļļas kannu, kas aptīta ar pārtikas plēvi. Šokējos, skatos sms, epastu, saprotu, ka esmu divu kannu vietā saņēmis vienu un tam bonusā - citādāku (pēc attēla) kādu sūtīju viņu mājaslapā. Esot turpat pie omnivas zvanu 220.lv skaidrot situāciju. Saņemu atbildi: "omnivai abas kannas ir nodota...

220.lv - Krāpšana ar piegādes laikiem, neatnākušas preces

Krāpšana ar piegādes laikiem, neatnākušas preces Pilnībā krāpj ar piegādes laikiem. Precei vajadzēja atnākt 11 dienas atpakaļ. Katru dienu zvanot, viņi baro ar solījumiem, ka būs nākamajā dienā. Tā jau ir ņirgāšanās. Nekādā gadījumā neveiciet priekšapmaksu šajā caurumā. Tā ir klientu maldināšana un ir pilnībā izskatāma lieta, priekš patērētāju aizsardzības dienesta. Ļoti apšaubāms serviss. Kad paprasām par piegādi, tad Saka ka nodos ziņu veikalam un vienkārši pazūd. Neskaitāmi zvani nav neko atrisinājuši un visi klusē. Neuzticieties šim kantorim.

220.lv - Nepatiesa inf. Un klientu maldināšana

Nepatiesa inf. Un klientu maldināšana Tika veikts pasūtījums 20.03 ar piegādi 99% uz 26.03 zvanot nedēļas laikā menedžeri atbildēja ka prece tiks piegādāta laicīgi, (ļoti uztraucāmies vai bērniem dāvanas tiks piegāsātas laicīgi) pienāca 26,27,28 29 un 30 datums, tā arī nesaņēmām atbildi kur ir prece. Svētki sabojāti un nervi arī! Neviens no sazvanāmiem menedžeriem nav kompetents, un katrs sniedz citu informāciju. Diemžēl šajā kantorī nācās vilties!

220.lv - Rokas putekļu sūcēju Sencor neko nevarēja nesūkt

Rokas putekļu sūcēju Sencor neko nevarēja nesūkt Nopirku rokas putekļu sūcēju Sencor svc 190b. Pienāca dažas dienas ātrāk. Kad sāku lietot tas neko nevarēja nesūkt un tikai skanēja. Mēģināju par to ziņot 220.lv mājaslapā bet man pateica ka neko tur neesmu pircis un prasīja lai es nopērku vēl vienu. Iegāju savā bankas kontā un tur ir redzams ka esmu nopircis no 220.lv putekļu sūcēju par 23.99€ (ieskaitot piegādi) .

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы