220.lv - Neatgriež naudu par atpakaļ nosūtītu bōjātu preci
13. Jūn. Saņēmu pasūtīto preci-putnu būri, atverot iepakojumu, ieraugu, ka tas ir saplēsts-pamatnes kastes abos stūros. Iepakojumā nebija atgriešanas veidlapa. Uzreiz rakstīju epastā, nosūtīju bildes.15jūn. Caur pastu nosūtīju atpakaļ. Būs mēnesis, kā nesaņemu naudu atpakaļ. Rakstu, zvanu viņiem, daudz reižu, katru reizi liek nosūtīt čeku, bildes, sūtījuma num, bet nekas uz priekšu neiet.
Labdien!
Lai izskatītu Jūsu situāciju, lūdzam, precizēt pasūtījuma numuru, minot to šeit, vai iesūtot e-pastā: [email protected]
Ar cieņu, 220.lv
Labdien, Picēj!
Atvainojamies par radušos situāciju. Cilvēcīgas kļūdas dēļ, aizkavējās naudas atgriešana. Mūsu klientu apaklpošanas centra darbinieks sazinājās ar Jums telefoniski un izskaidroja situāciju.
12.07 tika uzsākta naudas atmaksa, kuru saņemsiet tuvāko 2 dienu laikā.
Atvainojamies par sagādātajām neērtībām.
220.lv
Комментарии (1)
Pasūtījuma numurs ir uz čeka, to esmu rakstījusi epastā jau neskaitāmas reizes! CP068867434LV 15.jūnijā caur pastu nosūtīju preci atpakaļ,šis ir sūtījuma numurs! Visi termiņi sen beigušies,vēlos tikai saņemt atpakaļ savu naudu par atpakaļ nosūtīto preci,kas bija neatgriezeniski sabojāta.