Решено220.lv - Serviss 0, nerisina problēmu
Pasūtījuma nr. : 14852321, tika iegādātas divas pozīcijas, runa iet par austiņām Cenā ap 39 eur, uz vietas saņemot preci viss ātri, ātri pārbaudīt nav iespējams. Atbraucot mājās, atverot iepakojumu. Viena austiņa uzreiz nedarbojās. Nodomājām ok. , varbūt nav uzlādēta vai izlādējās, kamēr bija ne 220.lv noliktavā, bet nezināmajā noliktavā, austiņas pie kabeļa, kas bija komplektā nostāvēja 3 stundas, reakcijas 0, pamanīju, ka otrajām austiņām caur telefona app, sāk kristies uzlādes līmenis, pa 3 stundām nokritās par 2%. Padomāju varbūt kabelis bojāts pieliku pie cita kabeļa, pāris stundas, bet nekā, tā tika izmēģināti 3 lādētāji. Līdz ar to tika secināts ka defekts vai nu tikai boksā, vai vienā austiņā un boksā. Tā kā atpakaļ nav iespējams uzreiz aizvest tika sazvanīts viņu info nr. , ar jautājumu, kādas alternatīvas?
- vai varu sūtīt ar omnivu vai dpd, atgriežot, jo ir defekts. Jo piekļūšana pie jums nav izdevīga.
Atbilde: nē tikai Latvijas pasts, kur mežonīgas Rindas vai personīgi.
12 dienas nebija iespējams nogādāt, jo nebiju Latvijā, zvanu atgādinu par sevi un jautāju vēlreiz pie tam likums nosaka ka man ir jāinformē un jāvienojās ar pārdevēju 14 dienu laikā no iegādes brīža, ja nav iespējams preci atgriezt. Ar operātoru vienojos, ka tik līdz būs iespējams.
Pēc 5 dienām beidzot tiku pie viņu veikala akropolē, veikala darbiniekam visu izstāstīju. Viņa atbilde ok! Sūtam austiņas piegādātājam, tad 14 dienu laikā ar jums sazināmies un vienojāmies vai nu par maiņu vai naudas atgriešanu.
Vakar, jeb 17 dienā zvanu viņu dienestam. Atbild pirmā operātore, kura neko nezin ne no viņu pašu noteikumiem. Ne no ptac likumdošanas. Mēģina man iestāstīt ka austiņas ir higiēnas prece, kopš kura brīža? Un ka ne garantija, ne 14 dienu likums uz viņām neattiecās, lūdzu savienot ar vadītāju, nomet klausuli.
Zvanu atkārtoti atbild cita kundze, kurai gaiši izskaidroju, kāda lr ir likumdošana, esmu viņus informējis, ka meklējot pat viņu mājas lapas noteikumos, kuri daudzi neatbilst lr likumdošanai, derētu ptac'am tos pārlasīt un nekas nav teikts ne ptac, ne viņu mājas lapā, ka austiņas ir higiēniskā prece un ka tās pat ja būtu tāda prece, kāda jēga bāst ausīs nestrādājošās austiņas?
Tika pateikts ka prece nosūtīta piegādātājam un viņš pārbauda, lai akceptētu maiņu vai naudas atgriešanu, ka par šo lēmumu mani informēs. Piedodiet, kur jūs viņas nosūtījāt? Es aliexpress atradu šādas austiņas ar standarta piegādi pa 15 eur, ar 7 dienu garantētu piegādi pa 25 eur, kas ir gandrīz 3 reizes ātrāk nekā ātrā piegāde no aliexpress. Dpd pa eiropu uz tālākiem stūriem preces piegādā līdz 5 darba dienām, te jau 2 nedēļas cauri. Un tur vēl nav paskatījušies un akceptējuši? Es preci pie piegādātāja pirku vai pie jums? Tas ir jums jādara un servisam jāatrodas uz vietas! Jums ir jālemj, saņemot no klienta iesniegumu, neviss par defekta novēršanu, bet gan par maiņu vai naudas atgriešanu. Un tad pašiem jāņemās ar piegādātāju, neviss klientam no tā ir jāciešs. Jo tagad 220.lv dēļ jau vairāk ka mēnesi esmu bez austiņām, jo ja es nopērku jaunas un viņi izdomā apmainīt, priekš kam man 2 austiņu pāri?
Pie tam šādā veidā atkal pārkāpj Ptac likumdošanu nepiedāvājot klientam izvēlēties to ko viņš grib, bet taisa tā vai nu būs tā vai tā.
Sodien sazinājās 220.lv pārstāvis un piedāvāja vai nu preces apmaiņu vai naudas atgriešanu. Izvēlējos šajā summā iegādāties citu preci.
Добавить комментарий