220.lv - Nestrādājoša prece, izvairās novērst defektu
Iegādājos trenažieri, kurš izrādījās nestrādājošs. Tā kā prece ir lielgabarīta, tad saskaņā ar likumdošanu 220.lv pašam ir jāierodas to salabot, vai arī jānodrošina tās transportēšana uz un no servisa centru.
Diemžēl 220.lv, lai arī atzīst, ka prece ir nekvalitatīva, jau 45 dienas izvairās no pretenzijas risināšanas. Pēdējā laikā uz e-pastiem vispār vairs neatbild. Telefona sarunās Sola noskaidrot un atzvanīt, bet no 10 reizēm nevienu reizi tā arī nav atzvanīts.
Iesaku maksimāli izvairīties šīs kompānijas un darījumiem ar to. Iegādājos preci, kura izrādās nestrādājoša un jau 45 dienas šī kompānija izvairās no pretenzijas risināšanas un Ptal ievērošanas, barojot klientu ar tukšiem solījumiem.
Ieliktu vērtējumu 0, bet kompānija ir pacentusies konfigurēt tā, ka to nemaz nevar izdarīt: (
Labdien!
Lai izskatītu Jūsu situāciju, lūdzam, precizēt pasūtījuma numuru, minot to šeit, vai iesūtot e-pastā: [email protected]
Ar cieņu, 220.lv
Labdien, Aigar!
Atvainojamies par radušos situāciju un, ka mūsu atbilde un situācijas risinājums nav sekojis ātrāk.
Mūsu klientu apkalpošanas centra darbinieks sazināsies ar Jums un vienosies par situācijas risinājumu.
Atvainojamies par sagādātajām neērtībām!
220.lv
Добавить комментарий