Решено220.lv - Krāpšana un slikts serviss
220.lv platformā uztur pārdevēju, kurš krāpjas, proti vidxl, jo samaksājot par preci vidaxl kaķu telts ar somu, vigvama forma, pelēka, 60x60x70 cm (nr.15122906) , atsūtīta nepilnas komplektācijas prece. Nav somas. No 17. Aprīļa līdz šodienai neesmu saņēmusi preci, nauda samaksāta - preces nav.
220.lv atrunājas, ka nav pārdevēji un, ka tiek gaidīta atbilde... Esmu ļoooooooooooooti vīlusies 220.lv.
Tamdēļ 220.lv platforma nav droša vieta, lai iepirktos, jo atbalsta ar rīcību un vienlaikus ar savu pasivitāti krāpšanu, t. I. Piedāvā preci, tomēr atbildības nav. Ērti gan.
Patīk un gribat problēmas - laipni aicināti 220.lv
Labdien, Dagnija!
Ļoti atvainojamies par radušos situāciju. Saņemot informāciju par trūkstošo pasūtījuma preci, sazinājāmies ar preces pārdevēju, kurš informēja, ka trūkstošā soma tiks izsūtīta. Diemžēl, pārdevējs trūkstošo preci savlaicīgi neizsūtīja, tāpēc piedāvājām Jums atgriezt nepilnīgi saņemto preci un atmaksāt Jums naudu par veikto pasūtījumu.
Kā Jūs miniet sūdzībā, preci iegādājāties no pārdevēja Vida XL, attiecīgi šis uzņēmums ir atbildīgs par preces komplektāciju un piegādi. Šajā pirkumā 220.lv tika izmantota kā platforma (līdzīgi kā fizisks tirdzniecības centrs, kas apvieno daudzus pārdevējus vienā ēkā), kas palīdz savest kopā pircējus un pārdevējus, kā arī nodrošina preču pieņemšanu no klientiem un to nogādāšanu pie pārdevēja. Mēs nevaram ietekmēt pārdevēja komunikācijas ātrumu vai lēmuma pieņemšanu.
Vēlreiz atvainojamies par radušos situāciju.
220.lv
Esmu saņēmu atpakaļ naudu par preci. Tomēr gribu noskaidrot kārtību kādā veidā dabūt šo preci atpakaļ pārdevējam . Prece nelietota, jo gaidīju trūkstošo daļu.
Добавить комментарий