Решено220.lv - Briesmīgs serviss, lēni darbinieki
Biju pirkusi 2021. Gadā televizoru, kurš nostrādāja vienu gadu (!) (iepriekšējais televizors, kurš arī tika pirkts 220.lv, bija nostrādājis 3 gadus) . Zvanīju uz informatīvo numuru 2 nedēļas, - vai nu bija aizņemts, vai nu vienkārši neceļa klausuli. Biju rakstījusi ē-vēstules, - joprojām nesagaidīju atbildi (pagāja 4 Mēneši) . Biju atbraukusi uz veikalu klātienē, - mīļās darbinieces teica, ka nenodarbojās ar šīm problēmām, tāpēc man ir jāturpina zvanīt/rakstīt uz ē-pastu, noteikti paveiksies un man atbildēs. Laiks gāja, un 220.lv mājaslapā atradu informāciju par to, ka bojātu preci var aizsūtīt ar kurjera starpniecību, vai aizvest uz Rīgu, vienu no 4 remontdarbnīcām. Biju spiesta plānot braucienu uz Rīgu, un aizvedu televizoru uz elektronikas servisu Tadaiķu ielā Maijas vidū. Tur teica, ka remonts ilgst aptuveni mēnesi, bet ja neizdosies, - pabrīdinās pa tālruni. Pagāja 3 Mēneši. Par šo laiku mans draugs Rīgā reizi bija iebraucis pie meistariem painteresēties, kas notiek ar televizoru, - teica, ka gaida pasūtītu detaļu. Augusta vidū es neizturēju vairs gaidīt, un piezvanīju. Operatore teica, ka televizoru nav iespējams labot, jo nav iespējas dabūt detaļas (!) , tāpēc man tiks atsūtīts akts par apmaiņu uz jauno preci. Šo "rezultātu" es biju gaidījusi 3 mēnešus. Lūk, ar šo aktu tajā pašā dienā biju atnākusi uz veikalu, kur no mīļām darbiniecēm dabūju solījumu, ka man piezvanīs 3 dienu laikā, jo uz vietas nav televizori, kā arī pasūtīt tādu pašu televizoru viņi negrib (televizors ir peejams 220.lv lappusē) . Pagāja pusotra nedēļa.. Man trūkst vārdu. Neviens no šīs apkalpošanas ķēdes "veikals-remonts" negrib celt dupšus un sākt strādāt. Atliek tikai strīdēties.
Labdien!
Lai izskatītu Jūsu situāciju, lūdzam, precizēt pasūtījuma numuru, minot to šeit, vai iesūtot e-pastā: [email protected]
Ar cieņu, 220.lv
Labdien, Ērika N.!
Veicām situācijas izpēti un vispirms vēlamies atvainoties par radušos situāciju - pēc Jūsu iesniegtās informācijas veiksim uzlabojumus, kas ļaus mums pilnveidot garantijas nodrošināšanas procesu un servisa komunikāciju ar klientiem. Noteikti strādāsim pie tā, lai šādas situācijas neatkārtojas un klienti pēc iespējas ātrāk var saņemt informāciju par remontā nodoto preču stāvokli.
Mūsu klientu apkalpošanas centra darbinieks ar Jums sazināsies telefoniski un vienosies par jauna televizora pasūtīšanu.
Atvainojamies par sagādātajām neērtībām!
220.lv
Paldies par operatīviem risinājumiem un beidzot laipnu apkalpošanu,- situācija tika atrisināta!
Комментарии (1)
По итогу мне предоставили другой телевизор по гарантии, сократив её, ведь если бы я взяла деньгами, то на 70 евро было бы меньше, а разницу в цене обещали оставить на моём 220.lv профиле в качестве бонусных денег, но этих около 14 евро так и нет, хотя я уже несколько заказов сделала после ситуации с телевизором. Ну что поделать, продолжу пользоваться их услугами, потому что мне удобно их месторасположение, но ничего крупного или дорогого у вас покупать не стану, а так же этот статус ВИП-клиента ничего не даёт, если что.