1a.lv

Kesko Senukai Digital
Адрес: Mūkusalas 41
Rīga
Latvia - LV-1004
(Juridiskā adrese)
Телефон: +37163588024
Время работы: 8:00 - 19:00
8:00 - 19:00
8:00 - 19:00
8:00 - 19:00
8:00 - 19:00
8:00 - 19:00
8:00 - 19:00
Категория: Магазины / Торговля  •  Интернет магазины
Социальные сети:

Рейтинг Надежности

53%
Жалобы
1117
Разрешенные
443
C ответами
1024
Посмотреть статистику

1a.lv - Жалобы и отзывы

Решено1a.lv - Slikta klientu apkalpošana, serviss

Slikta klientu apkalpošana, serviss Kamēr nav jāsaskaras ar klientu apkalpošanas dienestu un nav problēmu ar preču kvalitāti, tikmēr veikals jau bezgala foršs un ērts. Bet tad vienā brīdī visas pozitīvā pieredze aiziet mēslainē, kad ir vajadzīga neliela pretimnākšana no veikala puses. Ļoti nesmuki, nekorekti un neprofesionāli. Diemžēl šī problēma pastāv lielākajai daļai Latvijas veikalu un internet veikalu, ka nav nekādas klientu apkalpošanas kultūras un biznesa turpināšanas domāšanas. Fui!

1a.lv - Гарантийный ремонт

Гарантийный ремонт У меня сложилась неприятная ситуация с интернет-магазином 1a.lv. 01.08.2018 в этом магазине был куплен ноутбук asus из из геймерской серии с диагональю экрана 17 за 1000+ евро. Этот ноутбук покупался для использования в домашних условиях, из квартиры выносился пару раз и только для того, что бы включить его в другом помещении. Это достаточно здоровая железяка для того что бы использовать его как мобильное устройство и соответственно подвергать его каким то опасностям работы на улице...

Решено1a.lv - Slikts serviss,pirceju maldinasana par piegades terminu.

Slikts serviss,pirceju maldinasana par piegades terminu. Pasūtīju 13.08.2019 virtuves kombainu Philips Viva Collection Hr7762/00. Pie preces kataloga saņemšanas datums pakomata bija 17.08 pēc diviem pēcpusdiena. Sakot formēt pasūtījumu, parādījās 20.08. No rita 19.08 saņemšanas datumu parceļa uz 21.08, bet vakara jau uz 26.08. Nauda pārskaitīta jau 13.08 1a.lv pakalpojumus izmantoju pirmoreizi un laikam pedejo.

Решено1a.lv - Slikts serviss un briesmīga attieksme

Slikts serviss un briesmīga attieksme 20.05.2019 pasūtīju no 1a.lv Manta Žiroskūteri (Manta Smart Balance Board Viper Msb001) , pēc 3 dienām tas salūza, viena riepa nekontrolēti te griežas te negriežas. 25.05.2019 to nodevu 1a.lv garantijas remontā un kopš tā laika sākās problēmas! Prece joprojām ir ražotāju servisā (tā apgalvo 1a.lv) , kad tā būs salabota - neviens pateikt nevar! Nu jau tūlīt rudens - bērns aizies uz skolu un no visa prieka pabraukāties tāds čiks uz 2dienām vien sanāca un tas viss par 151 eur: (. Kad rakstīju...

Решено1a.lv - Piegādes datums

Piegādes datums Pasūtīju diktofonu 1a.lv vietnē. Solītais piegādes datums bijis 16.08.2019. Viss it kā nekas, bet 19.08.2019 blviņi mani izdomāja pabrīdināt, ka tomēr piegādes datums esot mainījies. Tik tiešām augstākais serviss. Kā arī - priekškam solīt konkrētu piegādes datumu, kad tas gandrīz vai nekad neatbilst taisnībai. Kārtējo reizi sanāk vilties šajā kantorī

Решено1a.lv - Nepatiesi norādīti piegādes datumi

Nepatiesi norādīti piegādes datumi 07.08 datumā veicu pasūtījumu 2 velosipēdi, norādītais piegādes datums 14.08 viss ir kārtībā līdz 08.08 saņemu epastu ka plānotais datums nu jau ir 03.09, gandrīz nepilns mēnesis. Tajā pašā dienā veicu zvanu prasot, kas par lietu, kāpēc tik ilgi, uz kuru saņēmu atbildi ka ir notikusi kļūme sistēmā un velosipēdi tiks piegādāti 14.08 un lai ignorēju pēdējo epastu. Tā arī daru līdz 14.08 kad nav nekādas miņas par manu pasūtījumu, brīvā brīdī 17.08 nolēmu zvanīt vēlreiz par to, kur ir man...

Решено1a.lv - Šausmīga attieksme

Šausmīga attieksme Iegādājos preci uz ko man pēc 1.5 nedēļas atzvana un pasaka ka prece nav pieejama, jo esot mainījusies cena viņu pusē. + darbinieks pa telefonu izturējās nekorekti neļaujot izvēlēties citu preci mudinot mani atteikties. Neiesaku 1a.lv lietuviešu lahatrons.

Решено1a.lv - Slikts serviss.

Slikts serviss. 01.07.2019. Interneta veikalā 1a.lv pasūtīju dušas kabīni - Vento Torino Massage Shower. Dušu atveda bez instrukcijas un specifikācijas, kā arī trūka nepieciešamās daļas lai to vispār saliktu. 12.07.2019. Aizvedu dušu atpakaļ lai pieteiktu naudas atgriešanu, ir pagājis mēnesis, bet nauda vēl aizprojām nav atgriezta. Pēc noteikumiem nauda ir jāatgriež 14 dienu laikā, kā to man arī apsolīja. Vairākas reizes zvanīju lai noskaidrotu tieši kāpēc šī nauda vēl nav atgriezta. Laipnie darbinieki ne...

Решено1a.lv - Slikts serviss un bojājums

Slikts serviss un bojājums Šā gada 10. Jūlijā saņēmu interneta veikalā 1a.lv iegādātu viedtālruni. Jau saņemot tālruni, konstatēju, ka tālruņa kartona iepakojums ir atplēsts un "nosmulēts" ar netīriem pirkstiem. Bet nu labi, ka tik prece darbojas. Kā izrādās, cerības bija veltas. Iegādātā viedtālruņa klaviatūra darbojās ar aizkavējumu, daži burti nedarbojās vispār, pilna uzlādēta baterija "novilka" vien 3 stundas, telefonu praktiski nelietojot. 13. Jūlijā atgriezu tālruni klientu apkalpošanas centrā. Kā vēsta...

Решено1a.lv - Slikts serviss

Slikts serviss Pasūtīju interneta veikalā 1a.lv preces bērnam skolai. Veicu tūlītēju apmaksu, nedēļu pēc apmaksas veikšanas bija klusums, saņemšanas datums uzrādījās 14. Augusts. Tad saņēmu e pastu, ka viena no precēm - skolas soma nav vairs pieejama, piedāvāja izvēlēties citu, bet protams dārgāku. Tā kā piemaksāt nevēlējos, tad lūdzu anulēt pasūtījumu... 3 dienas bija klusums, rakstīju e pastus, bet atbildi nesaņēmu, ignorēja pilnībā... 1a.lv mājaslapā "pasūtījums karājās" - ar norādi - rēķins izsūtīt...

Решено1a.lv - Slikts serviss, krāpšana

Slikts serviss, krāpšana Iegādājos preci, kas galu galā тeatbilda manām prasībām. Problēmas sākās jau mirklī, kad vēlējos preci atgriezt. Veikals uzstāja, ka preci jāatgriež personīgi, bet beigās izdevās vienoties, ka sūtīšu ar eksprespastu. Tad gaidīju mistisku pārbaudi. Tad atnāca e-pasts, kurā teikts, ka atteikums ir atteikts, jo esmu oreci nepareizi lietojusi un preci varu saņemt veikala birojā. Es vēlos redzēt akurātus dokumentus ar pierādījumiem, ka esmu nepareizi lietojusi preci. Kaut kā absurdi sanāk. Es visu...

Решено1a.lv - Krāpšana

Krāpšana Krāpnieki! Iegadājos kafijas aparātu, atnāca laicīgi, viss ok, tad sakas. Aparāts nestrāda ka vajag 24 maija atgriezu preci atpakaļ. Nogaidīju gandrīz mēnesi naudas nau, zvanu uz 1. Alv, noskaldīja ka ko es sev te iedomājos jāgaida 45 darba dienas. Nogaidīju ari tas, tad saku zvanit atkal. Katru reizi viena un tā pati atbilde"atvainojiet pašlaik neka nevaram palīdzet '', uz jautājumu cik ilgi vel bus jāgaida-neko nezinam... Mīļie cilvēciņi sargiet savus nervus neiepērkaties 1a.lv

Решено1a.lv - Krāpšana, neatgriež naudu

Krāpšana, neatgriež naudu Sveiki! Vēlētos brīdināt lietotājus par 1a.lv negodprātīgo rīcību. Kārtējo reizi pats uz savas ādas pārliecinos, ka viss ir kārtībā tikai tik ilgi, kamēr precei nav problēmas. Ja uzrodas defekts tiksiet čakarēts pēc pilnas programmas. Manā gadījumā, jau otrā reize, kad atgriežot preci (14 dienas laikā no preces iegādes), saistībā ar atklāto defektu precei sākas problēmas. Pirmajā reizē naudas atgriežšana tiek ievilkta uz vairākiem mēnešiem un lieta tiek atrisināta tikai pēc PTAC...

Решено1a.lv - Krāpšana, nepatiesi norādīti piegādes datumi

Krāpšana, nepatiesi norādīti piegādes datumi Pasūtījumu veicu 24.07.2019. Pirms apmaksas veikšanas, piegādes datums precēm tika norādīts 31.07.2019. Veicot apmaksu - 29.07.2019. Nopriecājos par tik atru apkalpošanu! Veltīgi... 01.08.2019. Rakstu e-pastu, nākamajā dienā man zvana un saka: " no pasūtītajām precēm ir pieejama tikai daļa, vai mums izsūtīt tās? "... Biju nepatīkami pārsteigta - ko? ! Vai izsūtīt? ! Jau ir 02.08.2019! Prece tika solīta 29.07.2019. ! Preci saņēmu solītā 29.07.2019. Vietā, 03.08.2019. ! Un, ja es nebūtu rakstījusi e-pastu, vēl tagad nebūtu saņēmusi pasūtījumu un netiktu informēta, ka daļa preču nemaz nav!?

Решено1a.lv - Дата получения товара и возврат денег

Дата получения товара и возврат денег Сегодня делюсь печальным опытом с интернет магазином 1a.lv. Случилось так, что срочно нужно было купить телефон. Выбранный телефон можно было приобрести в 1a.lv и rdelectronics по + - одинаковой цене. Выбор пал именно на 1a.lv, т. К. Там обещали, что выбрать его можно будет 31.07. , после 19: 00. Ок, это то, что нужно, т. К. 01.08. Я уезжала из риги. Дело было за неделю до зарплаты, поэтому выбрала лизинг с мыслью оплатить full сумму сразу после зарплаты. Выбрала лизинг, пишут - будет 31.07...

1a.lv - Bojājums

Bojājums 24.04.2019. Iegādājos no interneta veikala 1A.lv (Sia "Mobilukss") Schneider Vintage Scfp57 blue mikseri. Miksera pirmajā darbināšanas reizē tas nestrādāja (nedarbojās) . Pa vidu bija svētku dienas, mikseri atgriezt interneta veikalam, ātrākais, bija iespējams tikai 03.05.2019. 03.05.2019. Tas tika nodots interneta veikala 1a.lv servisam (servisa nodaļai) . Kopš 03.05.2019. Ir pagājuši nepilni trīs mēneši. Pēc pirmajām 30 dienām, kad zvanīju ar jautājumu, kas ar mikseri, interneta veikal...

Решено1a.lv - Tirgo "kreisas" smaržas Hugo Boss

Tirgo 'kreisas' smaržas Hugo Boss Nopirku vakar smaržas, mazo pudelīti hugo boss, samaksāju 20 eur. Šodien iesmaržojos. Smird ka lets odekolons, galva pat saka sapet. Tiešam neizskatās ka tas ir normālas hb smaržas. Nesishu uz veikaliem uz parbaudi. Varbut protams kļudos. Bet smird tiešam nesmuki, pēc leta odekolona. Jau kuro reizi pārliecinos ka iepērkoties 1a.lv ta ir liela loterija. Iesaku labāk aiziet uz parastum fizisku veikalu un iegadāties smaržas tur uz vietas un uzreiz atvert iepakojumu pēc atveršanas.

Mobilukss - Bojājums

Bojājums Sveiki, nopirku internetveikala duškabīni, saņemu preci 1a.lv liepaja piegādes punktā ksenukai. Aizvedot mājā preci izpakojam pēc 3 stundām un konstatējam ka duškabīne ir salauzta. Sutu e-pastu ar bildēm uz [slēpt]@1a.lv sagaidu atbildi pirmdiena, ka atvainojas par sagādātajām neērtībām, jautāju cik ilgi būs jāgaida atbilde kā man rīkoties tālāk. Protams atbildi neesmu vēl saņēmusi, jo meklējot vainīgo. Kad zvanu jautāju cik tālu esat mana pretenzija tad atbild, ka viss tiek izskatīts rindas kārtība.

Решено1a.lv - Piegādes datuma nemitīga pārcelšana

Piegādes datuma nemitīga pārcelšana Pasūtījām zālespļāvēju 17. Jūlijā jo tas bija nepieciešams pirms 24. Datuma, mājaslapā uzrādīja, ka preci saņemsim 20.07, kas šķita ļoti vilinoši! Apmaksājot rēķinu, piegādes datums mainījās uz 23.07. Par ko neatvainojās un uz manu e-pastu atbildēja "plānotā piegāde 23. Julijā. " 23. Jūlija rītā saņemu ka plānotais piegādes datums mainīts uz 30.07. ! Tā kā šis datums ir tikai plānotais, tad, protam, nav garantijas kad es to saņemšu... Zvanu operatoram, tam, cik saprotu, nav dota nekāda...

Решено1a.lv - Neatgriež naudu par nepareizi atsūtītu un atpaklaļ saņemtu preci un ignorēšana

Neatgriež naudu par nepareizi atsūtītu un atpaklaļ saņemtu preci un ignorēšana Pasūtīju preci, atsūtīja nepareizo preci. Atvainojās epastā, ka man piegādāta nepareizā prece. Izmantoju likumā noteikto un 14 dienu laikā nosūtīju atpakaļ 3. Jūnijā. Nu jau ir 22. Jūlijs un naudu neatgriež, neskatoties uz to, ka likumā noteikts, ka nauda jāatgriež 14 dienu laikā, ko paskaidroja patērētāju tiesību aizsardzības centrs (ptac) . Atrunājas, ka gaida naudu atpakaļ no kautkādas āzijas valsts kur ražota prece. Sūdzība iesniegta ptac, un ja tuvākajās dienās nav izmaiņu-iesniegsim tiesā.

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы