Решено1a.lv - Krāpšana, melīga informācija, slikts serviss
2019. Gada 21. Augustā nopirktu komplektu nagu apstrādei, tā saucamo nagu frēzi apmēram pa 26 eiro. Pēc dažām dienām jeb ap 28. Augustu pārstāja darboties. Aiznesu ierīci uz tuvāko ksenukai veikalu nodot remontā. Epastā saņēmu, ka precei ir konstatēta neatbilstība, ka tā tiešām nedarbojas. Pēc tam saņēmu ziņu, ka varu nākt pakaļ precei, pavadzīmē bija uzrakstīts 'motora remonts' un es paņēmu preci, cerībā, ka motora remonts tiešām ir veikts. Atnesu mājās, pievienoju pie tīkla, un nedarbojas, kā līdz šim. Jā, atzīstu, ka mana kļūda bija uz vietas nepārbaudīt, vai darbojas, jo darbiniece neizskatījās sevišķi ieinteresēta un es biju domājusi, ka remonts tiešām veikts. Gribu izteikt savu sašutumu par tādu attieksmi pret klientu. Pretīga vienkārši un melīga. Es kaut kā pārdzīvošu nepilnu 30 eiro zaudējumu, bet tiešām neiesaku neko pirkt šajā veikalā. Jums ļoti paveiksies, ja preces strādās. Ja nestrādās, pat neceriet, ka jums kaut ko salabos. No sirds novēlu šim veikalam bankrotēt. Zemāk iekopēju informāciju, ko šis veikals man sūtīja uz epastu.
Informējam, ka 1a.lv servisā nodotajai precei (pieņemšanas akta # rma-1684771-1) diagnostikas laikā ir apstiprinājusies pieteiktā neatbilstība.
Tuvākajā laikā (parasti 10 - 30 dienu laikā) apmierināsim izvēlēto neatbilstības novēršanas prasību.
Vēlamies informēt, ka 1a.lv servisā nodotā prece (pieņemšanas akta # rma-1684771-1) būs gatava saņemšanai pēc trīs darba dienām k senukai jelgava (loka maģistrāle 1b, jelgava) .
Labdien,
Sazinājāmies ar Jums telefoniski un situāciju izskaidrojām.
Autorizētais servisa centrs sniedza atzinumu, ka prece ir salabota un ir darba kārtībā.
Ja prece nedarbojas lūgums preci nogādāt servisa centrā, lai atkārtoti tiktu veikta diagnostika.
Ceram uz pozitīvu sadarbību turpmāk.
Uzņēmuma 1a.lv pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.
Комментарии (1)
Tā nav uzreiz paša 1a.lv vaina. Tā ik pa laikam gadās, ka prece nestrādā un ja tu būtu aiznesis preci uz viņu apkalpošanas centru 1a.lv gan jau būtu nomainījuši pret citu. Un cik es sapratu šī bija 1 reize kad tu iepirkies pie viņiem un labi es saprotu ka pirmā pieredze ir negatīva, bet tad teikt lai neviens neiepērkas un ceri ka šī kompānija bankrotē? Es nemēģinu aizsargāt 1a.lv bet nu tava sūdzība ir vienkārši stulba.