1a.lv - tirgo neejošu preci
vajadzeja jaunu datoru nu izvelejos 1a .lv pasutijumu veicu 01.10.2019 tad sodien 03.102019 saņēmu ap 13.00 un aizvedu uz tl servisu lai sainstelē portatīvo HP 250 G6 FULL HD SSD KABY LAKE I5 pec divam stundām saņemu zvanu no servisa ka jaunais dators nav lietojams jo nestrada ekrans. nutad nemu un vedu atpakaļ . tad iradas kai taisisot kautkadu mistisku ekspertizi un nezinot cik ilgi tas ievilksoties. man diena ir pilniba izjaukta nauda iztereta un datora ari nau. so kantori neiesaku nevienam jo tirgo beigtu preci
Labdien,
Ļoti atvainojamies par sagādātajām neērtībām, saistībā ar radušos situāciju, saņemot brāķētu preci. Nekādā gadījumā ar nolūku netirgojam brāķētas preces. Jāatzīst, ka katram ražotājam ir savs brāķa procents, no tā pilnīgi izvairīties nevar, bet šādos gadījumos klientam ir iespējams izmantot 14 dienu atteikuma tiesības.
Ja, prece tiek saņemta ar defektu, lūgums uzreiz sūtīt informāciju e-pastā [email protected] ar problēmas aprakstu, lai mēs pēc iespējas ātrāk varētu sazināties ar piegādātāju un atrisināt situāciju.
Ceram uz pozitīvu sadarbību nākotnē!
Комментарии (5)
Vai pats ienāci un palasīji atsauksmes pirms pirki dārgu produktu no viņiem? Noteikti ka ne, jo tad saprastu ka 1a ir viens no populārākajiem uzņēmumiem šeit. Katru dienu vismaz viens vai divi jauni ieraksti ir
Preci saņemot tak parakstījies arī par to ,ka iepakojums nav bojāts, tādejādi necel nekādas pretenzijas ne pret kurjeru, ne arī pret 1A. Tas ,kas tur ir kastē, tas attiecās jau tikai un vienīgi uz izplatītāju/piegādātāju Latvijā vai galējā variantā uz ražotāju. Tās tavas mistiskā ekspertīzes ir obligātas ,lai noskaidrotu , lai bieži vien tādi un šādi klientiņi paši nav sajājuši preci, bet beigās grib par to piķi ar uzviju. Populāra nodarbe daudz - nopērk telefonu, paspaida pāris dienas, izpeldina ezerā un beigās bļauj pa pus internetu ,ka telefons s*ds, pārdevējs krāpnieks utt..
P.S. 1A neražo tos datorus, 1A pat lielākā daļa no šī visa nāk pa taisno, kastēs jau no cita starpnieka. Kādā veidā šeit var 1A būt vainīgs? Sūdzības šeit ir daudz, bet lielai daļai tāda padomijas domāšana , un nav izpratnes par to kā vispār interneta veikali darbojās.
pirmkart atbild tikai tas kurs viņu tirgo. pircejs nav vainigs ka tirgotas ieperk no kinas vis letakos un bojatos, un vel jo projam man nau izdevies sazinaties ar 1a. un ari naudu nau sanemta
beidziet nest brendotās preces uz veikaliem atpakaļ.
1. Ja gribat ņemties pa servisu uzreiz nesiet uz autorizēto servisa centru un šajā gadījumā turpat blakus Servicenet. Labi.. sliktākā gadījumā apmainīs elementu un viss čotka. Mazums visādi gadās ar brāķiem. Bet arī pēc detaļu maiņām ierīce var strādāt normāli.
2. Ja liekas ka brāķis, raksti pieteikumu un 14 dienās atgriez. Jā.. viņi taisīs kaut kādu ekspertīzi, bet prasījuma pieteikumu atteikt viņi nevar, jo tas ir pieprasīts laikā.
Un ja kādreiz to teicu tikai par ķīnas veikaliem, tad arī par LV veikaliem... nofilmējiet, kā izpakojat preci un ieslēdzat to. Vēl jo mazāk viņi spēs pierādīt, ka esat plēsis kaut ko ne tā.
Pazina ari nopirka datoru un nevar ieslegt. Taka atbildibu nes tas kurš tirgo šo meslus