www.sudzibas.lv 1a.lv tirgo neejošu preci

1a.lv - tirgo neejošu preci

vajadzeja jaunu datoru nu izvelejos 1a .lv pasutijumu veicu 01.10.2019 tad sodien 03.102019 saņēmu ap 13.00 un aizvedu uz tl servisu lai sainstelē portatīvo HP 250 G6 FULL HD SSD KABY LAKE I5 pec divam stundām saņemu zvanu no servisa ka jaunais dators nav lietojams jo nestrada ekrans. nutad nemu un vedu atpakaļ . tad iradas kai taisisot kautkadu mistisku ekspertizi un nezinot cik ilgi tas ievilksoties. man diena ir pilniba izjaukta nauda iztereta un datora ari nau. so kantori neiesaku nevienam jo tirgo beigtu preci

03.10.2019

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Ответ от 1a.lv Ответ от представителя 04.10.2019

Labdien,
Ļoti atvainojamies par sagādātajām neērtībām, saistībā ar radušos situāciju, saņemot brāķētu preci. Nekādā gadījumā ar nolūku netirgojam brāķētas preces. Jāatzīst, ka katram ražotājam ir savs brāķa procents, no tā pilnīgi izvairīties nevar, bet šādos gadījumos klientam ir iespējams izmantot 14 dienu atteikuma tiesības.
Ja, prece tiek saņemta ar defektu, lūgums uzreiz sūtīt informāciju e-pastā [email protected] ar problēmas aprakstu, lai mēs pēc iespējas ātrāk varētu sazināties ar piegādātāju un atrisināt situāciju.
Ceram uz pozitīvu sadarbību nākotnē!

Дополнено krabis1230 24.10.2019

tad kapec vel joprojam neesat atgriezuši naudu atpakaļ

K

Комментарии (5)

N Noboby 04.10.2019

Vai pats ienāci un palasīji atsauksmes pirms pirki dārgu produktu no viņiem? Noteikti ka ne, jo tad saprastu ka 1a ir viens no populārākajiem uzņēmumiem šeit. Katru dienu vismaz viens vai divi jauni ieraksti ir

O Otis 04.10.2019

Preci saņemot tak parakstījies arī par to ,ka iepakojums nav bojāts, tādejādi necel nekādas pretenzijas ne pret kurjeru, ne arī pret 1A. Tas ,kas tur ir kastē, tas attiecās jau tikai un vienīgi uz izplatītāju/piegādātāju Latvijā vai galējā variantā uz ražotāju. Tās tavas mistiskā ekspertīzes ir obligātas ,lai noskaidrotu , lai bieži vien tādi un šādi klientiņi paši nav sajājuši preci, bet beigās grib par to piķi ar uzviju. Populāra nodarbe daudz - nopērk telefonu, paspaida pāris dienas, izpeldina ezerā un beigās bļauj pa pus internetu ,ka telefons s*ds, pārdevējs krāpnieks utt..

P.S. 1A neražo tos datorus, 1A pat lielākā daļa no šī visa nāk pa taisno, kastēs jau no cita starpnieka. Kādā veidā šeit var 1A būt vainīgs? Sūdzības šeit ir daudz, bet lielai daļai tāda padomijas domāšana , un nav izpratnes par to kā vispār interneta veikali darbojās.

K krabis1230 24.10.2019

pirmkart atbild tikai tas kurs viņu tirgo. pircejs nav vainigs ka tirgotas ieperk no kinas vis letakos un bojatos, un vel jo projam man nau izdevies sazinaties ar 1a. un ari naudu nau sanemta

Ventilators 04.10.2019

beidziet nest brendotās preces uz veikaliem atpakaļ.
1. Ja gribat ņemties pa servisu uzreiz nesiet uz autorizēto servisa centru un šajā gadījumā turpat blakus Servicenet. Labi.. sliktākā gadījumā apmainīs elementu un viss čotka. Mazums visādi gadās ar brāķiem. Bet arī pēc detaļu maiņām ierīce var strādāt normāli.
2. Ja liekas ka brāķis, raksti pieteikumu un 14 dienās atgriez. Jā.. viņi taisīs kaut kādu ekspertīzi, bet prasījuma pieteikumu atteikt viņi nevar, jo tas ir pieprasīts laikā.

Un ja kādreiz to teicu tikai par ķīnas veikaliem, tad arī par LV veikaliem... nofilmējiet, kā izpakojat preci un ieslēdzat to. Vēl jo mazāk viņi spēs pierādīt, ka esat plēsis kaut ko ne tā.

K krabis1230 17.10.2019

Pazina ari nopirka datoru un nevar ieslegt. Taka atbildibu nes tas kurš tirgo šo meslus

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы