Решено1a.lv - Krāpšana, garantijas atteikums, solījumu nepildīšana
Radusies ļoti nesmuka situācija, jo man tika atteikts garantijas remonts sakarā ar itkā mehānisku bojājumu USB ligzdai. 2019. gada 26. februārī aizvedu uz garantijas remontu planšeti (pieņemšanas akts RMA-984698-1). Pieņemšanas punktā pastāstīju, ka pēc apmēram 2 mēnešu planšetes nelietošanas to vairs nebija iespējams ieslēgt un liekot pie lādētāja tā nelādējas, kaut gan pirms tam nebija absolūti nekādu problēmu. 03.04.2019. zvanīju uz A1 garantijas servisa centru, lai noskaidrotu, kad būs gatava planšete, tur man paskaidroja, ka acīmredzot tiek sūtītas kādas detaļas un tas varētu būt par iemeslu ilgajam gaidīšanas laikam (protams nekas tāds nenotika). Nākamreiz zvanīju jau 8. maijā (jau pagājuši vairāk kā 2 mēneši), bet joprojām operators nespēja atbildēt, kas notiek ar manu planšeti un solīja noskaidrot. Pēc neilga brīža atnāca īsziņa, kur paziņoja par garantijas atteikumu sakarā ar mehānisko bojājumu. 13.05.2019. ierados saņemt planšeti un pārrunāju situāciju, kas manuprāt nav pieņemama, ka nepieciešami vairāk kā 2 mēneši, lai konstatētu mehānisku bojājumu, tas likās diezgan aizdomīgi. Papildus jau visam iepriekš minētajam garantijas servisa centrā saņemot planšeti netika atdots lādētājs, par tā atgriešanu vienojāmies ar Jeļenu Pičohu par to, ka lādētājs tiks nosūtīts uz Omnivas pakautkomātu Tukumā (tas rakstīts arī uz pieņemšanas nodošanas akta A1 eksemplāra), tomēr lādētājs joprojām nav saņemts.
Nobēdājos, par to ka sabojāta USB ligzda un nāksies remontēt par saviem līdzekļiem un aiznesu iekārtu uz licenzētu servisu. Pēc pāris dienām zvanīja no servisa un paskaidroja, ka apskatot planšeti vizuāli bojājumi USB portam netika novēroti, bet lai par to varētu pārliecināties iekārtai jānoņem detaļas uz kurām atrodas ražotāja plombas, kurām bija jābūt jau noņemtām jo iekārta taču bijusi servisā. Visas plombas izskatījušās tā itkā tās būtu līmējis robots ražošanas procesā. Servisa pārstāvis izteica viedokli, ka visticamāk neviens to planšeti nav atvēris vaļā lai pārliecinātos par šī bojājuma esamību. Servisa meistars izņēmis bateriju, ielicis atpakaļ un planšete sākusi strādāt, kā paskaidroja servisā tad planšetēm dažreiz gadās tāda kaite un baterijas atvienošana/pievienošana palīdz. Līdz šim vairs nekādu problēmu nav bijis.
Ņemot vērā visu iepriekš minēto uzskatu, ka esmu apkrāpts no A1 (vai šīs iekārtas itkā remontējošo servisa) puses, jo man tika nepamatoti atteikts garantijas remonts.
Pievēršot uzmanību aizdomīgajām lietām:
Ja iekārtai būtu mehānisks bojājums, tad to konstatētu uzreiz un tam nebūtu nepieciešami vairāk kā 2 mēneši;
Tā kā pazudis arī lādētājs, tas rada aizdomas, ka mana iekārta vienkārši tika kaut kur nolikta un neviens par viņu nelikās ne ziņas, līdz brīdim kad sāku zvanīties;
Nenoplēstās plombas liecina par to, ka remontējošais meistars nemaz nevarēja pārliecināties par šāda bojājuma esamību.
Šīs epasts tika nosūtīts 22.05.2019.
Ar šo stāsts nebeidzas. Pēc šāda epasta saņemšanas ar mani sazinās 1A pārstāvis, atvainojas ka tā sanācis, protams nespējot dot normālu situācijas skaidrojumu. Kā kompensāciju piedāvāja nelielu atlaidi nākamajam pirkumam un nekavējoties atradīšot manu lādētāju un nosūtīs uz Omniva pakautomātu. A1 pārstāvjiem acīm redzot likās, ka ar to viss ir beidzies un var droši strādāt tālāk savus solījumus nepildot, jo lādētājs netika nosūtīts.
17.06.2019. nosūtu sašutuma pilni epastu:
Cik ilgi man būs jāgaida lādētājs? Esmu saņēmis jau vairākus solījumus par tā piegādi, bet nekas joprojām nav noticis. Pēc visiem tiem mēsliem kam izgāju cauri pēc sadarbības ar jums gribētos to visu noslēgt.
Pēc šī epasta saņemšanas man no A1.lv zvana vīrietis ar krievu akcentu un atvainojās par radušos situāciju, esot bijis atvaļinājumā un nav zinājis par šo situāciju. Kā kompensāciju man piesolīja power banku, atmiņas karti un jaunu lādētāju, jo mans esot nozaudēts. Esmu nokaitināts, bet piekrītu un atkal sāku gaidīt nākamos 2 mēnešus.
20.08.2019. nosūtu nākamo epastu:
Tātad ir pagājuši vēl 2 mēneši un joprojām neko neesmu saņēmis, ne savu lādētāju ne kā kompensāciju solīto power banku un atmiņas karti. Tā jums ir normāla prakse sataisīt mēslus, sasolīt risinājumu un pēc tam nelikties ne ziņas?
Uz šo epastu jau vairs neviens neatbild, nezvana. Tā lūk nonācu līdz Sūdzības.lv.
Servisa līmenis 1A un to sadarbības partneriem zem kuras katras kritikas.
Labdien,
Sazinājāmies ar Jums telefoniski un situāciju izskaidrojām.
Ļoti atvainojamies par radušos situāciju.
Ceram uz pozitīvu sadarbību nākotnē.
Uzņēmuma 1a.lv pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.
Uzņēmuma 1a.lv pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.
Добавить комментарий