Решено1a.lv - Slikts serviss, piegādes problēma
Sveicināti. 10.09 datumā biju sūtijis ledusskapi Schneider SCCB161W. Atnāca protams elektroniski ē-pasta apstirpinājums, ka pasutijums ir pieņemts, un pašlaik notiek apstrādes procesā. Pie pasutijuma noformēšanas, bija izvelēts piegādes datums (20.09, pirmas dienas pusē, no 09:00 lidz 18:00).
Protams pirms ievietot jauno ledusskapi mūsu virtuvē, mēs sakam atbrivot vietu, un dienu pirms tam izvedām veco ledusskapi, gaidot ka mūsu jauna prece atnāks noradīta dienā, un droši aizņems savu vietu vecā ledusskapja vietā.(Tā ir normāla reakcija man liekas, jo neviens nezvanija un nebrīdināja, ka piegādēs rīt nebūs) Piegādes dienā es paņēmu brīvu dienu, lai varētu mierīgi pieņemt preci, un nerādīt kurjeram neertības, biju pilnā gatavība to pieņemt un ātri palaist cilvēku talāk strādāt.
Es gaidiju mājas, nebija ne viena zvana un nevienas izziņas no jūsu puses. Man tas likās aizdomīgi, un es pats izlēmu uzvanīt un pārjautāt, kurā tieši laikā plānojas preces piegāde, uz ko man mierīgi atbildeja ka "šodien nebūs, atvainojamies, bet būs citā diena, un kurā tieši painformēsim velāk".
Manuprāt, kāds no 1a darbiniekiem varēja kaut vai dienu pirms piegādes uzzvanīt man, un pateikt, lai rīt es negaidu to piegādi, un ka viss musu process pārceļās uz kādu citu dienu, tas būtu loti pieklajīgi un cilvēciski. Rezultāta, nosedeju mājas gaidot preci darba dienas vietā, tagad nosedēsim bez ledusskapja mājas vel 4 dienas (jo planotais piegādes datums tagad vispār ir 24.09) Kā ari izmestie produkti kurus bija planots parlikt šodien uz jauno ledusskapi.
Mēs visu saprotam, ka gadās tā visādas logistikas problēmas, bet vel vairāk problēmu roda tas ka neviens neinformē klientu par to.Visu kas bija jaizdāra, vienkārši jāpazvana, un jāpasaka, ka nebūs piegādes konkrēta datumā, un viss.
Labdien,
Diemžēl gadās situācijas, kad kavējas preču ienākšana no piegādātāju noliktavas.
Nepārtraukti strādājam pie tā, lai klienti preces saņemtu tām paredzētajā datumā un uzlabojam servisa kvalitāti.
Atvainojamies par sagādātajām neērtībām, ceram uz pozitīvu sadarbību nākotnē.
Uzņēmuma 1a.lv pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.
Комментарии (8)
Vajag pirkt preces no normālām lielām firmām, nevis no mistkastes kantoriem un tad gaidīt labu servisu.
Nu godīgi teikšu, sūtiju iepriekš daudz ko citu, tādu problēmu nebija..
Es arī esmu daudz ko sūtījis un arī nekādu problēmu nebija. Un par tajiem datumiem gandrīz visur melo.
Nevajag jau ticēt tam ka piemēram atnāks pēc 2 dienām. Jo padomājiet paši viņiem vēl vajag laiku apstrādāt , sapakot preci , atdot kurjeram , un pirms tā vajag ielikt pakomātā lai kurjers paņem , tad vēl no katra kurjera ir savādāk kāds steidzas un laicīgi saņem citi nesteidzās, un kurjeri pārsvarā pa brīvdienām nestrādā , varbūt ka kurjeram beidzās maiņa tad pajiet diena vai vairāk tad pasūtījumu viņš ved , tad cilvēks tikai saņem pasūtīju .
Kā biju minējis iepriekš, pasutiju 10.09 datumā, un piegādei bija jabūt 20.09. Bija veselas 10 dienas. Ka ari es uzrakstiju, es saprotu ka rodas visādas problēmas logistikā, bet galvenā problēma ir neinformēšana. Viens zvans varēja saglabāt visus produktus, mūsu spēkus ar veco leduskapja izvešanu, tas viss būtu darīts, net protams vēlāk tad, nevis tagad, kad viss ir izdarīts, sēdēt ēst 4 dienas tikai maizītes tapēc ka produktus ar temperatura režīmu vienkarsi nevar turēt mājas.
Nu tagad sapratu kas tur notika.
Es vienreiz pasūtīju Power Bank . Un bija rakstīts cik dienas jāgaida vai kaut kas tam līdzīgs . Atnāca nevis laikā bet pēc 1 apmēram nedēļas .
Es tad jau drusku uztraucos ka kaut kas nav tā ,bet paciņa atnāca.
Un tagad sanāk ka jūs sēdiet bez ledusskapja ?
Un ceru ka preci atvēdīs tuvāko 2 dienu laikā .
Veiksmi jums !
Šodien ir 24.09 datums, otrā piegāde atkal nenotika, un trešo reizi Pārcela uz 01.10 datumu :D.. Diezgan bedīgi tur viss, pussmēnesi vini grib vest to ledusskapi. Diemžēl bija jaateic, ātri izdomāju un atradu alternatīvu, un 220.lv . Piegāde ir nākama dienā, daudz pieklājigāk specialisti runā, bet 1a man gan pat neviens neatvainojas par tādam neertībam.
Nu pareizi izdarīji ka negaidīji . Cerams ka tagad viss būs labi.