Решено1a.lv - Slikts serviss
12.07.2019 tika iegādāts Xiaomi Mi M365 Electric Scooter Black, pēc izpakošanas konstatēts ka nedarbojas, aizvedām uz Rīga, Mūkusalas 41, LV-1004 tas notika 15.07.2019 tā bija pēdējā reize kad redzējām preci! 15.jūlijs! Pašlaik ir 17. septembris, jaunai precei kaut ko darija ar batareju, it kā visu salaboja, atbraucot pakaļ konstatēts, ka nav lādētāja, kas tika nodots kopā ar skūteri, jau kādas 2-3 nedēļas, zvanot uz servisa numuru, saka ka noskaidros un pārzvanīs, no 3-4 reizēm pārzvanīja vienu reize, meitene pateica godīgi ka nezina kur palika, ka laikam kaut kur servisā, saprotot mūs, bet izdarīt neko nevar. Pašlaik ir tā: neviens nepārzvana, uz e-pastu neatbild, preces nav un nezin kad būs, garantija iet jau 68 dienas, no tām 65 dienas atrodas servisā, vienkārši smiekli nāk...kur ir prece?
Pielikumā dokumenti kad, kas un kur bija nodota prece RMA-1630296-1
Labdien,
Sazinājāmies ar Jums telefoniski un situāciju atrisinājām.
Ļoti atvainojamies par radušos situāciju, ka garantijas serviss ieilga.
Ceram uz pozitīvu sadarbību nākotnē.
Uzņēmuma 1a.lv pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.
Добавить комментарий