Адрес: |
Dzirnieku iela 24 Mārupe Mārupes nov. Latvia - LV-2167 (Biroja adrese) |
---|---|
Телефон: | +371 24949944 +371 27042424 |
Время работы: |
8:00 - 17:00
8:00 - 17:00 8:00 - 17:00 8:00 - 17:00 8:00 - 17:00 закрыто закрыто |
Категория: | Услуги • Почта и курьерские услуги |
Социальные сети: |
Omniva - Жалобы и отзывы
Omniva - Slikts serviss
Tika sutita paciņa uz Vaciju 24.11.23. 01.12.23.nosutita uz Tallinas starptautisko terminali. Klients Vacijā gaida davanas Ziemassvetkiem. Vel lidz šim nav saņemis. Vakar -22.12.23 zvans no Omnivas,ka pacina atgriezta Rigā. Veselu menesi ceļojusi ! Kur? Nezin? Ļoti slikts servisss. Man jataisnojas klienta priekšā,ļoti nepatikami. Citu reizi noteikti neizmantosu sūtišanu ar Omnivu.
Omniva - Slikts serviss, iun nespēja atrisināt situāciju
Prece tika izsūtīta uz Viļņas pakomatu, cilvēks saņēm ziņu ka paka ir Klaipēda. Zvanam mēginām atrisināt, rezultātā paka atgriezta uz Rīga un , ko Jūs domājat... atgriezta atkal Klaipedas pakomatā! PIe tams cits sūtījums arī nosūtīts nevis uz Rīgas pakomātu, bet arī uz Klaipēdu. Rezultāta dāvana vērtīga pazaudēta netika piegādātā. Klients neapmierināts dusmīgs zvana un prasa atgriezt naudu, loģiski, jo kur cilvēks no Rīgas brauks uz Klaipēdu pēc pakas. Pie tam nav zināms, vai sūtījumi joprojam...
Omniva - Neizvēlējās kastes no pakomāta
20 CM augstu kasti kurjers vārda tiešākajā nozīmē IEBĀŽ M izmēra skapī! Un man uz ceļiem ar visu spēku 5min jāmēģina viņa izdabūt ārā! Rezultātā visa roka noberzta un 2 nolauzti nagi! Pateicos! Piedevām sūtījums ir no internetveikala, kuru varēja likt JEBKURA IZMĒRA SKAPĪ NEVIS TĀDĀ NO KURA NEVAR IZVILKT!
Omniva - Плохой сервис
Возможно, копания omniva старается работать и обслуживает свои пакоматы нормально. Но курьерская доставка нуждается в улучшении. Если утром в 8-30 приходит письмо, что посылка передана курьеру, то хотя бы уточнили примерное время прибытия этого курьера. Писала в доставку. Сказали, курьер перезвонит. Перезвонил через час и сказал, что будет аж после 17. Ну цирк! Целый день никакие дела нельзя спланировать. До этого работала компания venipak. Красота. С утра приходило смс и писали примерное время...
Omniva - Плохой сервис
Доставка товаров из китая осуществляется быстрее. Чаще всего это происходит в течении месяца. И в голову бы не пришло, что служба доставки Omniva, не то, чтобы в этой же стране, а в этом же городе, в риге, в одном и том же районе, из пакомата на lidoņu в пакомат на Dzirciema будет осуществляться более месяца. И если бы это только единичный случай. Как оказалось - это закономерность. В ноябре, в разное время, были отправлены несколько посылок. Середина декабря, дошли только 2, остальные...
Omniva - Krāpšanos un mānīšana par piegādi.. Sniedz nepatiesas ziņas ka bijusi piegāde
Omniva nozaudēja 1050 eiro vērtu paku kas sūtīta uz Vāciju un nedēļas laikā pat nevar sniegt ziņu kur viņa atrodas. Sākumā skaisti stāstot ka notika cilvēka kļūda netīšām nododot sūtījumu nevis piegāde bet atgriešana un tad jau stāstot ka nezina kur viņa pat atrodas. Pie tam uzsūkāšanā norādot neveiksmīgu piegādi bet beigās atzīst ka piegāde pat nebija veikta. Komunikācija ar viņiem tik e pasta gaidot atbildi dienu. Izsekošanas nekorekta
Omniva / Aliexpress - Slikts serviss
Sūdzības vietā pateicība. Beidzot esmu saņēmis paku norādītājā saņemšanas vietā-pasta nodaļā. Gan no wish.com, kas nesaņemtās pakas zibenīgi atmaksā. Cerams arī no aliexpress.com sūtījumi nonāks norādītajā adresē nevis automātiski ievietoti man kā invalīdam grūti sasniedzamā pakomātā-es to neuzskatu par sūtījumu piegādi-tikpat labi automātiski var ievietot arī citas pilsētas pakomātā. Pasts neveic savas funkcijas vispār. Tad atdodiet aliexpress pieg'di kādai privātai firmai kā omniva vai...
Omniva - Naudas izkrāpšana, paskaidro kā kļūdu, atpakaļ neskaita
No manis vēlējās nopirkt bērnu auto sēdeklīti par 60 eur, pa watsapp atsūtīja omnivas saiti kurā aizpildīt man kā līdzekļu saņēmējam kartes nr. Derīguma laiku utt. , visu aizpildot atnāca pieprasījums uz Smard Id kods, kuru apstiprināju. Tikai man naudu neieskaitīja, bet atvilka 53,16 eur rakstīju tehniskajai palīdzībai. Paskaidro kā kļūdu. Atpakaļ naudu neskaita. Vienkārši krāpmniecība. Man kā pārdevējam nav jāmaksā ne par ko, man vajadzēja saņemt no pircēja naudu. Uztaisīja rezultātā otrādi...
РешеноOmniva - Pazaudēts sūtījums
Labdien, kopš 21.04.2023 sūtījums ir iestrēdzis šķirošanas punktā un tālāk nekādas darbības nenotiek. Šis sūtījums ir ļoti svarīgs man, pirmo reizi saskaros ar to, ka sūtījums ir iestrēdzis un nekas nenotiek talka. Sūtījuma nummurs ce002361727ee. Ja, situācija neatrisināsies, tad vairs vairāk neizmantošu šo pakalpojumu un būs slikta pieredze.
РешеноOmniva - Slikts serviss
Vnkš šausmīgs serviss! Biju pasūtījusi drēbes no internetveikala, bija noteikts laiks, ka saņemšu to 14.04. , atnāk īsziņa uz telefonu, mans sūtījums ir ievietots pakomata Jaunpiebalgā, bet es dzīvoju Ikšķilē. Labi, zvanu uz omniva, it kā tikām galā ar visu, un manus sūtījumus ir piefiksējuši, ka jānosūta uz noteiktu adresi, un apsola ka sūtījumus saņemšu trīs darbadienu laikā. Ok, paiet divas dienas, man atnāk atgādinājums, ka man Jaunpiebalgas pakomatā vel joprojām stāv viens sūtījums. (bet...
Omniva - Pazaudēts sūtījums
Kopš 13.02.22 gaidu savu sūtījumu. Pēc izsekošanas koda kurjers izņēma sūtījumu no pakomātā un viss, tālāk nekādas darbības nav! Neskaitāmas reizes sazinājos ar omnivu, atbilde no viņu puses - standartfrāzēs! Izskatās, ka šīs kantoris nav ieinteresēts risināt šo problēmu! Vairāk neizmantošu omnivas pakalpojumus. Esmu vīlusies! Cf066968554ee
Omniva - Не толерантное отношение к клиентам
Изначально в пакоматах омнива была возможность поставить латышский, английский и русский язык, но с недавнего времени омнива перестала ценить своих клиентов и русскоговорящий гражданин страны не имеет право и возможность выбрать русский язык. Для меня это проявления их агрессии и показатель не толерантного отношения к некоторым представителям общества. Я писал отзыв в омнива через гугл и омнива удалила его, я написал еще раз и омнива удалила снова... Выходит, что омнива не только не толератно...
Omniva - Slikts serviss
Kompānija no kuras pasūtīju preci sadarbojas ar omniva. Precei vajadzēja būt nogādātai uz omniva pakomātu. Kādu rītu saņēmu ziņu ka prece atrodas omniva noliktavā taču nevar tikt ievietota pakomātā. Domāju, interesanti - prece ir kleita, kāpēc nevar tikt ievietota pakomātā? Vēl pie ziņas tika norādīts ka prece tiks piegādāta ar kurjeru un lai norādu piegādes adresi. Uz ziņu atbildēju ar adresi un norādi ka varu preci saņemt pēc 17.00. Dažas dienas vēlāk preci atveda - pkst 14.00 saņemu zvanu -...
Omniva - Bojājums
Испортили заказ. Сломали, вскрыли упаковку. Грязь туда занесли и конфету . Учитывая тот факт , что в заказе компьютерная клавиатура и мышка(которая сломана) . Заказывала на 220.лв не первый год, с ними никогда проблем не было. Видно что проблема в курьере, так как специально открыта посылка. Требую чтоб вернули денежные средства за испорченную вещь.
Omniva - Slikts serviss B2B klientiem
Omniva kā pakomātu piegādes opcija klientiem noteikti nav tā sliktākā, pat teiktu visinovatīvākie Latvijas tirgū. Bet gandrīz jebkurš b2b klients varēs pateikt, ka viņu sistēma, atbalsta komanda ir vienkārši zemākajā līmenī. 2 gadu laikā sadarbojoties ar omniva nav bijis mēnesis, kad viņi neizsūta e-pastu par to, ka kaut kas atkal ir noticis viņu it sistēmai. Un vienmēr tehniskā komanda kaut ko risina. Well, viņus lūdzu vajadzētu nomainīt, ja uzņēmums vēlas sevi redzēt nākotnē, jo apkalpošana un sistēmas lietojamība ir zemā līmenī.
Omniva - Bojājums, attieksme
Iegādājos preci no andelemandele.lv ar omnias starpniecību, izņemot to no pakomāta, tā bija izņurcīta, atvēŗta un netīra, aiznesot paku uz mājām, izņēmu to un redzu to, ka kastīte, iepakojums ir salocīts, saplēsts, liekas, ka kāds bradājis pa to. Prece bija domāta kā dāvana, kasbija arī iesaiņōta kā dāvana, bet tāu dāvināt vairs nevarēja, no omnivas es saņēmu atbildi, lai griežos pie nosūtītāja, ko arī izdarīju un nosūtītājs sazinājās ar omnivu un omniva kā kompensāčciju sniedza 100% atlaižu...
Omniva - Slikts serviss
Tika nosūtīta paka novembra beigās. Šodien par lielu pārsteigumu saņēmu sms, ka paka man ir atgriezta un lai to izņemtu man vēl jāsamaksā 3,09 eur. Momentā sazinājos ar klientu, klients netika saņēmis ne sms par izņemšanu, ne e-pastu, lai gan tika norādīti abi un sistēmā rādās, ka paziņojumi tika klientam izsūtīti. Klientam mānīties nebija pamata, jo paka bija apmaksāta un liela summa, kā arī klients sūtījumu ļoti gaidīja. Viss ok, kam negadās? Sazinājos ar omnivu, cerībā, ka situācija tika...
OMNIVA ZOG PAKAS EE151729895EE - В омниве варуют посилки
EE151729895ee paka no 29 novembrī pazudējas Rīgas terminālā. Omniva katru dienu Saka ka būs vakara, būs rit, būs atkal vakara, un atkal rit.2 decembri zvana no omniva Saka ka 100% paka būs pakomata un es viņu saņēmēju bet atkal nau. Kur paka un ka var bud ka pakas pazaudējas?
Omniva - Kur pazaudējas pakas no omniva Rīgas termināla?
29 novembrī Rīgas termināla saņēmējas manu paku no Bauska un paka pazaudējas. Katru dienu omniva teici ka būs vakara vaj rit. Pakas nau nekas nevar atbildēt kur mana paka un kad es viņu saņēmēju. Sapratu ka paši omniva zog pakas. Šodien 2.11.2022 man zvana omniva pateici ka 100% šodien paka būs pakomata. Bet nekas nau.
Omniva - Pazaudejas paka
Mana paka pazaudejas 29.novebri bij Rigas Terminala katru dienu zvana omniva un katru dienu vini tejca ka bus šoden bus šoden bet nekas nau.man trešo rejze sutet pakas-L izmers un trešo rejze probleman.kas vispar noticejas ar omnivu un kapec pazaudejas pakas?