Omniva - Par nekvalitatīvu Omniva pakalpojumu
Labdien,
Vēlos iesniegt sūdzību par nekvalitatīvu Omniva sniegto pakalpojumu. Mans sūtījums, kas tika nodots 01.12.2025, tika piegādāts ar ievērojamu kavējumu – 9 dienu laikā, lai gan pakalpojuma aprakstā bija solīta piegāde 2–3 dienu laikā. Izvēlējos Omniva pakalpojumu tieši ātrās piegādes dēļ un attiecīgi samaksāju augstāku cenu nekā alternatīvām (DPD un Latvijas Pasta pakomātiem).
Saņemot sūtījumu, konstatēju, ka tas ir bojāts. Vērsos Omniva klientu centrā, taču diemžēl nesagaidīju atsaucīgu vai pretimnākošu attieksmi problēmas risināšanā.
Lūdzu:
Izvērtēt konkrētās situācijas apstākļus;
Sniegt skaidrojumu par piegādes kavējumu;
Kompensēt radušos zaudējumus par sabojāto sūtījumu un nekvalitatīvo pakalpojumu.
SŪTĪJUMA NR. CE218120066EE
Labdien!
Novērtējam Jūsu atsauksmi un atvainojamies par sagādātajām neērtībām, kas radušās ar Jūsu sūtījumu.
Par radušos situāciju un tās risinājumu esam informējuši Jūs personīgi. Un ceram, ka nākotnē Omniva sniegto pakalpojumu izmantošana būs ievērojami patīkamāka un ērtāka.
Paldies par sapratni!
Ar cieņu,
Omniva
Комментарии (1)
Gfrr