LV RU

Omniva

OMNIVA SIA
www.omniva.lv
Адрес: Baltā iela 1b
Rīga
Latvia - LV - 1055
(Biroja adrese)
Телефон: +371 24949944
+371 27042424
Время работы: 8:00 - 17:00
8:00 - 17:00
8:00 - 17:00
8:00 - 17:00
8:00 - 17:00
закрыто
закрыто
Категория: Услуги  •  Почта и курьерские услуги
Социальные сети:

Рейтинг Надежности

19%
Жалобы
117
Разрешенные
5
C ответами
72
Посмотреть статистику

Omniva - Жалобы и отзывы

Omniva - Nozaudēta paciņa

Nozaudēta paciņa Iesaku vispār drošības pēc pirms sūtiet kaut ko ar omnivas pakomāta starpniecību, nofotogrāfējiet tā saturu vai manifestu. Tika sūtīta paciņa no Rīgas uz Bausku, tā tika pazaudēta. Man nācās segt cilvēkam visus izdevumus gan par omniva, gan par preci kuru pārdevu. No omnivas puses man ir vienas galvas sāpes (100 jautājumu) tagad pēksņi man ir jāsniedz apliecinājums par preces cenu u. T. T velk garumā. Tākā neiesaku. Zvanu centrā arī neko nemāk paskaidrot. Paciņu meklējot jau kopš 28.06 dzirdēju, ka par citem arī netika nekas kompensēts. Vienkārši stulbs kantoris.

Omniva - Paciņa nogādāta citam

Paciņa nogādāta citam Bija nepiecieciešamība nogādāt paciņu no Valmieras uz Ventspili. Ar Omnivu nekad nebija bijušas problēmas, tāpēc izmantojām to. Trešdien tēvs ielika paciņu pakomātā Valmierā, bet Ventspilī to tā arī nesaņēmu. Sestdien viņš saņēma zvanu no sievietes Cēsīs, ka paciņu ir saņēmusi viņa. Labi, ka bija jauka sieviete un piezvanīja, lai atdotu paciņu, taču paciņas saturs bija ļoti vērtīgs. Žēl, ka tā, vairs neizmantošu pakalpojumus.

Omniva - Kurjera Izpildījums

Kurjera Izpildījums Omniva Kurjers pie TC Akrapoles rīta stundā, ap plkst 10-11 .apstājies invalīdu stāvvietā, atstāj mašīnas kravas nodalījumu atvērtu un pats aiziet uz Pakomātu, kas itkā ir tur pat Pie TC , bet tomēr, atvērtā un brīvi pieajamā mašīna atrodas stāvlaukumuā.vai Tiešam Kurjers nevarēja izvēlēties citu vietu kur apstāties tukšajā stāvlaukumā? un vai ir droši atstāt atvērtu kravas nodalījumu?

Omniva - Nozaudēts sūtījums

Nozaudēts sūtījums Labdien, 12.06.2020. Nosūtīju divas vērtīgas pakas, kuras diemžēl tika nozaudētas. Omniva uzņemsies atbildību tikai gadījumā, ja tikšot uzrādīti pirkuma čeki. Atvainojiet, bet nezinu nevienu, kurš gadiem vāc čekus ar domu a ja nu omnivai ievaigas. Katrā ziņā piesaistīšu pac, jo viens ir tas ka nozaudē, bet otrs vēl sākt smieties par klientu ir nepieņemami. Abu paku kopējā vērtība bija 219.99€. Ļoti nelaipna arī bija apkalpošana pa telefonu, kad 12diena pēc pakas pazušanas zvanīju lai pieteiktu...

Omniva - Spams

Spams No punkta "Atsauksmes" jūs tikāt vāļā menu sadalē Facebookā... Uz sūdzību tur, es arī atbildes nesaņēmu jau vairāk par 10 dienām... Dublēšu sūdzību šeit: vakar man atnācis sūtījums (skatīties fočenes) un jau šodien jūs sūtat uz telefonu man savu spamu, lai es atrāk to izņemtu! Diennakts tikai pagāja! Vārbūt es pats lēmšu kad man izņemt sūtījumu!? Jā jums ir problēmas - uzstādiet vēl pakomatus! Nevajag dro*** smadzenes cilvēkiem. Sūtījums ir apmaksāts - varat droši iet d****! Pēc noteikumiem ir 7. dienas, gaidīsiet cik vajag! (Uz 5-6 dienu, jā, atgādinājumu sūtīt ir jēga!) Paldies!

Omniva - Piegāde

Piegāde Paciņa tika izsūtīta 10.06.2020, ar izsekošanas kodu ce869470717ee. Kad bija pagāJusi jau vairāk kā nedēļa un paciņa vēl nebija atnākusi, sazinājos ar uzziņas dienestu, kur man paskaidroja, ka pakomātā nav bijusi vieta manai paciņai. Pēc 2 dienām atkal sazinājos un man pateica, ka nomainīts izsekošanas kods uz xce869470717ee, bet vēlaizvien paciņa nav saņemta un pagājušas ir jau 12 dienas (1-2 darba dienu vietā, kā norādīts, ka būtu jāpienāk) . Man šī paciņa bija ļoti svarīga un tā tika izsūtīta laicīgi, gadījumā, ja tomēr aizkavēsies, bet vai tas ir pieņemami, gaidīt 12 dienas?

Omniva - Paciņas nesaņemšana

Paciņas nesaņemšana Labdien, vēlos uzzināt kāpēc mana paciņa no Lietuvas nav atnākusi. Paciņai vajadzēja atnākt uz jau 09.06.2020 izsekojot informāciju uzrada ka bijusi nodota 09. 06.2020 kurjeram agri no rīta. Parasti piegādā 17.00 vai pēc 17.00 vakara šeit. Sazinoties ar jūsu informācijas pakalpojumu centru 09.06.2020 sieviete ļoti laipni izskaidroja situāciju, ka omnivas pakomātā ir vel pietiekoši vietas, bet ja tomēr iznāks ka tiks piepildīts pirms manas paciņas nodošanas, viņa tiks ievietota nākamajā diena...

Omniva - Kurjers sagrieza paku un atvera pasutijumu

Kurjers sagrieza paku un atvera pasutijumu Kurjers atvēra paku un salauza detaļas pasūtītas no aliexpress (pasūtījums bija viss atvērts un sagraizīts, tā ka redzams bildē tā bija pakomatā) , sazinoties ar omnivu viņi palīdziet nevarot, jo es neesmu sūtītajs, pēc viņu vārdiem tikai ja sūtītajs ar ar viniem sazināsies viņi kaut ko izskatis. Super, kurjeri zog mantas, viņus neuztrauc gan bildes gan zvani, epasti tai paša diena...

Omniva - Krāpšana, piegādes laiks nepiedodami kavējas

Krāpšana, piegādes laiks nepiedodami kavējas Omniva nepilda noteikumus un krāpjas ar piegādes laikiem. Uzņēmumam nevar uzticēties un brīdinu arī citus! Mājas lapā skaidri norādīts, ka nosūtot paku no pakomāta uz pakomātu to saņemt var nākamajā darba dienā (Covi-19 laikā 1-2dienas vēlāk), taču prece nav saņemta joprojām. Nu jau pagājušas būs 4 pilnas darba dienas! Nr. izsekošanā redzams, ka prece no uzglabāšanas termināļa nav izkustējusies 3 darba dienas! Neizmantošu un neiesaku izmantot šo servisu.

Omniva - Krāpšana ar piegādi

Krāpšana ar piegādi Хочу всех, получающих посылки из китая, предупредить, что "у омнивы случается" заявить продавцу, что "посылка доставлена клиенту". При этом в трекинге омнивы видно, что "доставлена" она на склад в таллине, после хождения по рижским пакоматам. После чего приходится тратить свои нервы на ругань с менеджером и без гарантии получаения товара.

Omniva - Omniva/ Bojājums, tika sasista stikla materiāla dāvana

Omniva/ Bojājums, tika sasista stikla materiāla dāvana Vakar, 21.05.2020, man atnāca pasūtijums, kuru man sūtija ar omniva pakomātu. Pasūtījums bija stikla materiāla dāvana, kuru transportēšanas laikā tika sasista. Ir pievienota bilde, kā dāvana izkatijās pirms transportēšanas, un video, kur tiek atverts iepakojums. Uz iepakojuma bija marķēts “trausls”, kā arī uzrakstīts “lūdzu uzmanīgi, stikls”.

Omniva - Krāpšana, nekorekta informācija par piegādi

Krāpšana, nekorekta informācija par piegādi Omniva nepilda noteikumus un mājas lapā skaidri norādīts, ka nosūtot paku no pakomāta uz pakomātu to saņemt var nākamajā darba dienā, taču prece nav saņemta un jau pagājušas 2 dienas! Neiesaku izmantot šo servisu. Uz tālruņa nr arī neatbild neviens.

Omniva - Bojāšana

Bojāšana Pirmo reizi saskaros ar to, ka sūtījums ievietos kamerā, kura noteikti nav piemērota paciņas lielumam. Nezinu un nevaru iedomāties kā kurjers to tur ir ielicis, bet noteikti ar spēku, jo paciņa ir bojāta. Paveicās, ka iekšā nebija nekad trausls. 10 minūtes centos izņemt.

Omniva - Nozaudēta paciņa

Nozaudēta paciņa Situācija - no LT tika pasūtīta paciņa ar sūtīšanu uz pakomātu Pāvilostā. Paciņa tiek gaidīta u.t.t un tad - Opiņā, zvana kāda privātpersona un paziņo, ka kopā ar savu paciņu izņēmusi manējo. STOPIŅOS! Cilvēks godīgs, pazvanīja un paziņoja (diemžēl, numurs pazuda, vairs nevaram sazināties). Zvanam Omnivai - nē, paciņa vēl ir Lietuvā, nav nemaz Latviju sasniegusi. Omniva neuzņemšoties atbildību. Tā taču nav Omnivas vaina. Bet aizvien, kādam ir mana paka, ko Stopiņos nogādājis kāds topogrāfiskai...

Omniva - Treša diena ka mans sutījums ir pie kurjera un nav piegadats.

Treša diena ka mans sutījums ir pie kurjera un nav piegadats. Kāpēc kurjers raksta pie izsekošanas nr. Ka adrese nav pieejama, ja es pat neesmu saņēmusi sms un nav zvanījis. Ir rakstīts ka piegadas 1-2 dienu laika un trešajā diena pat to nedara? Zvanot omniva pat nevar neko īsti pateikt. Kāpēc tad vienkārši nevar nomainit piegādes veidu, piemeram lai piegāde uz tuvāko omnivas pakomatu, mana gadījums tas būtu Bauska. Izvēlējos atrako piegādes veidu un beigas savu sūtījumu jāgaida nedēļu. Ļoti esmu neapmierināta. Pirmo reizi izvēlējos omnivas kurjeru un pēdējo reizi!

Omniva - Ilgs gaidīšanas laiks

Ilgs gaidīšanas laiks Sveiki. Mans sūtījums jau vakar no Rīgas terminālī tika nodots kurjeram, lai atvestu uz Siguldu. Vienreiz jau veicu sūtījumu no Rīgas uz Alūksni. Kas kā zināms ir 200km. Kāpēc no Rīgas uz Siguldu sūtījums nāk 3 dienas, bet uz Alūksni atnāk 1 dienas laikā. Kā strādā jūsu sistēma? Gaidu atbildi!

Omniva - Безответственная компания

Безответственная компания Получала посылку от дочери в подарок. Она ее покупала через интернет и не причастна к отправлению последней. Я получала посылку через Omniva. Посылка была вся перегнута, а это была картина. Все было испорчено. Компания предлагает мне обращаться к отправителю. Но при этом у Omniva, есть контракт с отправителем! Почему получатель должен решать эти проблемы! Вот такое обслуживание в латвии. Безобразие.

Omniva - Slikts serviss un apkalpošana

Slikts serviss un apkalpošana Uzņēmums omniva mani slikti apkalpoja, un vēl jo projām gaidu savu sūtīju un neēsmu sanēmis savu paku, cc342851109ee varu pateikt to ka uzņēmums dara to lai ietekmētu klientiem un nedarītu neko labu un pakas pazūd kā nozagtas esmu pakas sanēmēs Jānis Buteiķis un paku savu gaidu jau nedēļa būs kā kā neēsmu sanēmis, esmu gatavs kaut vai tiesā sūdzēt, ka es pasūtu paku pa 1099. Euro un nauda pakāsta un paka arī kā zemē iemesta jo pasūtīju telefonu un neēsmu sanēmis, kauns par uzņēmumu omniva

Omniva - Slikts pakomàts!!! Salabojoiet!

Slikts pakomàts!!! Salabojoiet! Tas ir sviests, reālas dusmas, stulbais pakomāts, čakarē cilvēkus, ievadot pakomātā svītrakodu, uzlīme ko jālīmē uz paciņas nevar izvilkt ārā, jo tā ir kaut kur iesprūdusi! Nočakarējies pie tā pakomāta bez maz vai pus stundu, to sasodīto uzlīmi dabon kaut kā ārā! 🙄😡 tad nākamo taisi, tā vnk iznāk ārā tikai pēc kādām 5 minūtēm, a pa to laiku, cilvēks nesaprazdams ko darīt, uztaisa jau online jaunu svītrakodu, aizejot mīnusos no savas kabatas! Reāla krāpšana! Ļoti nepatīkami un noteikti, ka neizvēlēšos vairs ar šo pakalpojuma sniedzēju nosūtīt! 🙄

РешеноOmniva - Sūtījums fiziski nav izņemams no plaukta (ievietots neatbilstoša izmēra plauktā)

Sūtījums fiziski nav izņemams no plaukta (ievietots neatbilstoša izmēra plauktā) Labdien! Šodien piedzīvoju nepatīkamu situāciju, kad saņemot sūtījumu caur Omnivas pakomātu nevarēju to izņemt no plaukta (atveroties plaukta durtiņām sūtījums tur bija ielikts ar spēku un bez spēka pielietošanas nebija izņemams no plaukta) - man nācas noklausīties lamāšanos no līdzcilvēkiem, kas gaidīja rindā uz pakomātu (jo tas prasīja laiku) , gan arī līdz asinīm sabojāju pirksta nagu, lai varētu izvilkt šo sūtījuma paku no plaukta. Kad ar šo jautājumu griezos pie omnivas klientu atbalsta...

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять файлы». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы