Адрес: |
Dzirnieku iela 24 Mārupe Mārupes nov. Latvia - LV-2167 (Biroja adrese) |
---|---|
Телефон: | +371 24949944 +371 27042424 |
Время работы: |
8:00 - 17:00
8:00 - 17:00 8:00 - 17:00 8:00 - 17:00 8:00 - 17:00 закрыто закрыто |
Категория: | Услуги • Почта и курьерские услуги |
Социальные сети: |
Omniva - Жалобы и отзывы
Omniva - Iekasēta lieka nauda un nepiegādāts sūtījums
Sūtījumu ar piegādi uz mājām sarunājām uz konkrētu dienu. Sūtījumu neved, zvanu centrs sola, ka tūlīt atvedīs un tālāk nekas nenotiek. Sēdi un gaidi. Citā dienā pēkšņi tiek ievietots NE tuvākajā pajomātā, pievienots papildus 6€ apmaksai. Zvanu centram zvanīts 4 reizes, katru reizi solīts summu izlabot ( noņems mistiskos papildus 6€) un piegādāts kā bijām vienojušies un atkal netiek nekas izpildīts! Tiek iekasēta lieka nauda un paka atkal nepiegādāta! Neiesaku OMNIVU, totāls bardaks. Galvenais beigās uzrakstīt “atvainojamies par neērtībām” itkā tas līdzētu.
Omniva - Par šoferi kurš pārmeta man!
Labvakar! Sanāca tāda nepatīkama situācija ar jūsu darbinieku (viņš ir vienīgais kas to dara) mums topa darbiniekiem arī ir sava vietiņa kur mēs smēķējam…un jūsu šoferis brauc mums virsū! Es ar kolēģi stāvu šoka…krieviski parunāju šo tēmu un viņš man pārmet tu nerunā krieviski un nediriģē kur man apstāties…es viņam saku “ja jums ir kaut kādas valodu problēmas ar jums es varu runāt latviski, bet krieviski es runāju ar savu kolēģi! ” tas ir nenormāli! Es strādāju tajā veikalā kur viņi ved preci...
Omniva - Nesaņemts sūtījums
Pasūtīju preci, kuru no Lietuvas uz Rīgas šķirošanas centru piegādāja 24.09. Pasūtījuma NR. CC850922565EE. Problēmas sākās no 25.09. Nepārtraukti tika mainīts paredzamais piegādes laiks. Un pēkšņi , izsekojot sūtījumu, tas tika no Rīgas pārsūtīts uz Kuldīgu,29.09., bet atkal tika pārsūtīts tanī pašā datumā pārsūtīts uz Rīgu. Tagad paredzamais piegādes laiks bija 30.09., bet nezin kāpēc ir mainījies sūtījuma svars. Zvanīju 4 dienas uz klientu apkalpošanas centru, bet ļoti ir aizņemtas visa...
Omniva - Rupjš iepakojuma bojājums
2025. gada 30. septembrī saņēmu savu preci, kuru piegādāja SIA “Omniva”. Izņemot kasti no Omniva pakomāta, konstatēju daudzus rupjus iepakojuma bojājumus, kuri ir labi redzami pievienotos četros fotoattēlos. Kaste bija tik ļoti saplēsta, ka uzreiz radās iespaids par Omniva darbinieka mēģinājumu izvilkt no kastes preci. Ja preces būtu mazākas, tās būtu izkritušas ārā.
Omniva - Nekvalitatīva apkalpošana, ignorēšana
Omniva ne tikai piecas dienas pēc kārtas neatbild uz zvaniem (vienmēr aizņemts, izskatās, ka viņiem ir viens operators uz visu Latviju) , bet divu nedēļu laikā neatbildēja ne uz nevienu e-vēstuli. Ja Jums būs kādas problēmas, esiet gatavi, ka Jūs vienkārši ignorēs un darīs visu, lai Jūs nevarētu ar viņiem sazināties. Sūda kantoris ar sūda attieksmi!
Omniva - Slikts serviss
Zvaniju Omnivai apjautaties par savu paku kur preblema ar piegadi? Nosaucu pakas nummuru . Piekasijas pie mana privata nummura Kapec man nav cipari bet privats radas tapec ka es par pakalpojumu maksaju naudu . Ne jums vajag ar cipariem savadak kurjers ne ko ne piegadas !? Ar kadam tiesibam man Omniva nosaka Kadus numurus man lietot ? Kas ir Omniva tada!? Es boteikšu bidišu šo talak es to ta ne atstašu.
Omniva - Nepiegādāts sūtījums, klientu serviss melo
No 09.09 šķirošanas centrā Rīgā atrodas divi sūtījumi - CC840623875EE un CC840609012EE. Sūtījumi vairāk par 500 EUR, kurās ir specializētas barības un zāles slimiem kaķiem!
No 09.09 nenotiek nekādas kustības, zvanot divas dienas pēc kārtas klientu servisa darbinieki melo, ka vot tieši šodien būs. Divas dienas es nogaidīju, dzīvniekiem nepieciešamas zāles, un nekas nenotiek. Vai nu sūtījumi ir nozaudēti, vai nu piesavināti, bet varu secināt, ka klientu servisa darbinieki ir neprofesionāli...
Omniva - Потеряли посылку
Омниве все равно на своих клиентов, консультанты по телефону разговаривают по хамски. 04.09 заказала себе посылку, 06.09 посылка была у Омнивы в Рижском терминале. Сегодня 17.09 посылка так и не получена. Мало того, что ответа ждать нужно черти сколько, так ещё и консультанты имеют право раздавать советы. Сегодня позвонила в их центр, мне говорят посылки нет, потеряли, на мой вопрос что делать? Консультант ответила - ну пусть торговец ещё раз товар вышлет. Ага, бесплатно он мне его вышлет?...
Omniva - Плохой сервис, отсутствие коммуникации с компанией
Нет никакой информации о посылке, которая бала доставлена в Латвию неделю назад. На вопросы по электронной почте Компания не отвечает. На телефонные звонки никто не отвечает. Что вообще происходит? Где моя ПОСЫЛКА?
РешеноOmniva - Neapmierinātība
Visu saprotu paka var būt piegādāta līdz 19.09, bet tomēr tas sliktākajā gadījuma, mana paka no temu atnāca 3 dienu laikā, bet omnivas kurjers jau kā nedēļu nevar viņu savākt un piegādāt daudz ātrak, par ko es būtu priecīgaka. Jo muitu izgāja mana paka vienas dienas laikā. Ļoti ceru kad paku saņemšu pēc iespējas ātrāk.
РешеноOmniva - Slikts serviss
Klientu apkalpošanu ir grūti sazvanīt un uz e-pastiem atbildes kavējas. Sarežģījumi rodas arī tad, ja sūtījums kļūdaini ievietots pakomātā – tas tiek sūtīts uz noliktavu un atgriežas tikai pēc divām nedēļām ar papildu maksu, kas pārsniedz paša sūtījuma cenu. Citādi Omniva ir ar labām cenām un uzticamu pakalpojumu, tādēļ ceru, ka šīs problēmas tiks atrisinātas.
Omniva - Krāpšana
5 сентября получила смс от Omniva что конкретная посылка отправлена будет, надо только подтвердить через Qr код или е - почту. Я ничего не отправляла, на почту ничего не получала, но посылку некто отправил, отследила, что в эстонию. Понимаю, что некто использовал мой номер телефона для оформления посылки, значит своего нет, либо не хочет подставляться. Это не помешало чужаку использовать некий е-адрес, все там подтвердить. Написала жалобу в омниву, полный игнор. Спрашивается на каком основании...
Omniva - Slikts serviss
Ļoti slikts serviss! Nevar ne sazvanīt, rakstīju uz e-pastu, nav atbildes jau 4.dienu! Kam tas numurs norādīts, ja nevar laicīgi sazvanīt nevienu speciālistu, lai atrisinātu situāciju! Gaidīju pa 10 minutēm lai paceltu operators klausuli!
NEIESAKU AR ŠO KOMPĀNIJU SADARBOTIES! Vispār nedomā par klientiem!
Omniva - Slikts serviss
Diemžēl, paša neuzmanības dēļ, pieļāvu kļūdu, norādot nepareizu tālruņa numuru sūtītājam, kā rezultātā nevarēju saņemt skapīša kodu. Taču situāciju gan es, gan sūtītājs, centāmies atrisināt, sazinoties ar Omnivu. Pilnība neatsaucīgi darbinieki, nav iespējams sazvanīt, jo visas zvanu līnijas ir “aizņemtas” nedabiski ilgu laiku, zvanīju 3 darba dienas pēc kārtas un ļoti ilgu laiku gaidīju, kad kāds atbildēs, uz ziņām neatbild, neatbild arī laikā uz epastu (bija norādīts, ka max 3 darba dienu...
Omniva - Serviss
Labi ka mana roka nebija pārāk īsa un resna ka varēju iebāzt un izņemt.
Pirmo reizi tik nepatīkama situācija. Visu laiku bija korekti netālu no durvīm ieliktas jaciņas.
Omniva - Ваша машина,подрезала нас номер бусинка...15 11.
Ваша машина,создала аварийную ситуацию! Эта ситуация случилась сегодня,в 13.00 04.08.2025 на мосту ,рядом с" Jauna Teika" Будьте внимательны и осторожны за рулём.
Omniva - Trakie vadītāji
Сумасшедший водитель omniva создал аварийную ситуацию и вынудил тормозить, что бы избежать аварии. Водитель нарушил ещё несколько правил дорожного движения
- полностью игнорировал дорожную разметку и указательные дорожные знаки, что расценивается как агрессивная езда. Машина с номером fl1911 (04.08.2025. Около 12: 10, возле Gustava Zemgala gatve 77.)
Omniva - Bojāts sūtījums
Šodien, 21.07. Plkst 10.47, es saņēmu paku (sutijums cc806532548ee) un tā bija ļoti sabojāta. Šī nav pirmā reize, ļoti bieži omniva sabojā pakas. Visticamāk, tā ir kurjera vaina, viņa bezatbildīgā attieksme pret darbu. Pievienoju foto pakas ar bojājumu
Omniva - Nekompetence augstākajā pakāpē
Nespēj piegādāt pasūtījumus uz norādītās adreses tuvāko pakomātu, piegādājot uz pakomātiem, kuri atrodas maksimāli tālās, neertās vietās. Klientu atbalsts ir "bezspēcīgs", jo pakomāts tiek izvēlēts "automātiski".
Ceru, ka uzņēmums ieguldīsies kvalitatīvi izstrādātās it sistēmās un efektīvākā/automatizētā klietnu atbalsta nodrošināšanā.
Omniva - Neadekvāta uzvedība, problēmas ignorēšana
Problēma radās, nododot sūtījumu kurjeram, kuram, godīgi sakot, bija jāgaida papildu 5 minūtes. Pēc tam, kad atvainojos par kavēšanos, viņš ātri lika man saprast, kas un no kurienes es esmu. Viņš neaizmirsa arī par trauslo sūtījumu. Kurjers paņēma sūtījumu un, iespējams, divas reizes iesita pa kastei, lai pārbaudītu tās izturību. Es uzreiz pateicu kā tas nav adekvāti. Atbilde bija īsa: “Vajag labak iepakot”. Sūtījums tika pavirši iemests mašīnā.
Pēc šī incidenta tika informēts klientu...