Адрес: |
Dzirnieku iela 24 Mārupe Mārupes nov. Latvia - LV-2167 (Biroja adrese) |
---|---|
Телефон: | +371 24949944 +371 27042424 |
Время работы: |
8:00 - 17:00
8:00 - 17:00 8:00 - 17:00 8:00 - 17:00 8:00 - 17:00 закрыто закрыто |
Категория: | Услуги • Почта и курьерские услуги |
Социальные сети: |
Omniva - Жалобы и отзывы
Omniva - Slikts serviss
Omniva ir ļoti slikts serviss, netur savus solījumus. Mājaslapā rakstīts, ka piegāde divu darba dienu laikā, tātad mani pakai no amway kuru pasūtīju 01.10.2020 bija jābūt jau klāt šodien 05.10.2020, bet visticamākais piegādās rīt. Regulāri tiek kavēta piegāde par dienu, citreiz pat par divām. Toties viņu konkurenti Dpd gan labojušies un vienmēr atved paku divu darba dienu laikā.
Omniva - Bojāta
Pasūtīju uzlīmes, kuras tika bojātas Omniva atbild, kad nebija pareizi iepakotas. Tātad neiepakojat burbuļa aploksnes, neskaitāmas reizes esmu sūtījusi lēcas burbuļi plēve, nekādu problēmu. Arī vēstules sūtīta mīkstajā burbuļa aploksne. Te pēkšņi viņi sabojā uzlīmes un redz nepareizi iepakota, reāli apčakarē cilvēkus un nespēj atzīt savu nekompetento darbinieku vainu! Pēdējo reizi izmantoju viņu pakalpojumu.
Omniva - Slikts Serviss
Nekad neesmu bijusi no tiem, kas raksta sūdzības, bet tad padomājiet cik tālu jānoved klients, lai viņš šobrīd šeit publiski kaut ko klāstītu. Tātad - sūtīju paciņu, formējot sūtījumu pakomāts neizdeva adrešu uzlīmi, tas bija vakars, centos sazvanīt omnivu, taču veltīgi, jo kā izrādās viņi strādā ofisa darba laiku, kas man šķiet absurds, jo ja tavs pakalpojums darbojas 24/7, tad vismaz vienam cilvēkam no uzņēmuma vajadzētu būt sasniedzamam visu diennakti. Nākamajā dienā sazvanot, klientu...
Omniva - Preces bojājums
Sūtīju paciņu ar omnivu: 2 krūzes, kas bija kārtīgi iepakotas. Uz pakas bija lieliem burtiem uzrakstīts "plīstošs", bet saņēmējs krūzes saņēma saplēstas. Visa paciņa bija saspiesta un saņurcīta. "paldies" omnivai par zaudējumiem un sabojātu dāvanu!
Omniva - Bojājumi
Jau otro reizi veicu sūtījumu caur omniva, un kārtējo reizi šīs kompānijas strādnieki savu darbu dara stipri pavirši un manas preces brutāli salauž! Esmu lieciniece, kā puiši izņem preces no pakomāta un tas brutāli iemet busā no 3 m attāluma, kur savukārt uz jautājumu “kāpēc jūs tā metat preces” vīrietis atbild “kāda man tur darīšana”? Un tieši šādā darbība tika saplēstas klienta mantas. Savukārt lai cik un kā būtu iepakots, omniva neko nesedz, viņi atrod 101 attaisnojumu lai tevi atšūtu! Savukārt tikai ar omnivu esmu iegājusi mīnusos. Noteikti izvēlēšis labāk sūtit caur pastu.
Omniva - Nozaudēta paciņa
Iesaku vispār drošības pēc pirms sūtiet kaut ko ar omnivas pakomāta starpniecību, nofotogrāfējiet tā saturu vai manifestu. Tika sūtīta paciņa no Rīgas uz Bausku, tā tika pazaudēta. Man nācās segt cilvēkam visus izdevumus gan par omniva, gan par preci kuru pārdevu. No omnivas puses man ir vienas galvas sāpes (100 jautājumu) tagad pēksņi man ir jāsniedz apliecinājums par preces cenu u. T. T velk garumā. Tākā neiesaku. Zvanu centrā arī neko nemāk paskaidrot. Paciņu meklējot jau kopš 28.06 dzirdēju, ka par citem arī netika nekas kompensēts. Vienkārši stulbs kantoris.
Omniva - Paciņa nogādāta citam
Bija nepiecieciešamība nogādāt paciņu no Valmieras uz Ventspili. Ar Omnivu nekad nebija bijušas problēmas, tāpēc izmantojām to. Trešdien tēvs ielika paciņu pakomātā Valmierā, bet Ventspilī to tā arī nesaņēmu. Sestdien viņš saņēma zvanu no sievietes Cēsīs, ka paciņu ir saņēmusi viņa. Labi, ka bija jauka sieviete un piezvanīja, lai atdotu paciņu, taču paciņas saturs bija ļoti vērtīgs. Žēl, ka tā, vairs neizmantošu pakalpojumus.
Omniva - Kurjera Izpildījums
Omniva Kurjers pie TC Akrapoles rīta stundā, ap plkst 10-11 .apstājies invalīdu stāvvietā, atstāj mašīnas kravas nodalījumu atvērtu un pats aiziet uz Pakomātu, kas itkā ir tur pat Pie TC , bet tomēr, atvērtā un brīvi pieajamā mašīna atrodas stāvlaukumuā.vai Tiešam Kurjers nevarēja izvēlēties citu vietu kur apstāties tukšajā stāvlaukumā? un vai ir droši atstāt atvērtu kravas nodalījumu?
Omniva - Nozaudēts sūtījums
Labdien, 12.06.2020. Nosūtīju divas vērtīgas pakas, kuras diemžēl tika nozaudētas. Omniva uzņemsies atbildību tikai gadījumā, ja tikšot uzrādīti pirkuma čeki. Atvainojiet, bet nezinu nevienu, kurš gadiem vāc čekus ar domu a ja nu omnivai ievaigas. Katrā ziņā piesaistīšu pac, jo viens ir tas ka nozaudē, bet otrs vēl sākt smieties par klientu ir nepieņemami. Abu paku kopējā vērtība bija 219.99€. Ļoti nelaipna arī bija apkalpošana pa telefonu, kad 12diena pēc pakas pazušanas zvanīju lai pieteiktu...
Omniva - Spams
No punkta "Atsauksmes" jūs tikāt vāļā menu sadalē Facebookā... Uz sūdzību tur, es arī atbildes nesaņēmu jau vairāk par 10 dienām... Dublēšu sūdzību šeit: vakar man atnācis sūtījums (skatīties fočenes) un jau šodien jūs sūtat uz telefonu man savu spamu, lai es atrāk to izņemtu! Diennakts tikai pagāja! Vārbūt es pats lēmšu kad man izņemt sūtījumu!? Jā jums ir problēmas - uzstādiet vēl pakomatus! Nevajag dro*** smadzenes cilvēkiem. Sūtījums ir apmaksāts - varat droši iet d****! Pēc noteikumiem ir 7. dienas, gaidīsiet cik vajag! (Uz 5-6 dienu, jā, atgādinājumu sūtīt ir jēga!) Paldies!
Omniva - Piegāde
Paciņa tika izsūtīta 10.06.2020, ar izsekošanas kodu ce869470717ee. Kad bija pagāJusi jau vairāk kā nedēļa un paciņa vēl nebija atnākusi, sazinājos ar uzziņas dienestu, kur man paskaidroja, ka pakomātā nav bijusi vieta manai paciņai. Pēc 2 dienām atkal sazinājos un man pateica, ka nomainīts izsekošanas kods uz xce869470717ee, bet vēlaizvien paciņa nav saņemta un pagājušas ir jau 12 dienas (1-2 darba dienu vietā, kā norādīts, ka būtu jāpienāk) . Man šī paciņa bija ļoti svarīga un tā tika izsūtīta laicīgi, gadījumā, ja tomēr aizkavēsies, bet vai tas ir pieņemami, gaidīt 12 dienas?
Omniva - Paciņas nesaņemšana
Labdien, vēlos uzzināt kāpēc mana paciņa no Lietuvas nav atnākusi. Paciņai vajadzēja atnākt uz jau 09.06.2020 izsekojot informāciju uzrada ka bijusi nodota 09. 06.2020 kurjeram agri no rīta. Parasti piegādā 17.00 vai pēc 17.00 vakara šeit. Sazinoties ar jūsu informācijas pakalpojumu centru 09.06.2020 sieviete ļoti laipni izskaidroja situāciju, ka omnivas pakomātā ir vel pietiekoši vietas, bet ja tomēr iznāks ka tiks piepildīts pirms manas paciņas nodošanas, viņa tiks ievietota nākamajā diena...
Omniva - Kurjers sagrieza paku un atvera pasutijumu
Kurjers atvēra paku un salauza detaļas pasūtītas no aliexpress (pasūtījums bija viss atvērts un sagraizīts, tā ka redzams bildē tā bija pakomatā) , sazinoties ar omnivu viņi palīdziet nevarot, jo es neesmu sūtītajs, pēc viņu vārdiem tikai ja sūtītajs ar ar viniem sazināsies viņi kaut ko izskatis. Super, kurjeri zog mantas, viņus neuztrauc gan bildes gan zvani, epasti tai paša diena...
Omniva - Krāpšana, piegādes laiks nepiedodami kavējas
Omniva nepilda noteikumus un krāpjas ar piegādes laikiem. Uzņēmumam nevar uzticēties un brīdinu arī citus! Mājas lapā skaidri norādīts, ka nosūtot paku no pakomāta uz pakomātu to saņemt var nākamajā darba dienā (Covi-19 laikā 1-2dienas vēlāk), taču prece nav saņemta joprojām. Nu jau pagājušas būs 4 pilnas darba dienas! Nr. izsekošanā redzams, ka prece no uzglabāšanas termināļa nav izkustējusies 3 darba dienas! Neizmantošu un neiesaku izmantot šo servisu.
Omniva - Krāpšana ar piegādi
Хочу всех, получающих посылки из китая, предупредить, что "у омнивы случается" заявить продавцу, что "посылка доставлена клиенту". При этом в трекинге омнивы видно, что "доставлена" она на склад в таллине, после хождения по рижским пакоматам. После чего приходится тратить свои нервы на ругань с менеджером и без гарантии получаения товара.
Omniva - Omniva/ Bojājums, tika sasista stikla materiāla dāvana
Vakar, 21.05.2020, man atnāca pasūtijums, kuru man sūtija ar omniva pakomātu. Pasūtījums bija stikla materiāla dāvana, kuru transportēšanas laikā tika sasista. Ir pievienota bilde, kā dāvana izkatijās pirms transportēšanas, un video, kur tiek atverts iepakojums. Uz iepakojuma bija marķēts “trausls”, kā arī uzrakstīts “lūdzu uzmanīgi, stikls”.
Omniva - Krāpšana, nekorekta informācija par piegādi
Omniva nepilda noteikumus un mājas lapā skaidri norādīts, ka nosūtot paku no pakomāta uz pakomātu to saņemt var nākamajā darba dienā, taču prece nav saņemta un jau pagājušas 2 dienas! Neiesaku izmantot šo servisu. Uz tālruņa nr arī neatbild neviens.
Omniva - Bojāšana
Pirmo reizi saskaros ar to, ka sūtījums ievietos kamerā, kura noteikti nav piemērota paciņas lielumam. Nezinu un nevaru iedomāties kā kurjers to tur ir ielicis, bet noteikti ar spēku, jo paciņa ir bojāta. Paveicās, ka iekšā nebija nekad trausls. 10 minūtes centos izņemt.
Omniva - Nozaudēta paciņa
Situācija - no LT tika pasūtīta paciņa ar sūtīšanu uz pakomātu Pāvilostā. Paciņa tiek gaidīta u.t.t un tad - Opiņā, zvana kāda privātpersona un paziņo, ka kopā ar savu paciņu izņēmusi manējo. STOPIŅOS! Cilvēks godīgs, pazvanīja un paziņoja (diemžēl, numurs pazuda, vairs nevaram sazināties). Zvanam Omnivai - nē, paciņa vēl ir Lietuvā, nav nemaz Latviju sasniegusi. Omniva neuzņemšoties atbildību. Tā taču nav Omnivas vaina. Bet aizvien, kādam ir mana paka, ko Stopiņos nogādājis kāds topogrāfiskai...
Omniva - Treša diena ka mans sutījums ir pie kurjera un nav piegadats.
Kāpēc kurjers raksta pie izsekošanas nr. Ka adrese nav pieejama, ja es pat neesmu saņēmusi sms un nav zvanījis. Ir rakstīts ka piegadas 1-2 dienu laika un trešajā diena pat to nedara? Zvanot omniva pat nevar neko īsti pateikt. Kāpēc tad vienkārši nevar nomainit piegādes veidu, piemeram lai piegāde uz tuvāko omnivas pakomatu, mana gadījums tas būtu Bauska. Izvēlējos atrako piegādes veidu un beigas savu sūtījumu jāgaida nedēļu. Ļoti esmu neapmierināta. Pirmo reizi izvēlējos omnivas kurjeru un pēdējo reizi!