Адрес: |
Dzirnieku iela 24 Mārupe Mārupes nov. Latvia - LV-2167 (Biroja adrese) |
---|---|
Телефон: | +371 24949944 +371 27042424 |
Время работы: |
8:00 - 17:00
8:00 - 17:00 8:00 - 17:00 8:00 - 17:00 8:00 - 17:00 закрыто закрыто |
Категория: | Услуги • Почта и курьерские услуги |
Социальные сети: |
Omniva - Жалобы и отзывы
Omniva - piedāvājot ērtus un efektīvus pakalpojumus
Omniva, bez šaubām, ir izcils pakalpojumu sniedzejs, piedāvājot ne tikai ātru un efektīvu piegādi, bet arī plašu pasta un loģistikas risinājumu klāstu. Manā ik dienas pieredzē ar Omniva esmu sastapis uzticamu partneri kuram ir vērība pret klienta vajadzībām. Viņu profesionalitāte un ātra reakcija uz maniem pieprasījumiem padara manu sadarbību ar Omniva ērtu un bezrūpīgu. Šis uzņēmums patiešām seko līdzi laika prasībām, piedāvājot ērtus un efektīvus pakalpojumus.
Omniva - Krāpšana, zādzība, slikts serviss
08.12.2023. Sia Omniva tika paziņots par to, ka klients Francijā nav saņēmis tam nosūtīto paku, kas tika nodota kurjeram 28/11/2023.11.12.2023 nesaņemot sia omniva atbildi, atkārtoti tika nosūtīts pieprasījums par pakas Ce173868404ee piegādes statusu, tās atrašanās vietu. 12.12.2023 tika iesniegti elektroniski visi pieprasītie dokumenti par pakas saturu, vērtību un iekasētām no sia omniva piegādes izmaksām. Pēc 12/12/2023 7-darba dienu laikā nav sniegusi atbildi par situācijas izskatīšanu, un...
Omniva - Slikts serviss
Labdien, pievienojos sūdzībām par omnivas sliktu servisu, jo mums ir līdzīga situācija. 08. Decembrī.2023 omnivas kurjers paņēma paciņu lai piegādāt to uz holandi. Pēdējais pieraksts sistēma 11.12.23 - atrodas Tallinā. Viss! Vairāk par paciņu ne ziņas, ne miņas. Nevienam omnivas ofisā tas neinteresē, neliekas ne ziņas, kur atrodas paciņa nezin un t. T.. Murgs! Izskatas ka nmainija partneri, kas piegādā pakas uz ārzemām un vairāk viņu servisu izmantot kategoriski nevar!
Omniva - Sūtījumā paka
Mana mamma sūtīja no Ilūkstes Pilskalnes iela top tā bij 30 decembris jau kavējās 5 dienas
Omniva - Slikts serviss
Tika sutita paciņa uz Vaciju 24.11.23.
01.12.23.nosutita uz Tallinas starptautisko terminali.
Klients Vacijā gaida davanas Ziemassvetkiem.
Vel lidz šim nav saņemis.
Vakar -22.12.23 zvans no Omnivas,ka pacina atgriezta Rigā.
Veselu menesi ceļojusi ! Kur? Nezin?
Ļoti slikts servisss.
Man jataisnojas klienta priekšā,ļoti nepatikami.
Citu reizi noteikti neizmantosu sūtišanu ar Omnivu.
Omniva - Slikts serviss, iun nespēja atrisināt situāciju
Prece tika izsūtīta uz Viļņas pakomatu, cilvēks saņēm ziņu ka paka ir Klaipēda. Zvanam mēginām atrisināt, rezultātā paka atgriezta uz Rīga un , ko Jūs domājat... atgriezta atkal Klaipedas pakomatā! PIe tams cits sūtījums arī nosūtīts nevis uz Rīgas pakomātu, bet arī uz Klaipēdu.
Rezultāta dāvana vērtīga pazaudēta netika piegādātā. Klients neapmierināts dusmīgs zvana un prasa atgriezt naudu, loģiski, jo kur cilvēks no Rīgas brauks uz Klaipēdu pēc pakas. Pie tam nav zināms, vai sūtījumi joprojam...
Omniva - Neizvēlējās kastes no pakomāta
20 CM augstu kasti kurjers vārda tiešākajā nozīmē IEBĀŽ M izmēra skapī! Un man uz ceļiem ar visu spēku 5min jāmēģina viņa izdabūt ārā! Rezultātā visa roka noberzta un 2 nolauzti nagi! Pateicos! Piedevām sūtījums ir no internetveikala, kuru varēja likt JEBKURA IZMĒRA SKAPĪ NEVIS TĀDĀ NO KURA NEVAR IZVILKT!
Omniva - Плохой сервис
Возможно, копания omniva старается работать и обслуживает свои пакоматы нормально. Но курьерская доставка нуждается в улучшении. Если утром в 8-30 приходит письмо, что посылка передана курьеру, то хотя бы уточнили примерное время прибытия этого курьера. Писала в доставку. Сказали, курьер перезвонит. Перезвонил через час и сказал, что будет аж после 17. Ну цирк! Целый день никакие дела нельзя спланировать. До этого работала компания venipak. Красота. С утра приходило смс и писали примерное время...
Omniva - Плохой сервис
Доставка товаров из китая осуществляется быстрее. Чаще всего это происходит в течении месяца. И в голову бы не пришло, что служба доставки Omniva, не то, чтобы в этой же стране, а в этом же городе, в риге, в одном и том же районе, из пакомата на lidoņu в пакомат на Dzirciema будет осуществляться более месяца. И если бы это только единичный случай. Как оказалось - это закономерность. В ноябре, в разное время, были отправлены несколько посылок. Середина декабря, дошли только 2, остальные...
Omniva - Krāpšanos un mānīšana par piegādi.. Sniedz nepatiesas ziņas ka bijusi piegāde
Omniva nozaudēja 1050 eiro vērtu paku kas sūtīta uz Vāciju un nedēļas laikā pat nevar sniegt ziņu kur viņa atrodas. Sākumā skaisti stāstot ka notika cilvēka kļūda netīšām nododot sūtījumu nevis piegāde bet atgriešana un tad jau stāstot ka nezina kur viņa pat atrodas. Pie tam uzsūkāšanā norādot neveiksmīgu piegādi bet beigās atzīst ka piegāde pat nebija veikta. Komunikācija ar viņiem tik e pasta gaidot atbildi dienu. Izsekošanas nekorekta
Omniva / Aliexpress - Slikts serviss
Sūdzības vietā pateicība. Beidzot esmu saņēmis paku norādītājā saņemšanas vietā-pasta nodaļā. Gan no wish.com, kas nesaņemtās pakas zibenīgi atmaksā. Cerams arī no aliexpress.com sūtījumi nonāks norādītajā adresē nevis automātiski ievietoti man kā invalīdam grūti sasniedzamā pakomātā-es to neuzskatu par sūtījumu piegādi-tikpat labi automātiski var ievietot arī citas pilsētas pakomātā.
Pasts neveic savas funkcijas vispār. Tad atdodiet aliexpress pieg'di kādai privātai firmai kā omniva vai...
Omniva - Naudas izkrāpšana, paskaidro kā kļūdu, atpakaļ neskaita
No manis vēlējās nopirkt bērnu auto sēdeklīti par 60 eur, pa watsapp atsūtīja omnivas saiti kurā aizpildīt man kā līdzekļu saņēmējam kartes nr. Derīguma laiku utt. , visu aizpildot atnāca pieprasījums uz Smard Id kods, kuru apstiprināju. Tikai man naudu neieskaitīja, bet atvilka 53,16 eur rakstīju tehniskajai palīdzībai. Paskaidro kā kļūdu. Atpakaļ naudu neskaita. Vienkārši krāpmniecība. Man kā pārdevējam nav jāmaksā ne par ko, man vajadzēja saņemt no pircēja naudu. Uztaisīja rezultātā otrādi...
РешеноOmniva - Pazaudēts sūtījums
Labdien, kopš 21.04.2023 sūtījums ir iestrēdzis šķirošanas punktā un tālāk nekādas darbības nenotiek. Šis sūtījums ir ļoti svarīgs man, pirmo reizi saskaros ar to, ka sūtījums ir iestrēdzis un nekas nenotiek talka. Sūtījuma nummurs ce002361727ee. Ja, situācija neatrisināsies, tad vairs vairāk neizmantošu šo pakalpojumu un būs slikta pieredze.
РешеноOmniva - Slikts serviss
Vnkš šausmīgs serviss! Biju pasūtījusi drēbes no internetveikala, bija noteikts laiks, ka saņemšu to 14.04. , atnāk īsziņa uz telefonu, mans sūtījums ir ievietots pakomata Jaunpiebalgā, bet es dzīvoju Ikšķilē. Labi, zvanu uz omniva, it kā tikām galā ar visu, un manus sūtījumus ir piefiksējuši, ka jānosūta uz noteiktu adresi, un apsola ka sūtījumus saņemšu trīs darbadienu laikā. Ok, paiet divas dienas, man atnāk atgādinājums, ka man Jaunpiebalgas pakomatā vel joprojām stāv viens sūtījums. (bet...
Omniva - Pazaudēts sūtījums
Kopš 13.02.22 gaidu savu sūtījumu. Pēc izsekošanas koda kurjers izņēma sūtījumu no pakomātā un viss, tālāk nekādas darbības nav!
Neskaitāmas reizes sazinājos ar omnivu, atbilde no viņu puses - standartfrāzēs! Izskatās, ka šīs kantoris nav ieinteresēts risināt šo problēmu!
Vairāk neizmantošu omnivas pakalpojumus. Esmu vīlusies!
Cf066968554ee
Omniva - Не толерантное отношение к клиентам
Изначально в пакоматах омнива была возможность поставить латышский, английский и русский язык, но с недавнего времени омнива перестала ценить своих клиентов и русскоговорящий гражданин страны не имеет право и возможность выбрать русский язык. Для меня это проявления их агрессии и показатель не толерантного отношения к некоторым представителям общества.
Я писал отзыв в омнива через гугл и омнива удалила его, я написал еще раз и омнива удалила снова... Выходит, что омнива не только не толератно...
Omniva - Slikts serviss
Kompānija no kuras pasūtīju preci sadarbojas ar omniva. Precei vajadzēja būt nogādātai uz omniva pakomātu. Kādu rītu saņēmu ziņu ka prece atrodas omniva noliktavā taču nevar tikt ievietota pakomātā. Domāju, interesanti - prece ir kleita, kāpēc nevar tikt ievietota pakomātā? Vēl pie ziņas tika norādīts ka prece tiks piegādāta ar kurjeru un lai norādu piegādes adresi. Uz ziņu atbildēju ar adresi un norādi ka varu preci saņemt pēc 17.00. Dažas dienas vēlāk preci atveda - pkst 14.00 saņemu zvanu -...
Omniva - Bojājums
Испортили заказ. Сломали, вскрыли упаковку. Грязь туда занесли и конфету . Учитывая тот факт , что в заказе компьютерная клавиатура и мышка(которая сломана) . Заказывала на 220.лв не первый год, с ними никогда проблем не было. Видно что проблема в курьере, так как специально открыта посылка. Требую чтоб вернули денежные средства за испорченную вещь.
Omniva - Slikts serviss B2B klientiem
Omniva kā pakomātu piegādes opcija klientiem noteikti nav tā sliktākā, pat teiktu visinovatīvākie Latvijas tirgū.
Bet gandrīz jebkurš b2b klients varēs pateikt, ka viņu sistēma, atbalsta komanda ir vienkārši zemākajā līmenī.
2 gadu laikā sadarbojoties ar omniva nav bijis mēnesis, kad viņi neizsūta e-pastu par to, ka kaut kas atkal ir noticis viņu it sistēmai. Un vienmēr tehniskā komanda kaut ko risina. Well, viņus lūdzu vajadzētu nomainīt, ja uzņēmums vēlas sevi redzēt nākotnē, jo apkalpošana un sistēmas lietojamība ir zemā līmenī.
Omniva - Bojājums, attieksme
Iegādājos preci no andelemandele.lv ar omnias starpniecību, izņemot to no pakomāta, tā bija izņurcīta, atvēŗta un netīra, aiznesot paku uz mājām, izņēmu to un redzu to, ka kastīte, iepakojums ir salocīts, saplēsts, liekas, ka kāds bradājis pa to. Prece bija domāta kā dāvana, kasbija arī iesaiņōta kā dāvana, bet tāu dāvināt vairs nevarēja, no omnivas es saņēmu atbildi, lai griežos pie nosūtītāja, ko arī izdarīju un nosūtītājs sazinājās ar omnivu un omniva kā kompensāčciju sniedza 100% atlaižu...