Omniva - Slikts serviss
Klientu apkalpošanu ir grūti sazvanīt un uz e-pastiem atbildes kavējas. Sarežģījumi rodas arī tad, ja sūtījums kļūdaini ievietots pakomātā – tas tiek sūtīts uz noliktavu un atgriežas tikai pēc divām nedēļām ar papildu maksu, kas pārsniedz paša sūtījuma cenu. Citādi Omniva ir ar labām cenām un uzticamu pakalpojumu, tādēļ ceru, ka šīs problēmas tiks atrisinātas.
Labdien!
Mums ir patiesi žēl, ka Jums ir nācies saskarties ar šādu situāciju.
Skaidrojam, ka šobrīd ievērojami pieaudzis klientu pieprasījumu skaits, kas atsevišķos gadījumos var radīt aizkavēšanos ar atbildes sniegšanu.
Diemžēl pēc situācijas raksturojuma nevaram identificēt konkrēto situāciju, tāpēc lūdzam norādīt sūtījuma numuru, lai mēs varētu noskaidrot lietas apstākļus.
Ar cieņu,
Omniva
Добавить комментарий