www.sudzibas.lv Omniva Slikts serviss

РешеноOmniva - Slikts serviss

Klientu apkalpošanu ir grūti sazvanīt un uz e-pastiem atbildes kavējas. Sarežģījumi rodas arī tad, ja sūtījums kļūdaini ievietots pakomātā – tas tiek sūtīts uz noliktavu un atgriežas tikai pēc divām nedēļām ar papildu maksu, kas pārsniedz paša sūtījuma cenu. Citādi Omniva ir ar labām cenām un uzticamu pakalpojumu, tādēļ ceru, ka šīs problēmas tiks atrisinātas.

09.09.2025

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Ответ от Omniva_Latvija Ответ от представителя 09.09.2025

Labdien!

Mums ir patiesi žēl, ka Jums ir nācies saskarties ar šādu situāciju.
Skaidrojam, ka šobrīd ievērojami pieaudzis klientu pieprasījumu skaits, kas atsevišķos gadījumos var radīt aizkavēšanos ar atbildes sniegšanu.

Diemžēl pēc situācijas raksturojuma nevaram identificēt konkrēto situāciju, tāpēc lūdzam norādīt sūtījuma numuru, lai mēs varētu noskaidrot lietas apstākļus.

Ar cieņu,
Omniva

Жалоба успешно разрешена Andris. 24.09.2025

Atzīmēšu ka sūdzība ir atrisināta, jo kaut kāda kustība ir notikusi, lai gan slikta servisa lietā, nekas īsti nav mainījies, Omniva joprojām strādā ar lielu aizkavi.
Iesniegumu uzrakstīju, Omniva naudu par neizmantoto pakalpojumu atmaksāja. Būtu labi ja tas notiktu automātiski, jo pašreiz cilvēku nezināšanas dēļ, atmaksa nenotiek.

A

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы