www.sudzibas.lv Omniva Slikts serviss - neprognozējams progress

Omniva - Slikts serviss - neprognozējams progress

Omniva piegādes process diemžēl kļūst arvien neprognozējamāks. Informācija par kurjera ierašanos tiek sniegta pēdējā brīdī – bieži vien tikai tad, kad kurjers jau ir klāt, kas padara piegādi sarežģītu un rada sajūtu par haotisku pieeju klientu apkalpošanā. Šāda komunikācija neļauj savlaicīgi sagatavoties sūtījuma saņemšanai un liek secināt, ka trūkst koordinācijas starp sistēmu un piegādes personālu.

Būtu vēlams, lai klientiem tiktu sniegta iepriekšēja informācija par plānoto piegādi vismaz dienu iepriekš, ar aptuvenu laika posmu, kad kurjers ieradīsies. Tas ļautu izvairīties no pārpratumiem un nodrošinātu cilvēkiem ar dzirdes traucējumiem vai citām saziņas īpatnībām iespēju organizēt piegādi mierīgi un saprotami.

4 ч назад

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

R

Комментарии (1)

M memesupreme 2 ч назад

Jā, diemžēl identiska situācija. Esmu Omnivai biznesa klients un tur nav nekādas starpības. Tu izsauc kurjeru - piesaki ko 2h laika intervālu, bet neviens neierodas, neviens nebrīdina, vispār klusums. Customer supports arī bezjēdzīgs, tu zvani viņiem un viss ko viņi var pateikt ir "gaidiet zvanu no kurjera". Viens džeks no supporta man mēģināja ieskaidrot, ka šis 2h laika intervāls ir "vēlamais laiks", kad pretī pajautāju vai man kurjeru pieteikt uz 9:00 rītā, lai man atbrauktu 16:00, tad, protams, bija klusums, un neko vairs nevarēja pateikt. "Vēlamais laiks" par, kuru tu maksā naudu. Tad priekš kam tiek norādīts vispār šis laika intervāls?

Tagad omniva pieņēmusi darbā lērumu ar jauniešiem, kuri ne velna nespēj izbraukt savus maršrutus un tāpēc arī ir viss pakaļā.

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы