Адрес: |
Uriekstes iela 8a, Rīga Latvia - LV – 1005 (Biroja un juridiskā adrese) |
---|---|
Телефон: | +371 67387284 +371 67060519 |
Время работы: |
8:00 - 18:00
8:00 - 18:00 8:00 - 18:00 8:00 - 18:00 8:00 - 18:00 закрыто закрыто |
Категория: | Услуги • Почта и курьерские услуги |
Социальные сети: |
DPD - Жалобы и отзывы
DPD - Krāpšana, slikts serviss
25.04 nosūtītājs nodeva sūtījumu Dpd. No Dpd saņemu sms, ka piegādes datums 26.04. Zinot, ka nebūšu piegades adresē uzreiz pēc sms saņemšanas pārlieku piegādes datumu 27.04. 27.04 vakarā zvanu konsultantam, prasu kas ar sūtījumu, Saka ka noliktavā jāgaida. Nu domaju labi. 28.04 vakara zvanu konsultantam, prasu kas ar sūtījumu, Saka ka jāgaida. Paiet brīvdienas un šodien 02.05 vakarā ieju mājas lapā skatos sūtījuma statuss nosūtīts nosūtītājam. ! Nedēļu noturēja noliktavā, baroja ar...
РешеноDPD - Slikts serviss
Vēlos izņemt savu paciņu, sūtītājs Zolidi sapakojis ir, eju pakaļ, atveras durtiņas un viss, tālāk nekā nenotiek, jo kā var ievietot paciņu, iestūķēt pašā mazākajā nodalījumā kad nav iespējams pat izņemt!? Un jautājums: vai tiešām nav kas parūpējās par to, ka nodalījumi kaut kādā veidā tiek mazliet iztīrīti no putekļiem!? Šausmas kas tur darās: o
DPD - Krāpšana, slikts serviss
Dpd - это страшная компания. Заказала стиральную машину в 220.lv. Написала что можем принять посылку по вторникам и четвергам. Всё было хорошо до того как Dpd получил посылку. Написали смс что будут в среду, я поменяла дату на четверг. Написали что хорошо, в четверг. Отпросилась с работы - жду. Нет никого нет. В системе написано что мы не приняли посылку. Звоню - да, к вам приезжали, вы не приняли. Как же так. Я весь день дома. Никто не звонил, не писал. Дальше - больше. Опять смс - будем в...
РешеноDPD - Доставка товара
Зделал магазине заказ доставка курьером dpd не предупредив интервал времени курьер звонит и говорит я у двери стою разве так можно это одна проблема ещё проблема что курьер отказался дать мне проверить товар сказал что нету времени и дома проверите да а если там вообще другой заказ что мне с ним делать обращался к оператору но они нечего зделать не могут только извините и всё.
РешеноDPD - DPD - nepiegādā sūtījumu
1. Aprīlī pasūtīju no lego.com. Sūtījums tika sadalīts divas daļas pirmo saņēmu 6.04 caur dpd. Bet otra daļā tika nosūtīta 6.04. 10.04 bija Rīga, bet notika kaut kāda kļūda, to aizveda Jelgavā. Klientu servisā teica ka 12.04 tiks atvests. 14.04 sūtījuma nav. Man stāsta 2 dienas ka nav vietas pakomātā. Mājaslapā rakstīts ka neizdevās piegādāt - nepareiza adrese. Informācijas apmaiņa ar sūtījuma izcelsmes valsti. Kāpēc nepieciešama tā apmaiņa ja visa piegādes informācija ir dpd mājaslapā, tad...
РешеноDPD - Slikts serviss, krāpšana
Sūtītājs no Polijas bija nokļūdījies un norādījis nepareizu telefona numuru. Nevarot sagaidīt paciņu, ielūkojos dpd mājas lapā, kur jau uzrādījās divas neveiksmīgas piegādes. Negribu vainot dpd, bet visticamāk kāds mājās bija, bet neskatoties uz to nekādas norādes netika atstātas, kaut citu firmu kurjeri atstāj vai pie durvīm, vai pastkastītē. Sazvanoties ar klientu centru precizēju savu telefona numuru un vienojāmies par piegādi 03.04. Atrados adresē gan 03.04, gan 04.04. , sūtījums netika...
РешеноDPD - Slikts serviss
Vilšanās! Iesniedzu paciņu 25.03.2023 ap plkst 13: 50 (paku skapis rimi Kuldīga sūru iela 2 3301 Kuldīga) , bet arī ierakstot tās nummuru nekāda informācija par to nekur nav redzama. Pakas nr. 05757969902790 arī ieliekot paciņu skapis neizdeva čeku.
РешеноDPD - Slikts serviss, krāpšana
Iegādājos dpd kodu ar Andele Mandele starpniecību ,lai nosūtītu paciņu. Atnākot pie dpd pakomata Preiļos, Rīgas ielā 4d. Noskenēju QR kodu, pakomata ekrāna uzrādīja ka kods nav pieejams. Atkārtoju darbību vairākas reizes un mēģināju kodu ievadīt manuāli. Katru reizi uzrādijās ka kods nav pieejams. Zvaniju uz diennakts numuru kas bija norādīts uz paša pakomatā. Pastāstīju visu situāciju dispečerei viņa teica ka nosūtīs man SMS veidā kodu kuru ievadot dabūšu atlaidi sūtījumam kuru varu noformēt...
РешеноDPD - Piegāde
Ap 10.00 atnāca paziņojums ka no 8.00 līdz 22.00 uz norādīto adresi tiks piegādāts sūtījums. Nu jau seši vakara, joprojām sēžu mājās, gaidu kurjeru un visa šī situācija šķiet diezgan pazemojoša. Ir citas darīšanas ārpus mājas, bet nevaru aizbraukt jo jāgaida kurjers, kuram it kā būtu bijis jau jāpiezvana lai precizēt piegādes laiku. Tā kā šodien sestdiena, māc šaubas ka viņš tik ilgi var strādāt. Pēc pieredzes viņi sāk apzvanīt un izvadāt preces apmēram ap 11.00. Stulbi, ka neziņā speciāli jāsēž un jāgaida. Un ja vēl tā arī neatvedīs šodien, tad būšu baigi dusmīga par tādu attieksmi.
РешеноDPD - Slikts serviss
Dubultie standarti, pasūtījuma veikšanas kārtība nav skaidri aprakstīta (gaidīšanas laiks) , vairākas reizes sistēma iedeva maldinošu statusu, ka kurjers bijis, lai gan nekādu ziņu nebija no kurjera. Es izmantoju viņu pakalpojumus pēdējo reizi.
РешеноDPD Latvija - CV Slikta attieksme
Darbiniece kura pēc facebook informācijas strādā HR, DPD Latvija. Ka var saprast ka no Jūsu puses uz manējo CV ir jāgaida atbilde vairāk nekā 5 dienas? Ka Jūs tur atlasāt cilvēkus? Pat nevarat uzreiz sniegt atbildi par to, ka paldies bet vieta ir aizņemta? Ļoti slikta attieksme Jums ir. Mainiet darbu. Kaut vai uz tirgu sīpolus tirgot, varbūt labāk sanāks.
РешеноDPD - Посылку обокрали!
Всё началось с того, что за посылкой к моей сестре приехали в 9.00, когда она была на учебе, хотя было указано, что будет дома от 15.00 до 19.00. Да еще и по телефону не совсем компетентно сказали: « где вы есть? Я за посылкой приехал? ! » потом посылка приехала с опозданием. Шла 8 рабочих дней, опять же было написано, что придет за 3-5 рабочих дней. И самое интересное, что посылка пришла вся разорвана и товара не хватает на 170 евро. Вот такой веселый мне новогодний подарок. И сейчас я...
РешеноDPD - Slikts serviss
Gluži tāpat kā daudzi citi šeit, saku lielu fuij Dpd kurjeriem un dipičeriem pie tel. Arī es nesaņēmu savu paciņu, jo kurjers neatbrauca laikā kāds bija norādīts atsūtītajā sms. Otrā dienā vienkārši saņēmu ziņu, ka mana paciņa nr. 13579300618571 tiek sūtīta atpakaļ uz poliju. Sūtijums apmaksāts, piegāde tāpat taču kurjera nolaidības dēļ paciņa vienkārši dienas laikā tiek sūtīta atpakaļ. Paskaidrojumu nekādu, tik norāde ka jāsazinās ar nosūtītāju. Nopietni? Jūs dpd esat piegādātājs, taču kurjera...
РешеноDPD - Kurjerpiegāde
Otro reizi mēneša likā saskaros ar to, ka sūtījuma piegādes laiki netiek ievēroti. Atnāk sms, ka sūtījumu piegādās no 19: 00-22: 00. Kurjers zvana 16: 00, ka ir klāt. Paskaidroju, ka neesmu uz vietas, bet būšu pēc 30 min, parelēli izjautāju, kur kurjers dodas tālāk, un vai nevaram kaut-kur satiktie vai varbūt viņš atpakaļceļā var ievraukt? Saņēmu atteiku ar paskaidrijumu, ka tad viņš kavēs citad piegādes! Tas, ka mana piegāde ir randomā laikā nevienu neuztrauc! Rupji, ar zemu servisa līmeni, labprāt neizmantotu Dpd pakalpojumus, diemzel daudzi veikali ir tos izvelejusies pec noklusejuma.
РешеноDPD Latvija - Diskriminācija
Dpd diskriminē cilvēkus, proti nosūtot un saņemot paku norēķināties var tikai ar karti, tas diskriminē tos cilvēkus kuriem bankas kartes nav un tādu ir diezgan, viņi nevar tādējādi saņemt šo kurjedienesta pakalpojumu, skaidru naudu taču neviens nav atcēlis un arī neatcels, bet tas ir negodīgi no Dpd puses ka sūtotos un saņemot paku nedrīkst norēķināties skaidrā naudā, vajag dot izvēli skadrā naudā vai ar karti!
РешеноDPD - Slikts serviss
Pasūtījums 13340000101986. Vakar strādāju, dienas vidū nevaru būt mājās. Pārliku sūtījumu uz šodienu. Speciāli paņēmu darbā brīvdienu. Gaidu līdz pulksten 15.00 rakstu uz [slēpt]@ dpd atbilde: sūtījums ir šodien palicis noliktavā. Piegāde tiks veikta tuvāko darba dienu laikā. Patiesi atvainojamies par radušos situāciju. Tā jau ir ņirgāšanās par klientiem. Pie tam no 15.00 līdz 18.00 vēl var paspēt no noliktavas atvest uz norādīto adresi. Dpd mājaslapā: jūsu paka ir šķirošanas centrā.
РешеноDPD - Krāpšana ar atmuitošanu
Sūtīju preces no Lielbritānijas uz Latviju, pārdevējs izvēlējās preci sūtīt ar dpd. Prece ir atmuitojama un nodoklis nebija pārdevēja segts, tāpēc biju gatava maksāt Latvijas likumdošanā noteiktus nodokļus. Prece no Lielbritānijas tika nosūtīta uz franciju, kur ar atmuitošanu nodarbojas starpnieks chronopost, kas ir dpd group sastāvā. Francijā paka tika nodota muitai, un chronopost izskaitļoja man nodokļus, kuru vērtība ir gandrīz 50% no preces Cenas, kas ir trakums. Vairākkārt izpētot...
РешеноDPD - Rupji kurjeri
Ļoti neprofesionāla, rupja attieksme pret klientu.netīšām satikos ar kurjeru, laikā kad izņēmu paciņu no pakomāta. Kurjers speciāli noparkojās tā, lai man grūtāk būtu izbraukt no stāvlaukuma. Uz prasību nobraukt malā, viņš tikai rupji noteica, ka nē. Nekad vairs neizmantošu Dpd pakalpojumus.
РешеноDPD - Slikts serviss
Dpd servisa kvalitāte un apkalpošanas kultūra ir zem katras kritikas, viņi ir pazaudējuši manis sūtīto 10kg ar vismām manām mantām. Jau ir pagājuši 2 Mēneši un nav ne konkrētas atbildes ne mana kofera apkalpošanas serviss ir drausmīgs, un viņu konsultanti sniedz nekam nederīgas atbildes kaut ko sakot, bet nepasakot neko. Neiesaku. man ir identiska sūdzība. Protams sola kompensāciju, bet ar to nepietiks.
РешеноDPD Latvija - Aizved manu pasūtījumu citam un man sola, sola un neved
Pasūtu sūtījumu no 220.lv. Piegādāts tiek citam klientam, citā adresē. To pats es pamanu nākamajā dienā apskatoties tracking number. Zvanu, saku, ka man nav piegādāts. Labi, atvainojas un Saka, ka paņems no nepareizā adresāta un piegadās man. Skatos tracking number, nākamajā dienā aizvest uz noliktavu. Jautāju - vai tad nebija ērtāk man nogādāt, jo adrese uz kuru nepareizi tika nogādāts bija dažus simtus metru no manis. Atbildēja, ka standarta procedūra un ka nepareizais auto bija, smagākiem...