DPD

SIA DPD
Адрес: Uriekstes iela 8a,
Rīga
Latvia - LV – 1005
(Biroja un juridiskā adrese)
Телефон: +371 67387284
+371 67060519
Время работы: 8:00 - 18:00
8:00 - 18:00
8:00 - 18:00
8:00 - 18:00
8:00 - 18:00
закрыто
закрыто
Категория: Услуги  •  Почта и курьерские услуги
Социальные сети:

Рейтинг Надежности

38%
Жалобы
490
Разрешенные
104
C ответами
514
Посмотреть статистику

DPD - Жалобы и отзывы

РешеноDPD - Slikts serviss

Slikts serviss Pasutiju preci ar piegādi 2 dienu laikā 05825008756701. Pagāja jau piecas sāku interesēties dpd info atbildēja ka 27.04.2022 tas ir vēl pēc divām dienām. Pusdienu gaidu atkal sāku interesēties caur wacap teica ka kolēģiem pajautas, neatbild ja trīs stundas. Tagad nezinu ko darīt jo prece nav lēta.

DPD - Kurjera piegāde

Kurjera piegāde Pasūtīju preci, tā kā ir pirkta līzingā tikai ar kurjeru, labi, atrākā iespēja saņemt 20.04. Pie pasūtījuma aizpildīšanas varēja izvelēties piegādēs laiku vai nu līdz 18: 00 vai no 18: 00 līdz 22: 00 ka strādājoš cilvēks izvēlējos laiku pēc 18: 00, un mierīgi gaidu savu preci. 20jā datumā 9 no rīta saņēmu sms ka laikaposmā no 11: 38 līdz 12: 38 atbrauks kurjers ar manu paku uz norādīto adresi (protams norādīju mājas adresi) un protams es esu darbā citā pilsētās pusē, nu protams nav iespēja...

DPD - Slikts serviss

Slikts serviss 25.03.2022 bija paredzēta preces piegāde (lielizmēra - metāla šķūnis). Solīja piegādi - nepiegādāja (paskaidroja, ka kurjers vienkārši nav preci paņēmis no noliktavas). DPD atvainojās, solīja piegādi noorganizēt 26.03, kuru atkal nepiegādāja. Solīja piegādi 01.04.2022 atkal nepiegādāja. Paskaidroja, atkal kurjers preci no noliktavas nav paņēmis. Visās piegādes dienās zvanīju uz DPD, lai skaidrotu situāciju. Beigās manu tālruņa numuru nobloķēja. Tā arī preci neesmu saņēmis. Preces vērtība 420...

DPD - Preces bojāšana, pārvedot no punkta A uz punktu B

Preces bojāšana, pārvedot no punkta A uz punktu B 31.03.22. Man atrakstīja meitene, kurai es biju pārdevusi multifunkcionālo katlu. Delimano katls bija jauns, nelietots, bet viņa no Aizputes rakstīja, ka katls ir sadauzīts, izkrituši gabali, ieplīsis korpuss. Sūtīju ar Dpd no Jūrmalas uz aizputi. Ja nevar sūtīt tāda tipa elektroierīces ar pakomāta starpniecību, tad tā arī jāieraksta noteikumos. Es tieši lasīju noteikumus, kā jāsūta elektropreces. Cauri pārtikas ietinamajai plēvei varēja redzēt, ka tas ir smalks rīks, bet tik un tā tas tici...

DPD - Slikts serviss, nepiegada

Slikts serviss, nepiegada Es nesaprotu kas ir par problēmu. Vai tiešām Dpd ir ko salietojies.? Bija jāpiegādā sūtījums ar piegādi uz mājām un ar uzņemšanu līdz dzīvoklim. Par ko arī attiecīgi samaksāts. Bet tā vietā viņi vienu dienu pasaka ka būs ātrāk, ok tas ir plus, bet otrs ir kā pieprasa vēl kaut kādu cod maksu, ko vecāki nevar samaksāt ar karti jo nav. Un vispār nesaprotu kāda velna pēc man vēl jāmaksā lai piegādātu, tā vietā viņi atcēla piegādi un tagad atkal gaidi nez cik ilgi. Serviss nulle

DPD - Slikts serviss. Turpinājums

Slikts serviss. Turpinājums 27.03.2022. Iesniedzu sūdzību par Dpd, sk. Saitē - https://www.sudzibas.lv/dpd/dpd-slikts-serviss-c2208480#c2209137 27.03.2022. Iesniedzu sūdzību arī dpd info e-pastā, uz ko saņēmu atbildi (sk. Attēlu) , iemesls, kāpēc paka netika ielikta skapī, jo paka ir pārāk liela. 28.03.2022. Dpd piedāvā piegādi nākamajā dienā uz manu adresi, kam piekrītu (sk. Attēlu) . Dpd norāda, ka piegāde ir reģistrēta uz rītdienu, t. I. 29.03.2022. Speciāli paņēmu brīvu dienu, lai gaidītu kurjeru, jo kā zināms, Dpd...

DPD - Slikts serviss

Slikts serviss Kur Dpd, tur problēmas. Paku jāpiegādā skapī, taču "neizdevās piegādāt". Dpd par to neinformē. Zvanu uz Dpd klientu centru, atbild nejauka konsultante, nepaskaidro, kāpēc neizdevās piegādāt sūtījumu un kāpēc nevarēja par to vienkārši informēt? Tad sanāk, ja klients pats neskatās, tad nevar uzzināt, ka ir problēma ar sūtījumu? Kas tas par klientu servisu? Atbild "dpd jāsazinās ar sūtītāju". Par ko tieši būtu jāsazinās ar sūtītāju, ja sūtītājs ir norādījis visu informāciju? Vārds, uzvārd...

РешеноDPD - Slikts serviss

Slikts serviss Atnāca pakā no Amerikas. Saņemšanas dienā dpd paku nosūtīja atpakaļ sūtītājam. Dpd to skaidro ar skenera kļūdu. Mān pārsūtīšana no Amerikas izmaksāja bargo naudu. Sūtītājs otro reizi nesūtīs par savu naudu. Es gribu iesūdzēt Dpd tiesā meklēju kādu kas varētu ar to palīdzēt.

РешеноDPD - Slikts serviss

Slikts serviss Diemžēl vairs neizmantošu šo pakalpojumu jo klientiem tiek melots par iespējams nozaudēto paku, aizbildinoties, ka kurjers nav spējis piegādāt paku jo pakomāta terminālis jau trešo dienu esot pilns (lauku teritorija) , piedāvājot risinājumu nosūtīt uz citu termināli, tik un tā paku neizdodas nosūtīt.. Vaicājot vai paka nav nozaudēta? Atbild - nē nav! Atbildot - tad braucu pakaļ savai pakai, saņemu atbildi.. Nevar braukt pakaļ uz šķirošanas punktu! Liek zvanīt nākamā dienā! Neatrisināma...

DPD - Slikts serviss

Slikts serviss Slikts serviss ir tāpēc, ka biju veikusi pasūtījumu 05757945541230 no aptiekas azeta ar medikamentu piegādi mājās. Piegādes dienā saņēmu sms, cikos notiks piegāde no 11: 25-12: 25; laiks apmierināja un mainīt to nevēlējos, tādēļ sāku mierīgi gaidīt. Telefona zvanu negaidīju, jo pasūtījumā biju norādīJusi kāpņu telpas kodu un stāvu, kā arī piegādes laiks jau bija saskaņots! Taču liels bija mans pārsteigums, kad saņēmu otru sms, kurā norādīts, ka kurjeram neizdevās piekļūt adresei! Pārbaudīju...

DPD - Slikts serviss

Slikts serviss Ja vien ir iespējams neko nesūtiet ar Dpd, jo darbinieki nav ieinteresēti risināt viņu pašu izveidotās problēmas. Atbilde ir viena: "man ļoti žēl, mēs neko nevaram darīt". Darbinieki speciāli nogaida darba laika beigas, lai tai dienā jau neko nevarētu atrisināt.

DPD - Krāpšana

Krāpšana Maksims miņko - dpd kurjers, kurš prasa jums 10 euro par paciņas pieādi, kaut gan dpd ir apmaksāts: d es viņam nemaksāju un iesaku to arī nedarīt - ja viņu redzat uz ielas - spļaujiet sejā un iekraujiet tā kārtīgi 😃 kretīns, kurš nedara savu darbu 🙂

РешеноDPD - Slikts serviss

Slikts serviss Slikts serviss ir tāpēc, ka biju veikusi pasūtījumu ar kurjera piegādi uz manu norādīto adresi. Piegādes dienā saņēmu sms, cikos notiks piegāde - līdz tam viss kārtībā. Bet pēc 15 min saņēmu otru sms, kurā norādīts, ka mans sūtījums ir atstāts Dpd paku skapī Ķegumā. Ar mani neviens no dpd nesazinājās, ka tiks veiktas izmaiņas piegādē... Problēma ir tā, ka es pasūtīju uz manu konkrēto adresi + vēl tad dpd paku skapis no manām mājām atrodas 35km attālumā! Tas nav gluži tepat ap Stūri! Un ko es būtu darīJusi, ja man nebūtu auto, lai tiktu pakaļ?

DPD - Slikts serviss

Slikts serviss Vienkārši šausmīgs serviss! Jau trešo dienu pēc kārtas saņēmu īsziņu ka atvedis paku. Sēžu un gaidu, neviens tā arī neatbrauc un pat neinformē mani kā klientu ka nebūs. Zvanu pats uz klienta servisu, gaidot 20 min uz līnijas. Neko normāli nepaskaidro, sazvana kurjeru, Saka ka obligāti būs, bet atkal neviens nav.. Cik ilgi tas vēl turpināsies? No comments..

DPD - Slikts serviss

Slikts serviss Nelaipns dpd kurjers, pārmet par to, ka atnāk min vēlāk. Kurjers zvanīja, ka drīz būs norādītajā adresē, devos uzreiz uz turieni, tas būtu 5-8min, pa ceļam zvanīja un teica, ka jau esot, atbildēju, ka tūliņ pati būšu, kad deva paciņu, runāja nelaipni un apgalvoja, ka vajadzēja teikt ka neesmu uz vietas un pārmeta, ka tik ilgi nācu. Sarunu pa telefonu saprata kā viņam vajag-prasīja vai pie majas ir telefons vai nakšu pati, atbildēju ka nākšu pati. Otrajā zvanā teicu ka pēc 2min būsu, satiekot teica ka nevajag melot. Nepatika situācija.

DPD - Slikts darba devējs

Slikts darba devējs Manuprāt, slikts serviss ir saistīts ar ļoti sliktu darba organizāciju un managementu. Saņēmu piedāvājumu no DPD Latvijā nostrādāt trīs dienās un ieguvu lielu vilšanos. Maiņas vecākais biijs ļoti nedraudzīgs un nekompetents un vienkarši rupjš. Mana pirmā darba diena pargaja diezgan normāli. Bet sākot ar otro dienu sākās nepatikšanās. Darba laikā viņi sāka izslēgt skeneri, ar kuru es skenēju pakas. Vienreiz izslēdza - gāju uz administrāciju mainīt, skeneris tika nomainīts uz pussalauztu, atkal...

DPD - Slikts serviss

Slikts serviss Vienkārši drausmīgs serviss. Sūtijumu no klienta bija jāpaņem 3.12.21 šodien ir 29.12.21 sūtijums vēl nav paņems. Visu mēnesi kā muļķim ir jāzvanās, kad tiks paņems sūtijums. Izskatās, ka klientu apkalpošanas centrā strādā bezadbildīgi cilvēki, kas neprot darīt savu darbu.. Kurjeru attieksmes ir amorāla bļauj virsū klientiem, lai gan paši pieļāvuši kļūdu!

РешеноDPD - Slikts serviss

Slikts serviss Agrāk mani apmierināja Dpd darbs bet izliekas ka kads no noliktavas darbiniekiem ieraugot lielo pasūtījumu grib nozagt preci jo pēkšņi pazud no noliktavas prece un nevar piegādāt kas tas par servisu būs jāpieprasa kompensācija morāla perci bij jāsaņem 17 .12.2021 bet joprojām nav un nezin kur tā pat atrodas bet papīri ir Valmieras noliktava. Šodien ir 21.12.2021 tāpat kad zvanu un jautāju vai pati varu saņemt preci pasaka ne un nomet telefonu pat nepaskaidro kas par problēmu. Kauns servisam.

DPD - Krāpšana, slikts serviss

Krāpšana, slikts serviss 13.12.2021. Uz uzņēmumu tika izveidots kurjera sūtījums (nr. 05757954999570) ar paņemšanu no adreses (14.12.2021) . Nedēļas laikā (šodien 21.12.2021) kurjers vēl joprojām nav ieradies un neviens no jūsu kompānijas nav sazinājies. Zvanījām vairākas reizes, saņēmām atbildi ka nākamajā dienā kurjers ieradīsies, bet tā arī neviens neieradās. Šodien ar jums sazināties telefoniski ir neiespējami - telefonu neviens darbinieks neceļ. Nevienam neiesākam šīs kompānijas pakalpojumus!

DPD - Krāpšana, slikts serviss

Krāpšana, slikts serviss Īsziņa no Dpd tika norādīts, ka kurjers būs pēc adreses Kr. Valdemāra iela 76 no 09: 54 līdz 11.54. Kurjers atbrauca 09: 39, agrāk uz 20 minūtēm. Man uz objekta vēl nebija, tāpēc ka es domāju ka man ir vēl 20 minūtes. Tad mēs norunājamies ar kurjeru, ka viņš brauc tālāk uz centru un pēc tam atcēļā piegādes sūtījumu man. Gaidīju līdz 18.30, sasaistīties ar kurjeru bija neiespējami. Tad es piezvanīju uz Dpd servisu, un man tur teica, ka sasaistīsies ar mani un informēs kur ir man sūtījums un kad būs piegāde. Neviens man nav piezvanījis.

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы