DPD - Slikts serviss
Kurjers piezvana un pēc diviem pīkstieniem noliek klaisuli. Tulīt atzvanu kurjeram 8 reizes pēc kārtas, bet klausule netiek pacelta, vai tiek atspiests. Un pēc dažām minūtēm saņemu ziņu, ka piegādās rīt. Zvanu uz Dpd un paziņo, ka kurjeram nav pienākums celt klausuli. Kādsir viņa pienākums, pabraukt garām, vai atvest paciņu? Es rīt nebūšu uz vietas un speciāli nepakārtošu vairākas dienas DPD piegādes grafikam. Ja paceltu telefonu, tad paka būtu saņemta neizjaucot grafiku. Un šī jau ir trešā reize, kad tā notiek. Neiesaku izmantot viņu kurjerpakalpojumus, ļoti pavirši un nelaipni palikuši.
Ответ от
DPD Support
Ответ от представителя
13.11.2025
Labdien!
Lūdzam norādīt komentārā vai privātā ziņā sūtījuma numuru, lai varam veikt piegādes apstākļu pārbaudi un sniegt Jums atbildi.
Ar cieņu,
DPD
Добавить комментарий