DPD - Nekvalitatīvs serviss un vēl nekvalitatīvāki konsultanti
Jau 6 reizes esmu zvanījusi DPD konsultantiem, un visas sešas reizes man ir sniegta cita informācija. Tikai pēdējās sarunas beigās, paziņojot, ka rakstīšu sūdzību, konsultante beidzot izklāstīja PATIESO informāciju par sūtījuma stāvokli.
Sākumā tika apgalvots, ka pakomātā vienkārši nebija vietas. Pēc tam tika teikts, ka tā esot kurjera kļūda. Cits konsultants atkal teica, ka esot paziņojis, lai paciņu atrod noliktavā, un man atzvanīšot- tas nekad nenotika. Un tā tika piestāstītas pilnas ausis, acīmredzami, lai no manis atkratītos.
Beigās noskaidrojās, ka paciņa esot visu šo laiku NOSTĀVĒJUSI, un tagad tikšot sūtīta atpakaļ sūtītājam, jo redz neesot izdevies iegūt nepieciešamo informāciju paciņas piegādei.
MAN neviens DPD pārstāvis, ne reizi nav zvanījis, vai rakstījis, lai saņemtu šo ''papildus informāciju''.
Sūtījumu esmu pasūtījusi no Vinted, un saziņa arī ar pašu sūtītāju nav izdevusies, kas man liek domāt, ka pat ja DPD pieprasījis papildus datus par sūtījumu, paciņas sūtītājs tos vienkārši nesniegs.
BEt es nesaprotu, kur ir problēma sazināties ar mani, kā saņēmēju, un noskaidrot visu nepieciešamo informāciju? Un kas vēl būtu DPD jāzin, izņemot manu vārdu uzvārdu un izvēlēto paku skapi, kas jau ir norādīts uz pavadzīmes?
Noteikti pēc iespējas izvēlēšos jebkuru citu sūtītāju.
Labdien!
Lūdzam norādīt komentārā vai privātā ziņā sūtījuma numuru, lai varam veikt piegādes apstākļu pārbaudi un sniegt Jums atbildi.
Ar cieņu,
DPD
Добавить комментарий