РешеноDPD - Krapšana no pakomata
Kad ierados DPD pakomātā, ievadīju PIN kodu, ko saņēmu e-pastā, bet automāts ziņoja, ka kods nav derīgs. Kad mēģināju to ievadīt vēlreiz, notika tas pats. Kad piezvanīju DPD operatoram, man pateica, ka pats biju saņēmis sūtījumu 10 minūtes pirms ierašanās pie pakomāta. Operators man teica, ka skapīša durvis, kad ierados, bija atvērtas. Pārbaudīju saturu, bet tur nekā nebija. Mēģināju tās aizvērt, bet tās neaizvērās. Skapīša durvis bija salauztas. Man teica, lai iesniedzu sūdzību. Laba stratēģija! “. Tu esi pats paņēmis sūtījumu; ja tev tas nepatīk, iesniedz sūdzību. Ir video, kurā redzams, kā tu saņem sūtījumu." Tā tas darbojas!
Labdien!
Lūdzam norādīt komentārā vai privātā ziņā sūtījuma numuru, lai varam veikt piegādes apstākļu pārbaudi un sniegt Jums atbildi.
Ar cieņu,
DPD
Paldies par precizēto informāciju!
Sistēmā redzam, ka telefona numurs no kura tika veikts zvans uz DPD atšķiras no nosūtītāja norādītā — uz pavadlapas.
Paziņojums ar piekļuves kodu tika nosūtīts gan uz nosūtītāja norādīto telefona numuru, gan uz e-pasta adresi.
Šajā gadījumā lūdzam Jūs sazināties ar nosūtītāju, lai informētu par radušos situāciju un precizētu pareizos kontaktinformācijas datus.
Ar cieņu
DPD
Paldies jums par sniegto informāciju. Mēs apstiprinām, ka sūtītājs norādīja nepareizu tālruņa numuru, un tā rezultātā sūtījumu saņēma cita persona. Jūsu vaina šajā gadījumā nav. Atvainojamies par sagādātajām neērtībām.
Комментарии (1)
D Guard