www.sudzibas.lv DPD Krāpšana, slikts serviss

DPD - Krāpšana, slikts serviss

Sveiki. Vēlos iesniegt sūdzību uzņēmumu DPD. Es pasūtīju no Polijas veikala preci, ko tie nosūtīja 18.11.2025. 20.11.2025. plkst. 17:56 saņēmu e-pastu, kurā bija norādīts, ka mans pasūtījums tiks piegādāts nākamajā darba dienā. Tā kā 21.11.2025. devos uz Igauniju, es novirzīju sūtījumu uz pakomātu, kur saskaņā ar DPD profilu man vajadzēja saņemt savu pasūtījumu 21.11.2025. Prece, ko pasūtīju, bija nepieciešama fotosesijai 23.11.2025. Diemžēl es nesaņēmu pasūtījumu, kas sabojāja visu manu fotosesiju, jo man nebija ko vilkt mugurā, un man bija jāiztiek ar to, kas jau bija manā garderobē. 24.11.2025. plkst. 08:10 piezvanīju DPD, lai mēģinātu saņemt atbildes par savu pasūtījumu. Man teica, ka pakomātu pārslodzes dēļ prece tika nosūtīta atpakaļ uz noliktavu. Tad es jautāju, kāpēc mani par to neinformēja, jo es būtu izdomājusi veidu, ka kāds cits varētu saņemt manu sūtījumu. Pēc sarunas klienta centra darbiniece solīja piegādāt preci 24.11.2025, kā iepriekš bija paredzēts uz manu dzīvesvietas adresi. Plkst. 08:56 pēc zvana es saņēmu paziņojumu, ka pasūtījums tiks piegādāts no plkst. 10:38 līdz 11:38 uz manu dzīvesvietas adresi, LV-1016. Es paliku mājās, gaidot pasūtījumu, protams, tas netika piegādāts un neviens nezvanīja. Plkst. 11:39 es nosūtīju e-pastu uz DPD info, norādot, ka es biju mājās stundu, pasūtījums nav piegādāts un ka es dodos prom, jo man nav laika visu dienu sēdēt mājās un gaidīt. Vēlāk tajā pašā dienā, ap plkst. 16:30, es saņēmu zvanu no kurjera. Tā kā es biju darbā, es teicu, ka nevaru saņemt pasūtījumu tagad; Kurjers atbildēja, ka pasūtījums tiks piegādāts 25.11.2025, uz manu adresi, uz ko es atbildēju, piekritu! 25.11.2025. plkst. 14:52 saņēmu paziņojumu, ka piegāde ir paredzēta no plkst. 08:00 līdz 17:00, pievēršat uzmanību īsziņas laikam, protams, atkal nesaņēmu pasūtījumu. Tagad biju ārkārtīgi neapmierināta un arī morāli nogurusi no šādas attieksmes pret pakalpojuma saņēmēju. Plkst. 17:12 piezvanīju DPD klientu apkalpošanas dienestam, visu paskaidroju, un man teica, ka viņi piezvanīs kurjeram un atzvanīs man. Protams, 12 minūšu laikā zvanu nesaņēmu, tāpēc plkst. 17:24 zvanīju vēlreiz. Atkārtoti, protams, katru reizi ar citu darbinieku, es visu vēlreiz paskaidroju, un man teica, ka pasūtījuma piegāde nav atcelta, jāgaida, kas mani saniknoja. Cik ilgi man jāgaida? Vienkārši jāpagaida, un viss. Protams, pasūtījumu nesaņēmu. 2025. gada 26. novembrī plkst. 08:49 saņēmu e-pastu no DPD, kurā bija teikts, ka kurjers piegādes brīdi paku pārvirzīja uz pakomātu, jautājums jo?, bet kļūdaini novirzījis. Tad kurjeram nav izdevies paku pārvirzīt uz adresi un paka tika atgriezta pārdevējam uz Poliju., lai gan jau no paša sākuma sūtījumam bija jābūt piegādātam uz manu mājas adresi. Esmu vienkārši morāli sagrauta; man ir nodarīts gan morāls, gan materiāls kaitējums. Visi mani plāni ir izjaukti. Iestāde, kas sabojājusi visu, esmu vērsusies veikalā, kas sūtīja preci no Polijas, sazinājusies ar Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisiju. Ļaudis uzmanieties no šī uzņēmuma, kāds var nesaņemt svētku dāvaniņu, vai ilgi gaidīto pirkumu, vai jeb ko citu.
Šobrīd esmu gatava iet līdz gala, ja būs nepieciešams, pat iesniegt prasību tiesā. Jo man tika sabojāta Ziemassvētku fotosesija, darba laika kavēšana un morālais un materiālais kaitējums.

37 мин назад

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Ответ от DPD Support Ответ от представителя 32 мин назад

Labdien!

Lūdzam norādīt komentārā vai privātā ziņā sūtījuma numuru, lai varam veikt piegādes apstākļu pārbaudi un sniegt Jums atbildi.

Ar cieņu,
DPD

K

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы