DPD - slikts serviss
Sliktākais paku piegādes pakalpojuma sniedzējs Latvijā. To varu apgalvot pēc sava sūtījuma problemātiskās piegādes no DPD puses. DPD atsūta sms par piegādes laiku, zinu, ka nebūšu mājas. Klikoju uz sms norādītā linka adresi ar iespēju mainīt piegādes laiku, bet tas nav iespējams. Var mainīt piegādes datumu uz citu dienu, bet norādīt kaut dienas pirmo vai otro pusi piegādei nav iespējams! Izmainu datumu uz nākamo dienu. Nākamā dienā saņemu sms ar laiku, kas atkal neatbilst manam darba grafikam. Sazvanu DPD palīdzības dienestu un operators apstiprina, ka laiku iespējams mainīt nav, kurjeru iespējams sazvanīt nav. Turklāt es nevaru atbildēt uz kurjera zvanu laikā, kad viņuprāt viņiem varētu būt izdevīgi piegādāt paku. Tā nu paku pāradresēsim uz nākamo dienu, līdz 'sistēma', kā izteicās DPD operators, ieplānos laiku, kas man ir pieņemams. Un stāsts šeit nav par ārpus darba laika piegādi, bet par pakas piegādi darba dienas ietvaros. Būtu tikai normāli, ja klientam būtu iespējams izvēlēties vismas dienas pirmo vai otro pusi pakas piegādei. Un ja to nevar nodrošināt, tad 'iespējams', pirms likvidēt paku bodes, par to padomāt. P.s. Paku nav iespējams ievietot pakomātā izmēru dēļ. Sūtījuma nr, 01505513308227
Добавить комментарий