Адрес: |
Uriekstes iela 8a, Rīga Latvia - LV – 1005 (Biroja un juridiskā adrese) |
---|---|
Телефон: | +371 67387284 +371 67060519 |
Время работы: |
8:00 - 18:00
8:00 - 18:00 8:00 - 18:00 8:00 - 18:00 8:00 - 18:00 закрыто закрыто |
Категория: | Услуги • Почта и курьерские услуги |
Социальные сети: |
DPD - Жалобы и отзывы
DPD - Nav piegādāti dpd kur
Mani dokumenti kuri bija sūtīti ar dpd kurjeram, nebija piegādāti mna bet svešam cilvēkam un citu adresi. 28.03.2024, no pulkstens 17-18, bija jābūt dokumentu piegāde. Man bija piegadate sveša paciņa bet dokumenti bija aizvesti uz svešu adresi. Kāpēc kurjers ne lasa dokumentus un piegadās adresi? Jūs varētu pārbaudīt jūsu kurjeru lasīšanas prasmes. Analfabēti ne pieņemt darba.
DPD - Labs serviss
Labs serviss. Nācās vairākas reizes pārcelt sūtījumu un bija pretimnākoši. Pie mūsdienu interneta krāpniecības shēmām Dpd sēž reāli cilvēki kuri atzvana. Veiksmīgi jums tā turpināt savu darbu.
DPD - Nozaudēts sūtījums
Esmu vīlusies dpd piegādes pakalpojumā. Tas ir vienkārši maigi sakot visneuzticamākais sadarbības partneris. Ja vairākas paciņas pēc krietna laika atradās. Tad pēdējā pazuda. Izgaisa. Lai ir kvīts un pierādījums, kur kad ielikta. Diemžēl...
РешеноDPD - Slikts serviss
No 13.03.24 nevar nogādāt manu paku, dpd saitā norādīja nekorektu iemeslu kāpēc nevar nogādāt. Dpd saitā ir norādīts ka uz pakas ir nepareiza saņēmēja adrese bet tā ir pareiza ir pakas fotogrāfijas. Zvanot konsultantiem tie nevar dot man informāciju kur tieši tā atrodas un kāpēc ir tāda aizkavēšanās. Katru dienu konsultanti atvainojās un sāka lai es rit gaidu kurjera zvanu, ka būs piegāde bet no viņa nav ne vēsts no 13 martā. Šodien viņi atkal pārcēla piegādās datumu uz 19.03.24.
DPD - Посылка не была доставлена, при получении посылки обратно она была вся повреждена
Мною была отправлена посылка 23 февраля курьером в голландию посылка дошла до голландии 28 февраля отложили для получения посылки на 28 февраля курьер не соизволил доставить адресату посылку. Она была в терминале и всё это время находилась в терминале. Она не отслеживалась мы связывались и с латвийской дпд и с голландской дпд, но нам сказали, что был неправильно указан номер телефона. Мой ребёнок в голландии пользуется латвийским номером хорошо. Мы нашли голландский номер, чтобы связаться с...
РешеноDPD - Klientu atbalsts, informācija
Bija paredzēta sūtījuma saņemšana 14.03.2024. Nesaņēmu nevienu zvanu, īsziņu vai epastu, par neizdevušos piegadi. Zvanu, lai uzzinātu, kas ir ar manu sūtījumu un ziņo, ka man ir zvanīts. Kaut mēģinu teikt, ka man nav neviens saņemts zvans vai informācija, par piegādes mēģinājumu un kāpēc, lai es teiktu ko tādu, man Saka, ka esmu saņēmusi zvanu. Prasu, vai ir pareizais numurs, it kā ir pareizais. Pirms tam biju rakstīJusi whatsapp arī. Uz jautājumiem nevar atbildēt, Saka, ka man zvanīja, rīt...
DPD - Nav veikta piegāde
Man tika nosūtīts sūtījums 05757976382354 28. Februārī uz paku skapis līiba Ķekava. Sūtījumam radās sistēmas kļūda, par to tika informāts sūtītājs, ka sūtījums kavēsies. Man - saņēmējam tika nosūtīta sms ar durvju atvēršanas kodu, bet, atverot durvis, tās bija tukšas. Un tā 2 reizes. Paku neesmu saņēmusi vēl joprojām. L šobrīd tā ir Dzelzavas ielas pakomātā Rīgā. Lūdzu, atrisiniet šo kļūdaino ga'dijumu un piegādājiet preci kvalitatīvi. Liene Grīnhofa
РешеноDPD - Slikts serviss!
29.02.24 pasūtīju Dpd kurjeru no adreses uz adresi. Kurjeram vajadzēja ierasties pēc pakas 01.03.24. Kurjers neieradās. Tai pat laikā izsekošanas kods uzrāda, ka paka ir pie Dpd, meli! Naudu gan ātri zin kā paņemt. Sazinājos ar dpd pārstāvjiem 04.03.24. Solīja noskaidrot, kas par lietu un atzvanīt. Lieki piebilst, neviens neatzvanīja. Neiesaku šo kurjeru Dpd.
DPD - Briesmīgs serviss
Katru reizi ka paciņa tiek sūtīta caur dpd ir problēmas, vienu reizi rādīja veco telefona nummuru aizņēma 3 nedēļas lai to nomainītu, jo nomainot, rādās atkal vecais, tagad ar adresi tas pats, manam sūtijumam rāda veco adresi, rakstiju 2x lai piegādā uz jauno adresi, atbildēja ka piefiksēta informācija, būs uz jauno. Tagad skatos ka kartē ka kurjers ir vecajā adresē🤦🏼♀️ plus pati arī mainīju adresi mājas lapā tikko kā ieraudzīju nepareizu adresi! Ar dpd katru reizi ir problēmas, serviss ir...
DPD - Briesmīgs serviss
Cik dienas ir vajadzigas lai nomainitu sanēmēja telefona numuru? Zvaniju dpd teicu, ka gribu nomainit sanēmēja numuru, teica lai raksta hirapp. Visu info uzrakstiju un protams, ka nekas netiek mainits. Ja netiekat galã ar problēmu risināsanu, varbüt jāpienem vairäk darbinieku, lai nebûtu problēmu un südzibu? Kăpēc omnivai zvanot, vini uzreiz visu nomaina, bet seit vajag divas dienas!
РешеноDPD - Slikts serviss kurjera dēļ
27.01.2024 reģistrēju sūtījumu ar kurjeru no adreses uz adresi. E-pasta saņemu visu info un 28.01 kurjers būs klāt. Visi dienu gaidu un atcēlu savus plānus, lai sagaidītu un nodotu šo sūtījumu, bet kurjers pat nepiezvana ka nebūs. 29.01 no rīta sazinos ar dpd, lai precizētu laiku cikos ieradīsies, jo man nekas nav atsūtīts par sūtījuma pārcelšanu. Zvana Saka ka pēc 2min būs. Gaidīju 8min un kurjers atrodas vispār citā adresē, bet e-pasta uz pavadlapas viss info norādīts korekti! Divas diena...
РешеноDPD - Slikts serviss
Sūtījumā nepareizs pasta indekss norādīts, zvanu, lai to nomainītu. Saka, ka nomainīs un rīt paka būs. Protams rīt paka nav, zvanu, lai prasītu, cikos būs, bet man atbild jums nav pareizs pasta indekss, vēlreiz saku pareizo, lai nomaina. Tad rīt no rīta būšot, atkal nekā. Zvanot man Saka, jums nepareizs pasta indekss - es sāku balsī smieties. Laikam nomainīt pasta indeksu sūtījumā ir meeeega grūts uzdevums. Ļoti neapmierināta ar šo uzņēmumu, lēni reaģē, slikta komunikācija, un vārdi -...
РешеноDPD - Slikts serviss
Serviss slikts. Kurjeri neapmierināti. Palūdz kurjeram uzkāpt augšā, uznest paciņu, jo reāli zīdainis ir mājās. Liela neapmierinātība. Grūti izpalīdzēt māmiņai ar bērniem. Paciņu vienkārši nosviež acu priekšā. Kā tā vispār var atļauties pret svešu mantu. Ja vajag maksu par kāpšanu pa trepēm, tad lai pajautā, ievieš savā shēmā nevis izgāž savu “caureju ”uz citiem.
РешеноDPD - Slikts serviss
15janvāri dpd piegādās paku 13229303138213 no 12.29-14.29 ,zvans 12.40 nepaspēju atbildēt, atzvanu tūlīt, numurs nesasniedzams. Zvanu dpd operatoram un vienojos ,ka piegāde notiks 16.01.2024. PAKA 70€ vērtībā nav piegādāta, zvanu vēlreiz dpd operatoram,jo redzu ka paka terminālī jau un nav nodota piegādei. Ko daŗit ,piegāde uz pakomātu šai pakai netiek piemērota. Dpd solīja atzvanīt. tā joprojām nekādas informācijas nav. Slikts serviss un attieksme.
РешеноDPD - Slikts serviss
Paku,kas 04.janvārī ievietota Paku skapī,no tā izņēma tikai 9.janvārī,pēc vairākkārtējas sazināšanās ar DPD klientu servisu,kaut bija 2 darba dienas,kuru laikā kurjers apkalpoja šo Paku skapi.Pēc pakas nodošanas kurjeram,tā nav nonākusi šķirošanā,un arī DPD klientu serviss par to nezin sniegt informāciju. Uz solījumu sazināties ar mani vienas darba dienas laikā,DPD to nav izdarījuši.2 dienu laikā pati vairākkārtēji zvanīju,lai skaidrotu situāciju.
РешеноDPD - Slikts piegādes serviss
5.01.2024 atnāca sms no dpd, ka mana paka tiks piegādāta tuvāko dienu laikā. Šo paku uzreiz pārsūtiju uz dpd paku skapi, jo zināju ka nevarēšu būt mājas darbadienā, kad paka tiks atsūtīta. Šodien 8.01.2024 atnāk no veikala ziņa, ka manu paku sūta atpakaļ jo neesmu bijusi mājas, lai to saņemtu. Man nekādas sms, ne zvana no dpd kurjera nebija vai sms par pin koda saņemšanu nebija. Sanāk manu paku bez manas piekrišanas vienkārši aizsūtīja atpakaļ un čakars tālāk ir man jo jāraksta uz veikalu...
РешеноDPD - Slikts serviss
Labdien. Esmu pasūtījusi preci no tele2 kompānijas. Preces piegādē bija uzticēta dpd kompānijai. Precei bija jābūt nogādātai jau 04.01. Nogaidīju visu dienu, piegādēs nav. Šodien 05.01. Trīs reizes zvanīju uz dpd lai noskaidrotu, kur ir mans kurjers ar manu preci, solīja, ka šodien obligāti būs. Kurjeri strādā līdz 18: 00. Tagad ir 17: 09, joprojām nav nekādas ziņas no kurjera! Ka tas vispār var būt pieļauts? Es visu dienu kurjera dēļ nosēdēju majas gaidot un beigas neko nesaņēmu!
РешеноDPD - Slikts serviss
Pasūtīju sūtījumu ar pēcapmaksu 120 eur. Paciņu piegādāja pakomātā svētdien vakarā, pirmdien dodos tai pakaļ, mēģinu izņemt bet pakomāts paziņo ka apmaksu veikt nav iespējams. Zvanu klientu servisam - atbild nāciet atkal rīt pakaļ. Šodien dodos ar otro mēģinājumu izņemt, veicu apmaksu pakomāta terminālī bet …. Nevienas durvis neatverās un savu sūtījumu nesaņēmu! Zvanu uz klientu servisu bet tie man - sūtat čeku, mūsu grāmatvedība pārbaudīs. Ko pārbaudīs? Labi ka vispār čeku paņēmu, jo biju apmulsusi jo nevienas durvis neatverās.
РешеноDPD - Melo par piegādi
Neesmu saņēmusi savu sūtījumu. Saņemu e-pastu par to ka paka būs piegādāta 24.11. Izskatās ka piegāde pievienoja nepareizo telefona numuru. Es rakstīju uz e-pastu 3 reizes par numuru, zvanīju 2 reizes un visu laiku saņēmu info pr to ka piegāde būs rīt. Jau ir 30.11. Piegādes nav!
РешеноDPD - Paku nepiegādā, melo ka paku skapī neesot brīvas vietas
Paka izsūtīta 26.11. Jau ir 30.11. Izsekojot paku tika minēts, ka paka tiks piegādātā šodien 9: 00 pakas nav. Nākošā dienā pakas nav. Dpd Saka neesot paku skapī vietas bet tai pat laikā es došos uz šo pašu pakomātu un tas ir tukš es nosutu 4-6 paciņas m izmērs katru dienu, bet viņi man mēģina iestāstīt ka paku skapī nav brīvu nodalījumu. Kad saku lūdzu to ievietot jebkurā citā pilsētas dpd skapī - Saka tādas opcijas neesot. Arī satiekot dod bušu pie pakomāta, kurjeram mans sūtījums nav! Nekad...