DPD - Krāpšana, slikts serviss
Es tiešām nevaru iedomāties neprofesionālāku un haotiskāku servisu par šo. Ksenukai internetveikalā iegādājos preces gandrīz 2000 eiro vērtībā, samaksājot arī 26,99 eiro par piegādi un 39,99 eiro par uznešanas pakalpojumu.
Jau sākotnēji mana pasūtījuma piegāde tika sadalīta divās daļās, kas nozīmēja, ka kurjers ar precēm ieradīsies divās dažādās dienās. Piegādes rītā saņēmu ierasto paziņojumu, ka pasūtījums tiks piegādāts laika posmā no plkst. 8:00 līdz 17:00. Protams, kā jebkurš normāls, strādājošs cilvēks, mēģināju sazināties ar DPD, lai noskaidrotu vismaz aptuvenu piegādes laiku. Tas izrādījās pilnīgi bezjēdzīgi, jo, citējot darbinieci - “saņēmējam norādītajā laikā nepārtraukti jāatrodas norādītajā adresē :)”. Manā gadījumā - pilnīgi tukšā dzīvoklī.
Par laimi, kurjers pats ar mani sazinājās aptuveni 40 minūtes pirms ierašanās, un daļu preču es saņēmu. Tomēr viss šis murgs turpinājās vēl lielākā apmērā ar otru pasūtījuma daļu.
Divas dienas pirms sākotnēji norādītā piegādes datuma atkal saņēmu identisku ziņu - piegāde paredzēta no plkst. 8:00 līdz 17:00. Lai šo epopeju beidzot noslēgtu, darbā paņēmu vēl vienu brīvdienu, lai būtu uz vietas visā norādītajā laikā.
Tuvojoties jau plkst. 17:00, atkal zvanīju DPD informācijas tālrunim, lai pārliecinātos, vai piegāde tiešām notiks šodien. Šoreiz cita operatore paziņoja, ka lielgabarīta preces piegādā no plkst. 17:00 līdz 21:00, un kurjers ar mani sazināšoties laicīgi. Kad mēģināju paskaidrot, ka pirmo pasūtījuma daļu saņēmu norādītajā laikā un par šādu “vakara piegādes logu” dzirdu pirmo reizi, man vienkārši tika atbildēts tā, it kā viņa neko nesaprastu un neko negribētu risināt. Turklāt Ksenukai pārstāve iepriekš man svēbija apgalvojusi, ka preces tiks piegādātas līdz plkst. 17:00.
Rezultātā ne preces, ne zvana no kurjera, ne jebkādas atbildības sajūtas. Esmu pazaudējusi divas darba dienas, gaidot piegādi, kas tā arī nav notikusi.
Vai tiešām vienīgā iespēja panākt kaut kādu reakciju no šīs “iestādes” ir vēršanās Patērētāju tiesību aizsardzības centrā?
Informācijai: nepiegādātās pakas Nr. 05757996549610.
Labdien!
Apstiprinām, ka sūtījumu piegāde tika ieplānota divās dažādās dienās, jo sūtījumi no nosūtītāja tika saņemti ar vairāku dienu starplaiku. Tā kā Jums bija paredzēta nestandarta/lielgabarīta sūtījumu piegāde, informējam, ka šādu sūtījumu piegādes tiek veiktas visas darba dienas laikā, un diemžēl konkrēts piegādes laiks netiek nodrošināts.
Saistībā ar sūtījuma 05757996549610 piegādi ir uzsākta kavējuma apstākļu pārbaude. Vienlaikus informējam, ka piegāde šobrīd ir ieplānota 2025. gada 24. oktobrī.
Uzņēmuma vārdā atvainojamies, ja radušies sūtījuma piegādes kavējumi Jums ir sagādājuši neērtības. Pateicamies par sapratni un pacietību!
Ar cieņu,
DPD Latvija
Комментарии (4)
Kaut ko Tu tur muldi. DPD sūtot ziņojumu par piegādes laiku, norāda 2 stundu logu, kurā ieradīsies, nevis visu dienu... kā arī, kad atnāk paziņojums SMS ir links, kuru ļoti skaidri var redzēt, ka uzspiežot uz tā var mainīt piegādes laiku/dienu...
Un, ko Tu iedomājies no sevis, ķip, jo "dārgāku preci" iegādājies, jo ātrāka piegāde un labāks serviss būs?
DPD jau nu vispār neredz, kas atrodas iekšā...
Iemācies lasīt. Nekādas 2h intervāls ziņās norādīts netika.
Un iemācies Tu lasīt, nevienā teksta daļā es nerakstīju tā. Es rakstīju, ka viņi tā sūta ar 2h logu, nevis visu dienu sūta. Bezsmadzeņu dandāli
Tu reāli esi atpalicis?