DPD

SIA DPD
Адрес: Uriekstes iela 8a,
Rīga
Latvia - LV – 1005
(Biroja un juridiskā adrese)
Телефон: +371 67387284
+371 67060519
Время работы: 8:00 - 18:00
8:00 - 18:00
8:00 - 18:00
8:00 - 18:00
8:00 - 18:00
закрыто
закрыто
Категория: Услуги  •  Почта и курьерские услуги
Социальные сети:

Рейтинг Надежности

38%
Жалобы
492
Разрешенные
104
C ответами
515
Посмотреть статистику

DPD - Жалобы и отзывы

РешеноDPD - Slikts piegādes serviss

Slikts piegādes serviss 5.01.2024 atnāca sms no dpd, ka mana paka tiks piegādāta tuvāko dienu laikā. Šo paku uzreiz pārsūtiju uz dpd paku skapi, jo zināju ka nevarēšu būt mājas darbadienā, kad paka tiks atsūtīta. Šodien 8.01.2024 atnāk no veikala ziņa, ka manu paku sūta atpakaļ jo neesmu bijusi mājas, lai to saņemtu. Man nekādas sms, ne zvana no dpd kurjera nebija vai sms par pin koda saņemšanu nebija. Sanāk manu paku bez manas piekrišanas vienkārši aizsūtīja atpakaļ un čakars tālāk ir man jo jāraksta uz veikalu...

РешеноDPD - Slikts serviss

Slikts serviss Labdien. Esmu pasūtījusi preci no tele2 kompānijas. Preces piegādē bija uzticēta dpd kompānijai. Precei bija jābūt nogādātai jau 04.01. Nogaidīju visu dienu, piegādēs nav. Šodien 05.01. Trīs reizes zvanīju uz dpd lai noskaidrotu, kur ir mans kurjers ar manu preci, solīja, ka šodien obligāti būs. Kurjeri strādā līdz 18: 00. Tagad ir 17: 09, joprojām nav nekādas ziņas no kurjera! Ka tas vispār var būt pieļauts? Es visu dienu kurjera dēļ nosēdēju majas gaidot un beigas neko nesaņēmu!

РешеноDPD - Slikts serviss

Slikts serviss Pasūtīju sūtījumu ar pēcapmaksu 120 eur. Paciņu piegādāja pakomātā svētdien vakarā, pirmdien dodos tai pakaļ, mēģinu izņemt bet pakomāts paziņo ka apmaksu veikt nav iespējams. Zvanu klientu servisam - atbild nāciet atkal rīt pakaļ. Šodien dodos ar otro mēģinājumu izņemt, veicu apmaksu pakomāta terminālī bet …. Nevienas durvis neatverās un savu sūtījumu nesaņēmu! Zvanu uz klientu servisu bet tie man - sūtat čeku, mūsu grāmatvedība pārbaudīs. Ko pārbaudīs? Labi ka vispār čeku paņēmu, jo biju apmulsusi jo nevienas durvis neatverās.

РешеноDPD - Melo par piegādi

Melo par piegādi Neesmu saņēmusi savu sūtījumu. Saņemu e-pastu par to ka paka būs piegādāta 24.11. Izskatās ka piegāde pievienoja nepareizo telefona numuru. Es rakstīju uz e-pastu 3 reizes par numuru, zvanīju 2 reizes un visu laiku saņēmu info pr to ka piegāde būs rīt. Jau ir 30.11. Piegādes nav!

РешеноDPD - Paku nepiegādā, melo ka paku skapī neesot brīvas vietas

Paku nepiegādā, melo ka paku skapī neesot brīvas vietas Paka izsūtīta 26.11. Jau ir 30.11. Izsekojot paku tika minēts, ka paka tiks piegādātā šodien 9: 00 pakas nav. Nākošā dienā pakas nav. Dpd Saka neesot paku skapī vietas bet tai pat laikā es došos uz šo pašu pakomātu un tas ir tukš es nosutu 4-6 paciņas m izmērs katru dienu, bet viņi man mēģina iestāstīt ka paku skapī nav brīvu nodalījumu. Kad saku lūdzu to ievietot jebkurā citā pilsētas dpd skapī - Saka tādas opcijas neesot. Arī satiekot dod bušu pie pakomāta, kurjeram mans sūtījums nav! Nekad...

РешеноDPD - Krāpšana

Krāpšana Apkrāpj cilvēkus maksāju lai paciņa tiktu piegādāta man piektdien bet neatveda espata bija ziņa ka tik piegādāta sestdien kurjers dos zinu cikos no rīta nav ne paciņas ne arī kāda zina no kurjera apkrāpj cilvēkus gribu atpakaļ piegādes maksu jo viņi nekam neder un izkrāpj tikai naudu no cilvēkiem 😡😡😡😡😡

РешеноDPD - Slikts serviss

Slikts serviss Paka netiek piegādāta jau 3 dienas, dāvana, kuras vērtība ir 1500eur vienkārši mētājas terminālī, un visiem ir pie vienas vietas kas ar to notiek. Operatori negrib strādāt, tikai Saka ka paka ir terminālī, ko es redzu arī tā. Liels "paldies" par bezdarbu. Pirmā un pēdējā reize, kad izmantoju šī kantora pakalpojumus, pilnīga 0 salīdzinot ar Omniva.

РешеноDPD - Prece netika nosūtīta

Prece netika nosūtīta Preci gaidīju vairāk kā divas nedēļas. Paka bija jānogādā no Latvijas uz Norvēģiju. Gaidīju divas nedēļas. Beidzot man atnāk e-pasts un SMS ka paka tika piegādāta. Viss super un jauki. Tagad meklēju kur ir mana paka. Bet nekur nav. Sazvanīju iestādi kas izsūtīja sūtījumu. Tikai tad man paziņoja ka paka nevis ir nogādāta man bet atpakaļ sūtītajam. Jo par cik paka ejot ārpus Eiropas savienības, itkā esot jānorāda per. kods. Kas tika iesniegts tai pašā dienā. Bet sūtītajam esot teikuši, ka tam...

РешеноDPD - Neuzņemas atbildību par savu kļūdu, nepiegādāts sūtījums

Neuzņemas atbildību par savu kļūdu, nepiegādāts sūtījums Sūtijuma piegāde bija plānota 15.09. Iespēja šajā datumā man paciņu saņemt nebija tāpēc rakstiski e-pastā ar klientu servisu sarunāju piegādi pārcelt uz 22.09. , kas arī tika apstiprināts un redzams pēc sūtījuma izsekošanas nummura. 22.09. Jau tuvojoties dienas beigām sūtījums nav saņemts, tāpēc zvanīju uz klientu apkalpošanas centru, kur man apstiprināja, ka līdz plkst. 18.00 sūtījums būšot klāt. Diemžēl tā tas nebija. Vakarā skatoties pēc sūtījuma nr. Redzu, ka paciņa jau atrodas Polijā...

РешеноDPD - Kavēta piegāde

Kavēta piegāde 1 septembrī veicu pasūtījumu caur Sinsay. 12 septembrī atnāca e-pasts ka solītā piegāde būs no 6 līdz 12 septembrim. Ir 24 septembris un vēl paciņa nav saņemta. Sinsay uzrāda ka sūtījums itka ir ceļa pēc tam itka ka jau ir nosūtīts uz saņemšanas punktu bet dpd uzrāda ka 5 septembrī ir saņemta pavadzīme. Tālāk lietas nekustās uz priekšu. Nav skaidrs vai paciņa ir nozaudēta vai tomēr to kaut kad saņemšu.

РешеноDPD - Slikts servis

Slikts servis Заказал в Bite' телек и соундбар, Dpd курьер вытащил из машины телевизор и сразу сунул документы на подпись. Я подписал и спросил где вторая коробка? Курьер ответил что у него ничего больше нет. Что это Bite накосячили. Я стал звонить в Bite, сто бы спроситт с их стороны было выдано все или нет. Попросил курьера подождать пока я разговариваю с оператором бите. На что курьер ответил или бери только телевизор или ничего. При этом документы подписаны. Я говорю ему, какие гарантии что мне привезут...

DPD - Piegāde

Piegāde Sveiks Dpd ir slikts serviss un cilvēkus muļķo es gaidīju paciņu un tajā dienē nevarēju saņem pārliku uz citu dienu un jau ir nedēļā pagājusi paciņa ka nau tā nau esmu ļoti dusmīgs un cik vēl dienas man ir jākavē darbs lai beidzot varētu saņemt paciņu.

РешеноDPD - Prece netiek piegādāta

Prece netiek piegādāta Sūtījums atnāca uz lv 24.08. , nosūtītājs nav pievienojis sūtījumam manu tālruņa numuru, tāpēc piegāde nav notikusi, nosūtīju Dpd savu tel. Numuru un sākas problēmas ar piegādi. Visu laiku kaut kas jāgaida, 28.08. Rakstiski ir atbildējuši, ka piegāde notiks 28.08. Pēcpusdienā, vakars tiek pavadīts gaidīšanā un atkal nav ne ziņas, ne piegādes, tikai sabojāts vakars. 29.08. Zvanu uz dpd, pavisam nekompetenta darbiniece vārdā Dana, kas nemāk ne vadīt sarunas, ne risināt klientu pasūtījuma...

РешеноDPD - Drausmīgs serviss, lēna pasūtījuma piegāde

Drausmīgs serviss, lēna pasūtījuma piegāde Esmu ļoti neapmierināts ar DPD pakalpojumu kvalitāti. Man bija solīta piegāde 03.08.2023, bet tā nenotika. Uzzinot, ka piegādes adrese bija nepareiza, mani īpaši sadusmoja fakts, ka par šo kļūdu man neviens neinformēja. Es personīgi biju spiests sazināties ar viņiem. Pēc visiem sarežģījumiem, piegādes datums tika pārcelts uz 14.08.2023, un šoreiz piegāde nenotika šķirošanas kļūdas dēļ. Pēc tam piegāde tika solīta 15.08.2023, tomēr kurjers kļūdaini devās uz citu adresi. 16.08.2023 piegāde...

РешеноDPD - Slikts serviss

Slikts serviss Labdien, es ar šo situāciju saskaros vairākkārt. Un ne tikai Rīgā, bet arī Cēsīs, tas nozīmē, ka tas dpd bardaks nav tikai pie viena konkrēta paku skapja. Nopērkot dpd sūtīšanas kodu, aizbraucot uz tuvāko paku skapi jau kuro reizi tie kodi nestrādā. Zvanu uz dpd palīdzības tālruni. Viņi man atbil, meklējiet citu tuvāko dpd? ! Tiešām? ! Pat aizejot uz citu skapi viņi nestrādā, jāgaida nākošā darba diena, lai tas kods sāktu strādāt. Vai dpd varētu apmaksāt manus takša izdevumus braukājot no viena uz otru paku skapi? !

РешеноDPD - Slikts serviss, bez komunikācijas, pašdarbība

Slikts serviss, bez komunikācijas, pašdarbība 7. Jūlijā izsūtītājs no ārzemēm nosūtīja paku ar dpd. 21. Jūlijā, pārbaudot pakas izsekošanas nummuru, tika konstatēts, ka tā ir pāradresēta. Līdz šim izsekošanas sistēma visu laiku uzrādīja, ka paka atrodas šķirošanas centrā. Statusa par neveiksmīgu piegādi nebija. Sazinoties telefoniski, tika noskaidrots, ka tā ir aizsūtīta atpakaļ nosūtītājam, neveiksmīgas piegādes 14. Jūlijā un tālāku darbību nesekošanas dēļ. Neviens zvans no nezināma nr. 14. Jūlijā nav ticis saņemts, kā griezumā tiek...

РешеноDPD - Ļoti slikts serviss

Ļoti slikts serviss Pasūtīju dpd sūtījumu noradīju laiku un adresi, nākama dienā saņemu no dpd sms ar pavisam citu piegādes laiku. Es tak nevaru visu dienu sēdēt un gaidīt piegādi, jo cilvēkam ir darbs un pienākumi. Cits manā vietā arī nevar izņemt jo vajadzīga dokumenta, pases uzrādīšana un paraksts. Kad dpd sakārtos savu loģistiku, viņiem tāds jēdziens ka cilvēku darba pienākumi neeksistē. Dpd ir pilnīga loģistikas miskaste. Būtu sūtījis ar pastu vai omnivu, bet diemžēl kompānijai kas piegādā ir noslēgts līgums ar dpd, un tā ir valsts institūcija. Laiks mainīt noteikumus pietiek čakarēt smadzenes.

РешеноDPD - Kurjers ignorē norādījumu atstāt sūtījumu

Kurjers ignorē norādījumu atstāt sūtījumu Kārtejais s**dserviss no DPD. Jau uzreiz atvainojos par savu rupjību, kas visticamāk tekstā sekos. Pasūtījums, kas nepieciešams, cik nu drīz vien iespējams un ne pārāk viegls, tāpēc piemaksājot papildus izvēlēta kurjerpiegāde. Tā kā neesmu sazvanāma darba dēļ lielu daļu dienas, izmantoju opciju 'atstāt paku drošā vietā', ar skaidru norādi, kur atstāt (ļoti elementāri, no ielas redzams uzreiz, aiz vārtiņiem 3 m jāaiziet un jānoliek aiz sienas, ne jau kaut kur dziļi pagalma pakaļā). Un šeku-reku...

РешеноDPD - Ļoti slikts klientu serviss

Ļoti slikts klientu serviss Dpd vienmēr ir izcēlies ar rupju vai labāk teikt ne-servisu klientu apkalpošanas jomā, viņu galvenais uzdevums ir ātri iemest pakas paku automātā, vai, ja jāpiegādā un citu variantu nav, dragāt paciņu turp un atpakaļ dienām ilgi. Pašu paciņas piegādi nevar ne salīdzināt ar itella, omniva vai pat Latvijas pasts. Šie servisi reāli zvana, dpd ir tendence zvanīt tā. Ka zvans nav dzirdams, un pēc pāris min atsūtīt sms, ka nevarēja sazvanīt, un turpināt melot, ka nevar sazvanīt. Tas jau teju...

РешеноDPD - Плохой сервис

Плохой сервис Заказала с 220. Лв посылку с комфортной доставкой до дома, оплатила. Предположительное число доставки 31.05.2023. На сайте по отслеживанию посылок Dpd посылка неделю никуда вообще не двигалась, а вчера появилась надпись гласящая о том, что посылка доставлена в ригу на склад по причине «отказ от посылки», но мне ни кто не звонил и не приезжал с доставкой. 05757973160151 номер посылки

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы