DPD

SIA DPD
Адрес: Uriekstes iela 8a,
Rīga
Latvia - LV – 1005
(Biroja un juridiskā adrese)
Телефон: +371 67387284
+371 67060519
Время работы: 8:00 - 18:00
8:00 - 18:00
8:00 - 18:00
8:00 - 18:00
8:00 - 18:00
закрыто
закрыто
Категория: Услуги  •  Почта и курьерские услуги
Социальные сети:

Рейтинг Надежности

38%
Жалобы
492
Разрешенные
104
C ответами
516
Посмотреть статистику

DPD - Жалобы и отзывы

РешеноDPD - Krāpšana ar atmuitošanu

Krāpšana ar atmuitošanu Sūtīju preces no Lielbritānijas uz Latviju, pārdevējs izvēlējās preci sūtīt ar dpd. Prece ir atmuitojama un nodoklis nebija pārdevēja segts, tāpēc biju gatava maksāt Latvijas likumdošanā noteiktus nodokļus. Prece no Lielbritānijas tika nosūtīta uz franciju, kur ar atmuitošanu nodarbojas starpnieks chronopost, kas ir dpd group sastāvā. Francijā paka tika nodota muitai, un chronopost izskaitļoja man nodokļus, kuru vērtība ir gandrīz 50% no preces Cenas, kas ir trakums. Vairākkārt izpētot...

РешеноDPD - Rupji kurjeri

Rupji kurjeri Ļoti neprofesionāla, rupja attieksme pret klientu.netīšām satikos ar kurjeru, laikā kad izņēmu paciņu no pakomāta. Kurjers speciāli noparkojās tā, lai man grūtāk būtu izbraukt no stāvlaukuma. Uz prasību nobraukt malā, viņš tikai rupji noteica, ka nē. Nekad vairs neizmantošu Dpd pakalpojumus.

РешеноDPD - Slikts serviss

Slikts serviss Dpd servisa kvalitāte un apkalpošanas kultūra ir zem katras kritikas, viņi ir pazaudējuši manis sūtīto 10kg ar vismām manām mantām. Jau ir pagājuši 2 Mēneši un nav ne konkrētas atbildes ne mana kofera apkalpošanas serviss ir drausmīgs, un viņu konsultanti sniedz nekam nederīgas atbildes kaut ko sakot, bet nepasakot neko. Neiesaku. man ir identiska sūdzība. Protams sola kompensāciju, bet ar to nepietiks.

РешеноDPD Latvija - Aizved manu pasūtījumu citam un man sola, sola un neved

Aizved manu pasūtījumu citam un man sola, sola un neved Pasūtu sūtījumu no 220.lv. Piegādāts tiek citam klientam, citā adresē. To pats es pamanu nākamajā dienā apskatoties tracking number. Zvanu, saku, ka man nav piegādāts. Labi, atvainojas un Saka, ka paņems no nepareizā adresāta un piegadās man. Skatos tracking number, nākamajā dienā aizvest uz noliktavu. Jautāju - vai tad nebija ērtāk man nogādāt, jo adrese uz kuru nepareizi tika nogādāts bija dažus simtus metru no manis. Atbildēja, ka standarta procedūra un ka nepareizais auto bija, smagākiem...

РешеноDPD - Воровство посылки в Dpd

Воровство посылки в Dpd Люди! Поимейте, пожалуйста, совесть! С 20 сентября на ваших складах лежит не доставленная адресату посылка aeca0002342912ru2 (заказ №5052 5373 2289 4947) это тёплая куртка, выписанная для холодного времени года (а на улице уже начались холода) неужели курьеру приглянулась? Но это-же воровство (кстати в конце 2021года ещё одна посылка так же не была доставлена именно вашей же компанией – уж не тем же курьером?) на телефонные звонки ваша компания не отвечает (пишут в личку что якобы мы не...

РешеноDPD - Nav piegādāts sūtījums

Nav piegādāts sūtījums 17.10 zvanīju uz klientu servisu, jo man tika atsūtīta īsziņa, ka manu sūtījumu nav iespējams piegādāt (nepareizi norādīta adrese) , sazvanīju klientu centru, nomainīju piegādes adresi un telefona numuru. Laikā no 17.10 neviens man nav zvanījis par manu sūtījumu, un šodien (24.10) izrādījās, ka sūtījums ir nosūtīts atpakaļ ražotājam. The Dpd parcel number is 01505327952022

РешеноDPD - Slikts serviss

Slikts serviss Ļoti slikts serviss, neapmācīti darbinieku, kuri neprot pildīt savus darba pienākumus vai arī izplata nepatiesu informāciju un melo klientiem, tikai lai saglabātu uzņēmuma labo slavu. Sieviete no klientu apkalpošanas telefona sarunā teica ka paku nevaru saņemt, jo tā ir izrādījusies par lielu, bet kad sūtītājs sazinājies, viņam apgalvots, ka paka būšot nākamajā dienā. Tomēr man kā saņēmējam jūsu serviss nekādu informāciju nav devis, ja pats nezvanītu un neprasītu. Ļoti lēni, nekvalitatīvi un...

РешеноDPD - Klienta maldināšana

Klienta maldināšana 08.09.2022 saņemu e-pastu ar paziņojumu, ka plānojas piegāde! (sms vispār nebiju saņēmuši) nebūtu nejaušības pēc iegājusi e-pastā, par piegādi pat nebūtu zinājusi! Saprotu, ka tajā laikā es nevarēšu kurjeru sagaidīt un līdz dienas beigām nebūšu mājās, tur pat epastā izmantoju iespēju paku pārvirzīt uz pakomātu! Vakarā zvans no kurjera, ka paku neesot varējis ielikt pakomātā dēļ tās izmēriem! Jautāju kur viņš tajā brīdī atrodas, ar domu, kad esmu mājās varu piebraukt pakai pakaļ! Viņš atbild...

РешеноDPD - Piedzīvojumu turpinājums

Piedzīvojumu turpinājums Pēc nepiegādātās preces piektdien un svētiem solījumiem to piegādāt pirmdien, ņemu vēl vienu brīvdienu un jau no paša rīta zvanu klientu centram... Šoreiz sistēma nav atpazinusi manu adresi. Piegādes nebūs... Būšot rīt... Nez vai sistēma rīt atpazīs visu ko vajag?

РешеноDPD - Nekompetence, slikts serviss

Nekompetence, slikts serviss 25.07. saņēmu e-pastu, ka man tiks piegādāta paka, kur bija norādīta nepareiza pilsēta piegādei. Zvanīju uz DPD klientu servisu un lūdzu nomainīt adresi, kas tika izdarīts, bet nezināmu iemeslu dēļ mans tālruņa numurs, kas 1. vēstulē ir pareizs, tika aizstāts ar nepareizu Rezultātā paka tika ievietota manas pilsētas pakomātā 1. augustā, bet nezināmu iemeslu dēļ jau 3. augustā nosūtīta atpakaļ piegādātājam. Esmu sazinājusies ar piegādātāju un ceru atgūt savu preci, tomēr tas nav vienkārši, jo...

РешеноDPD - Slikts, teiktu pat neesošs serviss

Slikts, teiktu pat neesošs serviss Šī ir otrā reize, kad kopš gada sākuma man tiek piegādāts liela izmēra sūtījums. Pirmoreiz ar veļas mašīnu bija visādi cunduri, pirmā atruna, ka neatveda viņu pašu noteiktā laikā, jo izrādās, ka veļas mašīna sver vairāk kā 30 kg (kaut gan piegādātāju izvēlās preces pārdevējs un ar Tet domāju tā nebija ne pirmā, ne pēdējā veļas mašīna) . Tagad atkal: vakar saņemot ziņu, ka pēcpusdienā būs piegāde, novirzu to uz šodienu un speciāli paņemu brīvdienu (tāpat kā iepriekšējo reizi) , jo ir vajadzīga...

РешеноDPD - Slikts serviss

Slikts serviss Neatbild uz epastiem. Zvanot un izrunājot par piegādes opcijām, operātore it kā visu piefiksēja un izstāstīja, bet galu galā paka atpakaļ uz ārzemēm un man tā jāgaida vēl vismaz 3 nedēļas. “burvīga” attieksme pret klientu. Visi ar ko runāju izrādīja tik ļoti neieinteresētibu problēmas risināšanā, ka galu galā pat uz epastu neatbild neviens. 0/10.

РешеноDPD - Nepiegādā paku laikā!!!

Nepiegādā paku laikā!!! Noteiktajā dienā atnāca sms no Dpd par preces piegādi ar noteiktu laika intervālu. Paku tā arī nesagaidīju un nekādu brīdinājumu sms vai zvana veidā par to, ka piegāde nenotiks arī nesaņēmu. Nākamās dienas rītā atnāca sms ar jaunu piegādes laika intervālu tajā dienā. Zvanīju uz Dpd. Konsultants pateica, ka viss kārtībā, iepriekšējā dienā piegāde neizdevās, bet šodien viss būs norādītajā laikā. Norādītajā laika intervālā prece atkal nav. Atkal zvans uz Dpd. Konsultants Saka, ka prece noteikti...

РешеноDPD - Slikts serviss

Slikts serviss Kurjera attieksme vienkārši šokēja. Piezvana Saka ka tūlīt atvedīs pasūtījumu. Saku ka neesu mājās. Jautāju vai nav iespēja ievest nedaudz vēlāk. Atbildēja rupji ko lai viņam tagad iesākt. Tad lūdzu vai nav iespēja piegādāt uz citu ielu tajā pašā pilsētā. Atbilde atkārtoti šokēja - tūlīt nosūtīšu atpakaļ pie sūtītāja un beigas. Saku lai ved tad rīt - piekrita. Bet ko lai man tagad iesākt ja tā bija dāvana uz šodienu? Ļoti esam neapmierināti jo maksājam ne mazu naudu par piegādi uz mājām. Secinājums viens - vairs ar Dpd nesūtam.

РешеноDPD - slikts serviss

slikts serviss Kurjers savu noradīto piegādes laiku kavēja par 2 stundām, piezvanija, ka būs pēc 10 minūtēm, bet tad acīmredzot saprata, ka negrib nest ledusskapi uz 4 stāvu un uzsāka polemiku par personas apliecinošu dokumentu uzrādīšanu, lai gan viņam paskaidroja, ka pircējs ir uzņēmums un saņems cits darbinieks un uzrādīs personu apliecinošu dokumentu, tomēr tā arī neieradās. DPD pārstāve pa telefonu apstiprināja, ka kurjeri šajā iestādē rīkojas tā, kā viņiem iegribas, kavēt un nepiegādāt vispār- tās ir...

РешеноDPD - Atbildes nesniegšana, ignorēšana

Atbildes nesniegšana, ignorēšana Iesniedzu pretenziju, kura tika reģistrēta 09.05.22. , jo tika sabojāts sūtījums. Atbildīgā persona pieprasīja papildus foto ucc. Viss prasītais tika nosūtīts atkārtoti 18. Maijā. Atbildi tā arī nesaņēmu. Vairakkārt tika zvanīts uz dpd norādīto tel. Uzrakstot e-pastā. Atbilde viena un tā pati atsūtiet bildes. Vai vispār atbildīgā persona skatās pretenzijas, vai dpd ir apzināta politika nereaģēt uz privātpersonu pretenzijām un ir izdevīgi tādi darbinieki, kuri ir pilnigi ignorē apzināti...

РешеноDPD - Uzslava

Uzslava Man nav sūdzība, bet atsauksme. DPD piegādes serviss manu pirkumu no pārdevēja Rīgā uz Siguldas pakomātu piegādāja ļoti ātri -pēc 20 stundām no apmaksas brīža bija ziņa, ka varu to saņemt! Zibenīgi. Lieliski! Esmu ļoti apmierināta ar šo servisu un iesaku to izmantot arī citiem. DPD servisam novēlu tikpat atbildīgi un produktīvi strādāt arī turpmāk.

DPD - Slikts serviss

Slikts serviss Tika veikts pasūtījums ar piegādes veidu Dpd Latvija kurjers. Vakar atnāca sms, ka piegādās tās dienas vidū, diemžēl nebiju uz vietas un izmantoju iespēju pārlikt uz citu dienu. Kas bija sekmīga. Pēc 4h atnāk sms, ka ievietota paku skapī. Galvenais, ka zvanot uz Dpd nevis Saka, ka kurjera kļūda, atvainosimies, izņemsim un piegādāsim, bet jautā: ” vai man būtu izdevīgi izņemt pašai no tā paku skapja? ” un tā jau ir trešo reizi (principā visas reizes, kurās pārliku dienu) izskatās, ka viņiem tāda shēma, lai mazāk jābrauc.

DPD Latvija - Slikts serviss

Slikts serviss Dpd Latvijā briesmīgākais serviss! Nedēļu nevar sagādāt no Rīgas līdz Jūrmalas! Katru dienu jaunais stāsts! Viss sākas no pirmdienas un tagad ceturtdienā un sūtījums nezināma virzienā! Kaut šodien bija jābūt pakomata! Palīdzības telefons arī neko nedara un nav kompetenti atrisināt problēmu! Un kas tas par laiku kurienes būs no 8: 00-18: 00 kas tas par laiku? Cilvēks nevar sēdēt gaidīt veselu dienu! Jūs veidojat servisu lai atvieglot klientam dzīvi bet uztaisījām vēl sarežģītāk! Pirmdien kursie...

DPD - Плохой сервис

Плохой сервис Курьер в очередной отказался доставлять посылку до квартиры. И до сих пор не доставлена предыдущая посылка. Курьер сказал, что он отправил её обратно отправителю. На вопрос, какое право он имел так поступить, он ответил, что это его личное дело. P. S. Запрос в общество защиты прав потребителю отправлен.

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы