DPD - Nepiegādāja sūtījumh
Trūkst vārdu par DPD servisa zemo kvalitāti. Atsūtīja man paku no Polijas. Latvijā paka ieradās, viss kārtībā. Nedēļu klīda pa Latvijas noliktavu un vakar aizbrauca atpakaļ uz Poliju. Nepiegādāšanas iemesls - nelien pakomātā. Dpd, jums tur viss kārtībā ar smadzenēm? Jūs zinat, ka uz katras pakas ir telefona numuri un vismaz viens no jūsu minioniem varēja piezvanīt un palūgt lai es atnāku līdz pakomātam savākt paku no kurjeru? Bet kurš gan tā darītu. Oh. Omniva tā burtiski pirms nedēļas izdarīja. Acīmredzot viņiem nav vienalga un kas notiek ar sūtījimu un ka klienti gaida savas pakas. Bet Jums? Otrā galā paku pieņēmāt, naudu paņēmāt un viss? Ne mana cūka, ne mana druva?
Labdien!
Lūdzam norādīt komentārā vai privātā ziņā sūtījuma numuru, lai varam veikt piegādes apstākļu pārbaudi un sniegt Jums atbildi.
Ar cieņu,
DPD
Labdien!
Patiesi atvainojamies par negatīvo pieredzi saistībā ar sūtījuma saņemšanu!
Sūtījums bija par lielu Paku skapim, informējām Jūs e-pastā par radušos situāciju 04.12.2025.
Diemžēl atbildi no Jums nesaņēmām, beidzoties uzglabāšanas termiņam sūtījums tiek atgriezts nosūtītājam.
Lūgsim sazināties ar nosūtītāju un informēt par radušos situāciju un organizēt atkārtotu sūtījuma piegādi.
Ar cieņu,
DPD
Комментарии (1)
Nu kādi e-pasti kad Jums ir klienta telefona nr.? Kapēc jūs nesūtat tikai e-pastu kad paciņa ievietota pakomātā, bet sūtat īsziņas? Turklāt ar atgādinājumiem! Tapēc, ka tad Jūs esat ieinteresēti lai klients pēc iespējas ātrāk savāc paciņu? Nākamreiz ierakstītu vēstuli atsūtiet par to, ka paciņa nelien pakomātā.