www.sudzibas.lv DPD Slikts serviss

DPD - Slikts serviss

Labdien,

Vēlos iesniegt oficiālu sūdzību dpd.
Pēdējo 2 nedēļu laikā radušās vairāk problēmas ar sūtījumu piegādi, sveša cilvēka sūtījuma piegādi un situācijas nerisināšana un sūtījuma zaudējumu.
Tirgotājs informēja, ka sūtījums tika izsūtīts 2/12 8: 08 un no 3/12 visu laiku stāv šķirošanā. No sākumā domāju dēļ svētkiem var gadīties kavējums, bet pēc 2 nedēļām nolēmu piezvanīt un uzzināju, ka dpd nemaz nav informācijas par sūtījuma atrašanās vietu, kas nozīmē, ka tas tika pazaudēts.
Klientu apkalpošanas nodaļa un citi, neko nezina un nemēģina risināt šo situāciju, tikai informēja, ka ar mani sazināsies, kas sūtījumu atradīs... Kad? Rīt, nākamnedēļ vai nākamgad?
Ļoti slikts serviss un apkalpošana, neprofesionāla attieksme, negrib atzīt kļūdas un vaino sūtītāju vai saņēmēju.

Ja situācija neatrisinās šīs nedēļas laikā, nāksies to risināt ar juristu palīdzību un darba inspekciju.
Turklāt, vēlējos minēt operatori amandu, kura nelasa atbildes un ļoti rupji, priekš klientu apkalpošanas operatora, "asistēja" ar citu problēmu arī 2 nedēļu laikā, kura arī tika risināta ar vārdiem "sazināties ar tirgotāju", kad kļūda bija šķirošanas nodaļas pusē.

Ļoti žēl, ka kompānijas joprojām izmanto dpd pakalpojumus.
Ja ir iespēja iesaku izvēlēties citas kompānijas pakalpojumus.

4 ч назад

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Ответ от DPD Support Ответ от представителя 4 ч назад

Labdien!

Lūgums precizēt sūtījuma izsekošanas numuru, lai varam pārbaudīt statusu.

Ar cieņu,
DPD

J

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы