Адрес: |
Dzirnieku iela 24 Mārupe Mārupes nov. Latvia - LV-2167 (Biroja adrese) |
---|---|
Телефон: | +371 24949944 +371 27042424 |
Время работы: |
8:00 - 17:00
8:00 - 17:00 8:00 - 17:00 8:00 - 17:00 8:00 - 17:00 закрыто закрыто |
Категория: | Услуги • Почта и курьерские услуги |
Социальные сети: |
Omniva - Жалобы и отзывы
Omniva - Preci nepiegādāja
Pasūtot preci caur omnivu saņemu no kurjera izziņu ka prece piegādāta, nekavējoties steidzos uz omnivu preci izņemt, bet tad ailite atveras tā bija tukša: (nekavējoties zvanīju omnivai lai skatas kameram ka es tiešam neko neesmu saņēmusi, tā sri nedēļu jau zvanos viņiem saka lai gaidu cik ilgi gaidit un ko es sagaidīšu to es nezinu jo paciņa bij loti svarīga. Konsultanti ir loti nepateicīgi un nelaipni.
Omniva - Slikts serviss
Sveki! Vēlos pasūdzieties par firmu omniva kas ne lietīgi uzbruka manam privātajam prīvat īpašumam meginajot to piesavinas un terorizēt. Tātad nolemu veicinat pakkas aizsutishanu ksad nolemu lietot omniva kas diemzel neijba veiksmīgs darījums jo aizgaju uz pakomatu. Tātad aizgāju pakomats, ievadijo savu telefons numurs u velreiz telefons numniurs prasa atveras peksni kaste vala gandrīz man izsitot acis no galvas ara ar nerealublikski kad atveras kaste. Nolēmu ielikt sutijumu kaste tātad...
Omniva - Не верная информация на сайте
Интернет магазин отправил мне посылку CE940159015EE из Литвы в Латвию. 16.10.2019 16:50 Vilniaus RIMI Savanorių paštomatas 17.10.2019 01:38 она уже была в Kauno terminalas. Сейчас суббота 19.10.2019 13:26 посылка до сих пор в Kauno terminalas. На сайте указано что посылка доставляется за 1-3 рабочих дня. Более того написано, что если отправлять между странами, то уже на следующий день она будет в стране получателя. В реальности ее просто забрали из панкомата 16.10 и она лежит до сих пор на...
Omniva - Slikts serviss, nolaidība
Omniva neuzņemas nekādu atbildību par paciņu piegādes kavēšanos. Pašiem klientiem jāmeklē un jārisina problēmas, pie kurām vainīgi omniva darbinieki. Pack as tiek neizņemtasno pakomātiem un pēc tam neieliktas vairākas dienas citā.. Bieži novērojamas pakomātu kļūdas, par kurām uzzināt var tikai, kad esi jau pie tā. Tiek ignorēts cilvēku laiks un vajadzības.
Omniva - Krāpšana
Es vārdiem nespēju pat aprakstīt cik briesmīgs līmenis ir omnivas saziņai ar operatoriem. Sāksim ar to, ka paciņa tika piegādāta uz nepareizo pakomātu omnivas vainas dēļ, viņi neuzņēmās par to atbildību, dusmās to visu sagremoju uz samaksāju noformējot jaunu sūtījumu un pati internetā izveidojot jaunu paku ar šo sūtījumu, lai to pārsūta uz man tuvāko omnivas pakomātu. Vēlreiz sazinājos ar omnivu. Jāpiebilst, ka tas viss sākās 26. Augustā. Cik zinu, tad omniva apsolās uzņemties atbildību par...
Omniva - Pasūtījums maksa ļoti lielu summu
Pasūtīja man no liepas sūtījumu, uz Daugavpili, majaslapa raksta ka piegada 2x diena, jav ir 5 diena, un ko jūs domājat mans sūtījums kaut kada veida ir atnācis citam cilvēkam balvi. , tas nav normāla firma omniva man liekas sež 18 gadu vecu idioti kau kāda īrēta dzīvokli un ar kajam nes tos sūtījumus un pat lasit ne mak ja pilsētas un cilvēkus sajauc... Ko ar viniem darit nav ne jausmas uz policiju rakstit sūdzību, jo pasūtījums maksa ļoti lielu summu.
Omniva - Slikts serviss
Veicu riepu pasūtīšanu weblapā jaunasriepas.lv. Kā piegādes vietu bija iespējams izvēlēties omniva termināli Daugavgrīvas ielā 114, kas ģeogrāfiski man labi derēja. Pieņēmu, ka tur kāds pakomāts vai tml. Taču omnivas lapā un google par šo termināli ir 0 informācijas, tāpat arī vidē - braucot pa Daugavgrīvas ielu nekur nav info par to, kur tur pagalmā omnivas terminālis. Arī darbalaiks ne weblapā, ne terminālī nav norādīts. Kad par to norādīju darbiniekam, sekoja "ne uz servisu orietnēta...
Omniva - Slikts serviss, nepatīkama komunikācija
Trešdien 8.05 veicu pasūtījumu kurjeram uz Igauniju (ce840871311ee) . Saņemtā e-pasta vēstule ar pasūtījuma numuru iekrita spamā. Kad zvanīju, mani bez svītru koda atteicās apkalpot. Ceturtdien 9.05 kurjeram iedevu paciņu bez svītru koda, atbildēja, ka viss kārtībā. Kad piektdien pēcpusdienā zvanīju atkal, man paziņoja, ka tā kā nav bijusi uzlīme šodien sūtījums nav izsūtīts. Uzrakstīju sūdzības vēstuli. Pirmdien zvanīju vēlreiz, lai pārliecinātos, ka sūtījums ir izsūtīts, man atbildēja, ka jā...
Omniva - Pazudusi paciņa/slikts serviss
Uz mana telefona nummura tika noformēti 2 dažādi sūtījumi ar 1 dienas starpību. Alūksnē- 26.04.19. un Rīga, TC Minska- 27.04.19. Sazinājos 30.04.19. sazinājos ar Omnivas klientu apkalpošanas operatoru ar jautājumu par sūtijumu no Alūksnes, jo apkalpojošā portālā, ievadot sūtijuma nummuru, uzrāda, ka sūtījums ir noformēts, bet ne ievietots vai nosūtīts. Savukārt otrs sūtījums, no Rīgas, 30.04.19. it kā piegādāts uz norādīto pakomātu. Alūksnē, sūtījuma noformēšana brīdī, nav bijusj iespēja...
Omniva - Pazudis sūtījums
14. Aprīlī Carnikavas pakomātā tika ievietots sūtījums, cd disks iepakojumā. Sūtījuma nr. Cf001878418ee. Adresātam sūtījums jāsaņem cēsu pakomātā. Adresāts īsziņu saņēma, aizgāja saņemt, taču ievadot kodu, nekas vaļā nevērās. Sūtījumu izsekošanas sistēma rāda, ka sūtījumu pirms viņa jau viens ir paņēmis. Gara un neauglīga skaidrošanās ar firmas pārstāvjiem un viņu nostāja ir cieta: viss izdarīts korekti un atbilstoši, no viņu puses nekādu kļūdu nav un nevar būt. Tam, kuram sūtījums bija...
РешеноOmniva - Pazudusi prece
Meitene 12.04, izsūtīja paciņu, kurā atradās kleita speciāli šuta uz lieldienu pasākumu skolā, un te sākas, paciņas sūtīšana apturēta, atbild, mēs risinām, ko risināt? Tātad šodien ir 17.04, paciņa nav, un rit 18.04, ir pasākums, kleitas nav, atbilde, mēs risinām, vai tas ir normāli, bērns bija sajūsma par kleitu, ko vilks, tagad nekā, omnivas darbinieki, tagad paši varēs vilkt šo kleitu... Nesūtat neko ar omnivu...
Omniva - Slikts serviss, krāpšana
Sveiki! Nekāda gadījuma pakas nesūtiet ar omnivu. Paka aizies uz nepareizu galamērķi. Liks jums maksat divreiz par viņu kļudam un izņirgāsies par jums, ka tā ir jūsu vaina. Ka ari omniva apgalvo, ka pakomati ir darba kartība, laigan jau no decembra Rīga Plaza pakomats met zilo ekranu, neko nevar nospiest, nav iespējams norēķināties. Sazinās dienests atklati melo, ka operatori ir apmaciti, lai gan sazvanit tos nav iespējams un komunikācija nav no tqm augstākajam! Izvairāties no ši kantora pēc iespējas vairāk!
Omniva - Slikts serviss
Sakārtojiet servisu zvanu centrā, zvanu jau kuro reizi un visu laiku jāuzgaida! Es esmu samaksājusi savu naudu un paciņa pazudusi, lai visu atrisinātu vēl katru stundu jāzvana un tāpat neviens nav sasniedzams. Tad varbūt mainiet šo sistēmu, ka es arī e-pastā varu atrisināt savus jautājumus nevis kārtējo reizi saņemu atbildi, ka man ir jāzvana obligāti no tā numuru, kuru esmu norādījusi sūtot savu paciņu!
Omniva - Informatatīvais tālrunis
Priekš kam vajadzīgs norādītais telefona numurs, ja tas nav iespējams sazvanīt? Zvanu stundu pēc vietas, bet kā visi operātori aizņemti tā aizņemti! Bet, kad pēkšņi uzspiežu taustiņu 2, biznesa partnera sarunu, tad ātri paceļ? Kāpēc privātpersonām neatbild tik ātri? Lūdzu, beidzot sakārtojiet tā, lai jūs ir iespējams sazvanīt!
Omniva pakomāta sistēmas kļūda - Pakomāta iekšējās sistēmas kļūda
Šonedēļ otrdien sūtīju ar omnivu divas paciņas pirmo nosūtīju bez problēmām, problēmas sākās mēģinot nosūtīt otro paciņu. Ta kā mazais nodalījums bija par mazu vajadzēja ņemt lielāku. Uz ekrāna uzspiedu mainit skapīša izmēru un man paradijās uzraksts paldies paciņa nosūtīta. Naudu protams neatgrieza par tukša skapīša nosūtīšanu. Nu labi tas tā savadu visus datus parliecienos vai viss ir pareizi ekrānā abi nomuri bija pareizi gan mans, gan saņēmēja. Parbaudiju izdrukāto čeku un secināju, ka gan...
Omniva - Slikts serviss
Хочу написать про плохое отношения работника Омнива (на машине было написано имя - ainis) . Дело в том что я пришла к пакомату в Золитуде и подъехала машина с работником забирать посылки. Я ввела все данные, нажала отправить и получила наклейку. Достала телефон чтобы ее сфотографировать (потому что на ней написан адрес отправителю) . Подходит ко мне водитель и начинает грубо говоря наезжать чтобы я быстре уходила от сюда и зачем я вообще что либо фотографирую. Я ответила что пакомат часто не...
Omniva - Slikts serviss
Pasūtot preci no interneta veikala, samaksāju par piegādi ar omniva pakomātu. Saņemot sms ar zinu, ka prece piegādāta, dodoties pie pakomāta un ievadot kodu-atveras tukša kastīte, bez sūtījuma. Omniva klientu tālrunis neatbild pēc vairākām 5 minūšu gaidīšanām. Aizsūtot epastu, man atbild, ka esiet saņēmuši savu sūtījumu. Pēc lūguma apskatīt kameras un pamanīt, ka sūtījuma norādītajā kastītē nebija, saņemu zinu, ka iespējams 3 dienu laikā tas tiks atrisināts.
Omniva.lv, Omniva.ee - Slikts serviss, maldināšana, nekorekti norādītas sūtīšanas izmaksas!
Saskāros ar omniva nekvalitatīvu servisu, sūtot paciņu uz Grieķiju. Norādītais sūtīšanas laiks 6-7 darba dienas, paka tika gandrīz pazaudēta, 2 nedēļas nostāvējusi pārkraušanas punktā, galu galā nonāca pie saņēmēja tikai pēc 3 nedēļām! Neuzskatu, ka bija izpildīts kvalitatīvs serviss, tāpēc pieprasīju atpakaļ samaksāto naudu, kas tika noraidīts. Neieteiktu izmantot omniva, lai sūtītu kaut ko ārpus baltijas. Pats noteikti vairs neizmantošu omniva pakalpojumus, kaut arī to darīju ļoti bieži, sūtot pakas baltijā (~50 reizes gadā) . Dēļ attieksmes pret klientiem zaudējāt kārtējo klientu!
РешеноOmniva - Pazaudēta paciņa
BRĪDINĀJUMS! Noformēju sūtījumu e-vidē ar iespēju izdrukāt adrešu karti pakomātā. Ievadot nosūtīšanas kodu pakomāta ekrānā parādījās uzraksts "šobrīd izdrukāt adrešu karti nav iespējams. Ievietojiet sūtījumu atvērtajā nodalījumā. Adrešu karti uz sūtījuma uzlīmēs kurjers". Izdarīju visu, kā rakstīts, paļaujoties, ka uzlīmi uzliks kurjers un ņemot vērā, ka ar pildspalvu uz sūtījuma biju uzrakstījusi adresātu, attiecīgo pakomātu un saņēmēja tel. Nr. Rezultātā paciņa pazudusi kopš 06.02.2019...
Omniva - Slikts serviss
Saskāros ar nekorektu un ļoti nelaipnu omniva klientu apkalpošanas operatores darbu! Lai atrisinātu radušos situāciju, operatore bravūrīgi liek viekt atkārtotu e-pastu ar iztrūkstošo informāciju, kuru telefoniski nemaz neminēja par vajadzīgu! Turpmāk noteikti sadarbošos ar dpd pakalpojumiem, jo uzskatu ka darbiniekam ir jāzin iespējamība, ka klients sūtījumu veic pirmo reizi un var nezināt visas nianses, tā vietā saņemu operatori, kura nevēlas atrisināt situāciju un veicināt klientu sadarbību...