Адрес: |
Dzirnieku iela 24 Mārupe Mārupes nov. Latvia - LV-2167 (Biroja adrese) |
---|---|
Телефон: | +371 24949944 +371 27042424 |
Время работы: |
8:00 - 17:00
8:00 - 17:00 8:00 - 17:00 8:00 - 17:00 8:00 - 17:00 закрыто закрыто |
Категория: | Услуги • Почта и курьерские услуги |
Социальные сети: |
Omniva - Жалобы и отзывы
Omniva - Krāpšana!
Tiek nozaudeta paciņa un nedod nekādu ziņu par tās atrašanās vietu. Omnivas mājaslapā sūtījums ir apturēts, nekas nenotiek, it kā tehnisku iemeslu dēļ, kāds tur tehnisks iemesls, Omnivas cilvēki vienkārši negrib kustināt savu pakaļu un strādāt! Ir jārisina problēmas nevis jāatbild ka tā tiek risināta. Praktiski neiespējami sazvanīt. Paciņu gaidu jau nedēļu un nekādas kustības, nekas nenotiek! Kā vispār tā var strādāt, uzticējos omnivas pakalpojumiem, bet še ku reku paciņa netiek piegādāta! Nav...
Omniva - Slikts serviss
Slikta komunikācija ar klientiem! Nekādas informācijas par to kur atrodas mans sūtījums! Piegāde vēl jo projām nav notikusi jau nedēļu. Piegādi veicot divu līdz trīs dienu laikā kā tad, kad zvana jautā, atbildi nekādu nespēj sniegt, reizēm pat neiespējami sazvanīt.
Omniva - Krāpšana, nepareiza klienta informēšana
На сайте написано из Даугавпилса забирают в 11.00 и на следующий день в 13.00 прибывает в вентспилс, напекла мужу пирогов, оказалось, что забирают теперь в 16.00 и в вентспилс в 17.00, уже 19.00, посылки ещё нет, это обман! Не верная информация на странице-это обман клиента!
Omniva - Pienākumu neizpilde, klientu māldināšana
Bezatbildīgas omnivas darbinieku rīcības dēļ sūtījums uz ārzemēm netika nogādāts. Omnivai bija samaksāts 24,88 euro, kur ir solīts līdz 7 dienu laikā sūtījums tīks nogādāts saņēmējam. Kā omniva izpildīja solīto? Sākotnēji latvijas omnivas šķīrošanas centra darbinieku kļūdas dēļ paka bija aizsūtīta uz lietuvu. No lietuvas - atpakaļ uz latviju. Trīs dienas pazaudētas. Tad no latvijas uz īgaunīju. Bet arī tur strādā professionāli, kuri aizsūtīja paku ne tālāk - uz galamerķi, uz vāciju, bet...
Omniva - Slikts serviss
22.12.2018 paziņa aizsūtīja sūtījumu, jau ir 21.01.2019, bet sūtījuma joprojām nav. Viņa zvanīja tur teica, kā jauno gadu dēļ, sūtījums bija nodots kurjeram, bet tas ir pazudis, 10 dienas laikā atgriezīs naudu vai atradīs sūtījumu, šodien atnāca vēstule, ka nebija atrasts un jāpagaida vēl mēnesi. Man viens jautājums, ka jūs strādājiet un cik man jāgaida? Ja jūs teicat, ka pēc 10 dienām būs sūtījums vai nauda, tad lūdzu izpildiet, ko esat apsolījuši
Omniva - Slikts serviss, krāpšana, nekompetenti darbinieki
Man bija jānosūta divas paciņas caur Omniva. Nejauši sajaucu un vienai no paciņām ievadīju nepareizo saņēmēju. Kad samaksāju, ieliku paciņu un aizvēru durvis pakomātam. Sapratu, ka esmu nosūtījusi nepareizajam cilvēkam. Momentāli piezvanīju uz Omniva, izstāstīju darbiniecei, uz ko saņēmu atbildi "Neko nevar izdarīt". Es tiešām nesaprotu, kādēļ, ja cilvēks sajauc saņēmēju, nevar atvērt pakomāta durvis, izmantojot kodu un vēlreiz nosūtīt šo paciņu uz pareizo adresi. Vai kādēļ nav iespējams atcelt...
Omniva - Krāpšana
Dažas dienas atpakaļ pasūtīju no internetveikala "The Body Shop" roku krēmu. Vienmēr viss bija ideāli, jo bieži vien pasūtīju daudz produktu, un viss tikai iesaiņots cietā, izturīgā kastītē, bet šoreiz, kad pasūtīju tikai vienu roku krēmu, tas bija ievietots paciņā. Tak mūsu " mīļā " Omniva izgrieza paciņā caurumu roku krēma iepakojuma platumā (mājās varēju salīdzināt platumus, jo iepriekš bija pirkts tāds pats krēms). Un šo sagriezto paciņu bez produkta, atstājot tajā tikai 2 testerus un...
Omniva - Slikts serviss
Esmu ļoti vīlusies omnivā. 15.12 atnāca ziņa kad varu doties pēc sava sūtījuma. Diemžēl durvis vaļā neveras. Zvanu omnivai: pirmkārt sazvanīt viņus ir ļoti problemātiski, stāvu ar bērnu pie omnivas mēģinot sazvanīt 12min. Sazvanot saka kad visu atrisinās līdz 24.12 sūtījums būšot pie manis. Labi gaidu, pienāk 28.12 zvanu atkal, saka to pašu kad atrisinās visu un man atzvanīšot. Tā līdz pat šai dienai 11.01 neesmu nekko saņēmusi un visu laiku zvanot saka, kad risinās problēmu. Cik ilgi vēl man būtu jāgaida?
Omniva - Slikts serviss
Pasūtīju divus sūtījumus no Denim Dream vienā dienā ar dažu minūšu intervālu. Viens pasūtījums atnāca 03.01. , bet otrs vēl joprojām nav. Pasūtījumu abiem veicu 27.12. Kad sāku interesēties, kur otra paka, (jo pasūtīju sev drēbes pirms ceļojuma, kuras ļoti vēlējos sagaidīt līdz šodienai) , tad tiek secināts, ka uzņēmums man laicīgi nespēj piegādāt preces, jo omniva viņiem nepiegādā trūkstošās pasūtījuma preces (5 dienas vienkārši stāv terminālī, un neviens no denim dream nesaprot, kādēļ...
Omniva - Slikts serviss!
Beidzot arī es vīlusies Omnivā! Paciņu rādā ka kurjers izņēmis no pakomāta. Tālāk vnk apstājies sūtījums un viss.Gaidu 15dienas. Zvanu saka :ka jā ,redzam apstâjies sūtījums, nodos ziņu loğistikas centram. Prasa kā paciņa izskatās. Pēc pāris dienām atkal zvanu saka ka redz risina problëmu un ziņos. Pff ne nu atradīs ne kā. Tracina ka nespēj nogādāt laikus paciņas un tās pazaudē! Liels mīnuss šim uzņēmumam!
Omniva - Slikts serviss
14. Datuma saņēmu sms, ka var ierasties pakaļ sūtījumam, bet durvis nevarēju atver. Rādījās uzraksts mēģiniet vēlreiz un otrreiz pašreiz durvis nevar atvērt. Zvanīju uz omnivu, kur teica, ka ir tehniskas problēmas, un aizsūtīs meistaru salabot un tad sazināsies ar mani. 13 dienu laikā, zvanījām vairākkārt, bet katrreiz viens un tas pats. Kad jautāju, kāpēc mājaslapā parādās, ka paciņa ties sūtīta atpakaļ sūtītājam, viņi nemācēja atbildēt, bet kā visu noskaidros. Protams, neviens nav nereizi man...
Omniva - Slikts serviss
Ja vēlaties saņemt laicīgi savus sūtījumus tad neizmantojiet Omnivas pakomāta pakalpojumus, pakomāti visi pilni un jūsu sūtījumam , iespējams , neatradīsies vieta nenoteiktu skaitu dienas . No kurjera saņemt paciņu arī nebūs iespējams. Pilnīgi nenopietni. Ieteiktu izmantot DPD vai Latvijas Pasta pakalpojumus. Visu ko jūs dzirdēsiet no operātora ir ... diemžēl.
Omniva - Pazaudēts sūtījums
Pazudusi pakomātā ievietotā paka, paku izsekošana rāda, ka tā ir nodota kurjeram, bet klients vēl arvienl to nav saņēmis, uz neskaitāmiem jautājumiem un zvaniem omniva nespēja sniegt atbildi, kur atrodas paka. Omnivas operators jautāja kā paka izskatās, bet arī saņemot pakas aprakstu, diemžēl netika sniegta konkrēta atbilde, kuri ir paka un kad būs iespēja to saņemt. Omnivas mājas lapā tiek uzrādīta nepatiesa informācija par paku piegādes ātrumu.
Omniva - Nepiegādā preci
Prece nav piegādāta jau 13 dienas. Saprotu, ka var kavēties par dažām dienām. Bet 7X ilgāk nekā solīts - tas nav normāli. Redzēju, ka pakomātā tiek liktas jaunas pakas. Interesanti kādā secībā izvēlas likt, laikam ne rindas kārtībā. Vai arī kāds gaida jau vismaz 3 nedēļas.
Omniva - Nekonkrētība,atrunas,lēns serviss
Gaidu pasūtijumu jau vairākas dienas. Iegādājos preci internetveikalā virs 300eur, un vēlējos to saņemt pēc iespējas ātrāk, ātrākais piegādes veids bij omniva. Tajā pašā dienā saņēmu ziņu no internetveikala, ka sūtijums nodots omniva kurjeram. Priecīga gaidiju paciņu, bet nebij ne dienā kas tika norādīta kā piegādes datums, ne nākamajās. Kad jautāju kur ir sūtijums atbildes ir vienas vienīgas vienveidīgas atrunas - pilns pakomāts, noslodze, kavēšanās, būs rīt utt. Kad jautāju kad sūtijum...
РешеноOmniva.lv - Ļoti slikts un lēns pasūtījuma noformešanas serviss
Veicam 2 sūtījumu pasūtījumus omniva majas lapā, samaksājām turpat lapā caur luminor bankas interneta banku. Nav pasūtijuma apstiprinājums, nav iespējas izdrukāt adrešu kartes, pazaudējām pus dienu komunicējot ar ''klientu servisu'', pieprasa maksājuma uzdevumus, tad atsūta kaut kādas miglainas adrešu karšu bildītes, kuras izprintējot sanāca miglainas bildes, nekad pakomāta svītrkodu lasītājs t ās neatpazīs! Nav saņemti normāli pasūtījumu apstiprinājumi ar saikni uz adresi kartes izprintēšanu, ka tam būtu jabūt. Murgs! Pus diena jāpazaudē un vel joprojām gaidam!
Omniva - Vienkarši trūkst vārdu!
No 22 .11 18. Navaru nekādi saņemt sūtījumu. Solījuši atsūtiet no Rīgas uz Ludzu 27.11.18 ap 15: 00. Braucu no Kārsavas bet nekā ne bija... Zvanīju, rakstīju un nekādu adekvātu atbildi nesaņemu līdz šai dienai. Kād es beidzot saņemšu paku par kuru ir samaksāts?
Omniva - Neadekvāts sūtījuma izpildes termiņš
Nevēloties palielināt Rīgas satiksmes intensitāti, nebraucu pakaļ precei uz Deglava ielu pie Dreiliņu rotācijas apļa, bet nolēmu izvēlēties omniva servisu, lai sūtījumu nogādātu uz Iļģuciemu. Trešdien paka nodota omniva kurjeram, nu labi, ceturtdien nav, būs piektdien (man tas bija termiņš, kurā sūtījumu bija svarīgi saņemt) . Piektdien, 2x zvanot uz klientu centru un lūdzot rast iespēju, ka pats aizbraukšu pakaļ uz omniva "bāzi" baltajā ielā, man sola noskaidrot šādu iespēju un atzvanīt. Lieki...
Omniva - Pazudusi 2 nedēļas.
Mana paciņa ceļā no rīgas uz jelgavu ir pazudusi jau 2 nedēļas, zvanot uz klientu tālruni viņi pat nevar skaidri atbildēt uz nevienu no maniem jautājumiem! Aizbildinās, ka situācija tiek risināta un ka man atliek tikai gaidīt! Bet cik ilgi man ir jāgaida? Vienīgais, sūtītājs ir uzrakstījis iesniegumu, bet es neticu, ka tas liks ātrāk kaut kam mainīties
Omniva - Nedēļu gaidu pasūtījumu.
Pirmdien tika ielikts pasūtījums pakomātā. Nu labi, domāju otrdien jay būs. Ceturtdien zvanam jautāt, darbinieki teica, ka noskaidrošot. Šodien jau ir sestdiena! Cik var? Ja nevar laicīgi atsuutiit, tad nevajag mājaslapā melot par vienh divam dienām un maldināt cilvēkus! Bezatbildība! Vairs [slēpt]@u omniva pakalpojumus. Un paziņi stāsta par līdzīgam situācijām.