Omniva - Funkciju ievešana bez pakalpojuma saņēmēja informēšanas
Biju izsūtījusi divus pasūtījumus atsevišķos skapjos, uz vienu vietu.
Pasūtījumiem bija viens adresāts - es, pasūtījums bija sagatavots laicīgi (12.02.22) . Vēlāk, pēc pasūtījuma piegādes, kodu vēlējos aizsūtīt saņēmējiem (vecākiem un draudzenei, dāvanas 8.03.) omniva 16.02. Lēmusi, ka ja skapjiem ir viens adresāts, tad visu liks vienā skapī, par šo liekot ziņu tikai un vienīgi savā portālā. Par cik pasūtījums bija reģistrēts pirms ziņas likšanas, man nebija iespējas pat zināt par šādu lēmumu. Rezultātā, divus dažādus pasūtījumus, par kuriem bija samaksāts atsevišķi, no diviem dažādiem skapjiem, salika vienā skapī, un saņēmt to varēja tikai viens cilvēks, kā arī sanāca. Saprotu omnivas domu, bet manā gadījumā, uzvarētājs šajā situācijā bija tikai omniva. Es iztērēju savu laiku, iztērēju savu naudu (par atsevišķo skapi, kuru tā arī nesaņemu) , dāvanas saņēma tikai viena puse, un omniva tikai varēja pateikt atvainojamies, piedāvājot salikt pasūtījumus (kuri jau tika izsniegti, par ko bija jau paziņots) atsevišķos skapjos. Nerunājot ne par līdzekļu atgriešanu, ne pat piedāvājot atlaidi citām sūtījumam. Ļoti neapmierināta gan ar situācijā, gan ar omnivas komunikāciju.
Labdien,
Uzņēmuma vārdā atvainojamies Jums par radītajām neērtībām.
Sūtījumi, kas adresēti vienam saņēmējam, tiek ievietoti vienā skapītī, lai optimizētu vietu pakomātā un paātrinātu piegādes laiku.
Saprotam Jūsu neapmierinātību, tādēļ, ja sūtījumi tiek adresēti dažādām personām, aicinām Jūs norādīt minēto saņēmēju datus, lai durvju kods pienāktu saņēmējam personīgi.
Ja tas nav iespējams, šādā situācijā sazinieties, lūdzu, ar Omniva klientu centru uz tālruņa numuru 27042424 vai e-pastu [email protected] un sūtījumi tiks pārlikti divos atsevišķos skapīšos.
Ar cieņu,
Omniva
Комментарии (4)
Labdien! Kur ir mans Drogas sūtījums? 11 februārī paka tika nodota kurjeram,šodien 15 februāris vēl nav. Kas tā par lietu? Vai tiešām krāpšana...
Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību
Es pasūtīju sūtījumu uz pakomātu Lidoņu ielā (Mego), bet sūtījums atnāca uz pakomātu Buļļu ielā (Aibe).
Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību