www.sudzibas.lv Omniva Ņirgājās par slimiem cilvēkiem... Serviss uz nulles... Ne pirmo reizi... Bizness pa latviski...

Omniva - Ņirgājās par slimiem cilvēkiem... Serviss uz nulles... Ne pirmo reizi... Bizness pa latviski...

Un kas apmaksās zaudējumus?
Es, ar slimo muguru tik daudz staigāt nevaru. Autobuss tur nebrauc, nācās īrēt "ride".
Paku nosūtīja uz Maskavas ielā 357, t/c Dole, bet piegādāja Prušu ielā 22a.
Kas par to atbildēs? Jūs pat pildspalvu brendēto neuzdāvināsiet kā kompensāciju! Es jau nerunāju par naudas zaudējumu kompensāciju...
Nāksies pāriet uz dpd. Ar viņiem, spriežot pēc darba (firmas) attiecībām - problēmu tādu nebija nekad.
Un atgadinu: tā nav pirmā reize. Jau bijis gadījums, kā man zvana sieviete un Saka: kā tukšā pakomātā, kurā viņa grībēja ielikt sūtijumu, atrada mānējo. Pie tā, citā rajonā...

27.10.2022

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Ответ от Omniva_Latvija Ответ от представителя 27.10.2022

Labdien,

Mums ir žēl, ka minētās situācijas dēļ Jums ir radušās neērtības.
Pēc Jūsu norādītā sūtījuma numura esam pārbaudījuši situāciju un sūtījums, T/C Doles pakomāta noslodzes dēļ, ir ticis pārvirzīts uz Rīgas Prūšu ielas 22a Mego pakomātu. Pārvirzīšana tiek veikta gadījumos, kad norādītais saņemšanas pakomāts ir pilns un tādējādi nodrošinām ātrāku piegādi.
Papildus, gadījumos, kad pakomāts, uz kuru sūtījums ir ticis pārvirzīts, nav Jums ērts, ir iespēja sazināties ar Omniva klientu atbalsta centru telefoniski 27042424 vai rakstiski [email protected] un sūtījums tiks ievietots sākotnējā pakomātā.
Pārbaudot Jūsu norādīto saņēmēja tālruņa numuru, ienākošie zvani nav fiksēti, tādēļ šādās situācijās aicinām primāri sazināties ar Omniva, lai rastu kopīgu situācijas risinājumu.

Ar cieņu,
Omniva

Дополнено "fairtrial"s real dad 27.10.2022

A kāpēc man vēl ir jātērē savu laiku, lai Jums zvanīt?
Ir galamērķis-sūtiet uz turieni. Ko vēl izdomāja...
Jūs kad sūtat ūdeni uz mājam, jā piegādās uz citu māju un dzīvokli un atbilde būs kā un Jums man, tas Jūs apmierinās?

Комментарии (5)

Good Intentions 27.10.2022

Es saprastu nomestu daugavas otrā krastā, bet 15 minūšu gājienā!? Ja nemaldos, tad mājaslapās arī ir informācija, ja viss ir aizņemts, tad tiek nogādāts uz tuvāko un nav no svara dpd vai omniva.

Diemžēl man ar 6 muguras diagnozēm un 15 minūtes iet grūti. Un Jūs skaitat no DOLES. Bet es dzīvoju ne pie DOLES, bet tālāk. Līdz DOLEI tieku ar autobusu.

Good Intentions 27.10.2022

Cik neesmu sūtījis, tad vairums mājaslapās esmu novērojis, ka omniva ir lētāk līdz ar ko būs piebāztāks.

A anna 06.11.2022

Tev laikam par visu ir viedoklis. Visur savu snuķi iebāž, pārgudrs. Jur tādi ķēmi rodas? Laikam aiz garlaicības dzīves

aizdomigais 04.07.2024

Kā var Omniva zināt, ka jums ar muguru ir problēmas?

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы