Адрес: |
Dzirnieku iela 24 Mārupe Mārupes nov. Latvia - LV-2167 (Biroja adrese) |
---|---|
Телефон: | +371 24949944 +371 27042424 |
Время работы: |
8:00 - 17:00
8:00 - 17:00 8:00 - 17:00 8:00 - 17:00 8:00 - 17:00 закрыто закрыто |
Категория: | Услуги • Почта и курьерские услуги |
Социальные сети: |
Omniva - Жалобы и отзывы
Omniva - Melo klientam
Nu tas ir noticis, arī es oficiāli pievienojos to bēdīgo bariņam, kas ir vīlušies omnivas pakalpojumos! Ik pa laikam izmantoju pakomātus, lai nosūtītu paciņas, jo tas līdz šim bija ātrākais un vieglākais variants, taču nu jau manis nosūtītā paciņa piekto dieni ir kaut kur pazudusi. Skumjākais tajā visā ir darbinieku neprofesionalitāte un melošana klientam (man) . Jau aizvakar zvanīju, lai painteresētos, kāpēc paciņa vēl nav galā. Man atbildēja ka noskaidros un atzvanīs. Situāciju laikam...
Omniva - Slikts serviss
Tieši uz ziemassvētkiem. Ļoti gaidiju paciņu ar dāvanām lai varētu nodot tālāk. Atbildēja ka pakomats pilns, kurjers nevar ievietot sūtījumu.. Un jāgaida... Teicu ka esmu gatava piebraukt jebkur kur kurjers atrodas un sagaidīt to... Nee tā nenotiek tas lietas. Esmu vīlusies. Vairs neizmantošu šos pakalpojumus.
Omniva - Krāpšana
Biznesa klientiem iesaku, cītīgāk sekot un skaitīt pakomātu nosūtīšanas reizes, atbilstoši Jūsu līguma noteiktam tarifam, ar papildinātu kredītu. Savādāk nezināmas kļūdas dēļ vai ļaunprātīga veida viena nosutināšanas reize vidēji Man izmaksāja 8 euro. Super!
Omniva Bikernieku RIMI - Slikts serviss, bojājumi
Pakomats Omniva Biķernieku, Rimi, kas atrodas Biķernieku-160, nestrāda regulāri! Tad nevar noreķināties ar bankas karti, tad nestrāda printeris, tas nedod čekus! Biezak-pat iekša nesledzas! Lai pieteiktu bojājumu-mūzika jāklausās 25min. , jo visi operatori strāda vaiga sviedros! Ja ir tomer izdevies pieteikt bojājumu, neceriet, ka nākošajā diena strādas! Labi, ja 3-4 diena sataisis! Pēc ta, ka veco pakomatu nomainija pret jaunu, nav bijusi neviena nedēļa. Lai strādātu visas 7-dienas! Sazvanot...
Omniva - Slikts serviss, pazaudēts sutijums
Uzņēmums nodarbojas ar sūtījumu pārvadājumiem pakomatos. 1. Manu sūtījumu pazaudēja(jau otro reizi ir šāda problēma) 2. Klientu apkalpošana ir ļoti zemā līmenī, piezvanīju, lai pateiktu, ka sūtījums nav paredzētajā skapīti, atvainošanās vieta saņemu atrūcienu, ka lai nemaz neiedomājos, ka šajā dienā kaut kas tiks atrisināts. 3. Kad zvanīju pēc vairākām dienām, lai noskaidrotu, kāpēc neesmu nekādu atbildi saņēmusi, uzzināju, ka neviens nemaz nav izskatījis manu pieteikumu un ja es nebūtu šodien...
Omniva - Slikts serviss
Man vajadzēja nogādāt sūtījumu uz Austriju. Izvēlējos uzņēmumu Omniva, jo pa Latviju sūtījumus nogādāja nevainojami, kā arī cena bija lētākā. Un tā bija mana lielākā kļūda. Noformēju sūtījumu atbilstoši uzņēmuma noteikumiem. Sekoju sūtījumam un trešajā dienā uzzinu, ka norādīta saņēmēja nekorekta informācija. Sazinos ar klientu centru. Uzzinu, ka bija jānorāda saņēmēja valsts tālruņa nr., es norādīju LMT. Nekavējoties sazinājos ar saņēmēju, lūdzu, kādam draugam palūgt Austrijas numuru, caur...
Omniva - Ļoti slikts serviss un darbinieku attieksme
Neticiet, neuzķeraties uz OMNIVA kurjera pakalpojumiem. Izvēlējos pakas nosūtīšanu uz Spāniju, piegādes laiks 5-6 darba dienas no pasūtījuma saņemšanas brīža. Par cik sūtījums netika piegādāts, interesējamies pie pakalpojuma sniedzēja OMNIVA Igaunijā un saņēmām atbildi, ka tā tiks piegādāta ne ātrāk kā pēc 2-4 nedēļām.
Omniva - Slikts serviss
Neiesaku izmantot Omnivas pakomātu servisu... Diemžēl šī kompānija man lika vilties... Tērēju savu laiku, lai izņemtu sūtījumu, kurš pienāca 06.03.2017. No Jelgavas rimi pakomāta... 07.03.2017. , plkst. 13: 30 - pakomāts nedarbojas, aizgāju atkārtoti plkst.18: 10 - pakomāts nedarbojas, aizgāju 3 reizi 08.03. Plkst 08: 10 - nedarbojas, piezvanīju uz omniva biroju informēju, vēl joprojām neesmu dabūjusi savu sūtījumu...
Omniva - Slikts serviss
Pēc dabas esmu diezgan mierīga persona, bet nu šoreiz nevaru paklusēt. Decembrī i-netā pasūtīju grāmatu caur Omnivas Pakomātu. Tā kā ļoti šo grāmatu gaidīju (jo nācās gaidīt, kamēr grāmatu saražos) , tad 09.02. Saņemot sms par to, ka sūtījums ir ievietots pakomātā pie Kandavas Maxima X, biju ļoti priecīga. Man prieks beidzās brīdī, kad ierados pie pakomāta un nevarēju šo grāmatu saņemt, jo nedarbojās ekrāns. Uzzvanīju uz Omnivas klientu tālruni, teicās, ka problēma esot, bet tiklīdz tā tik...
Omniva - Lēns serviss
Decembrī caur Omnivu neko nesūtiet - preci gaidīsiet ilgi! Jēga , tad sevi reklamēt, ka nākamajā dienā pēc sūtījuma ievietošanas,tas jau būs galamērķī??? Zvanīju , rakstīju viņiem. Vienreiz atbildēja, ka būs nākamajā dienā klāt, bet protams nebija, tad zvanīju atkal un ,tad viņi nezinot, kad būs sūtījums - sēdi un gaidi un viss! Lai kurjers paņem to paciņu līdzi un es sagaidīšu gala punktā vai , lai noskaidro adresi un ved tad man līdz mājām, ja savādāk nespēj nodrošināt pakalpojumu! DOMĀJAT...
Omniva - nepiegādā paku un krāpjas ar nestrādājošu pakomātu
Svētdien, 18. decembrī internetā samaksāju par paku, kuru taisījos nosūtīt uz Iecavas pakomātu, ieguvu kodu, visu uzlīmēju pakai un braucām ar vīru uz pakomātu to paku uzlikt, parasti tas notiek tiešām ļoti ātri, noskanē kodu vai ar roku to ievada un kastīte atlec vaļā un paku var ielikt. Šoreiz apbraukājām vairākus pakomātus Ventspilī, gan pie Tobago, gan pie Mego, kods nestrādā.Uzrakstīju vēstuli viņiem uz info jautājot, kas notiek. Kods esot aktīvs. Tātad pirmdien atkal braucam ar to paku uz...
Omniva - Slikts serviss, melošana par lietas apstākļiem
Lūdzu, nesūtiet nekad un neko ar Omniva, ja nevēlaties, lai: - Jūsu sūtījumu nozaudē(bet neatzīst, izdomā stāstus), - nobloķē Jūsu mājaslapas profilu, - liedz iespēju un pieeju pasūtījuma statusu izsekot(normalā gadījumā iespējams izdarīt no pofila), - vēl pēc tam Jums vairākkārt uzskatāmi melo par lietas apstakļiem tā, ka beigās pats klientu servisa pārstāvis vairs nevar pats savu stāstu salikt kopā... - alu galā vienkārši "pasūta"un pasaka, ka nospļauties uz sūtīšanas izmaksām, uz sūtījuma...
Omniva - Spoguļa sašķelšanās
Nepatīk rakstīt sūdzības, bet nāksies. Pirmo (un pēdējo) reizi izmantoju Omnivas pakomātu, lai nosūtītu leļļu kumodīti ar mazo spogulīti (kurš nemaz nebija tik trausls), un - bāc! - saņēmēja aizsūta īsziņu, ka viņai esot pienācis salūzts spogulis! Nu, kā tiem cilvēkiem vien kauna nav! Pats jautrākais - viņiem pat sūdzību nevar uzrakstīt, jo vienkāši NAV KUR!
Omniva - slikts serviss ārpus Latvijias
Nenormāli lēns process. Ja Smiltenē paņem tikai 16:30, bet Rīgā - terminālā nogādā pēc veselas diennakts, tad turpmākais ceļš izsaka visu. Viss, ko sūtu jau ir zaudējis savu vērtību. Kaut ko tik nelietojamu un neuzticamu neesmu sastapusi, Lai jums veicas labāk! ;(
Omniva - Slikts serviss
Pēdējā laikā kompānija Omniva man liek vilties savā kvalitātē. Gandrīz nekad nav papīra izdrukāt čekus. Ja drukā, tad tintes par maz un pusi drukas nevar redzēt. Cik neej pie "Bērnu Pasaules" pakomātā - visi pilns. Šodien "Minskā" nedarbojās karšu termināls. Braucu uz Deglavas pakomātu - čeka nav! Iegādājaties papīru Omniva, 2 slāņi, ar perforāciju!
Omniva - Krāpšana
Vēlējos caur omniva pakomātu nosūtīt sūtījumu, viss notika ,kā ierasts, naudu no kartes novilka , jāizdrukā uzlīme un jāsūta prom, un te pēkšņi BAMS, nevaram izdrukāt uzlīmi. Ko nu? Zvanu uz tālruni,kas norādīts uz pakomāta un nekādas atbildes. Līdz ar to , lūdzu, sūtījums pie manis, un mana nauda pie viņiem.
Omniva - Krāpšana,bezatbildība
Sveiki! Vēlos pasūdzēties par '' Omniva '' kompāniju. - Bija trešdienas vakars.Tērēju gan savu laiku, gan naudu, lai nosūtītu preci savam klientam. Piegāju pie termināla, ievadīju ekrānā visu nepieciešamo, samaksāju un tadām - balts ekrāns, durvis never vaļā, nauda no konta noņemta. Zvanu - neceļ ! Labi, mēģinu vēlreiz - ievadu visu ekrānā visu nepieciešamo, samaksāju un atkal - balts ekrāns, durvis never vaļā un nauda no konta noņemta. Gala rezultātā - es bez garastāvokļa, 5 eur vējā un...
Omniva - Nesaņēmu preces, maldināšana
Pasūtīju preces no I-veikala 1A.LV, no viņu puses viss kārtībā, nodeva preces laicīgi "Omniva". Precēm vajadzēja būt pakomātā 05.02.2016, dienas laikā saņēmu divus zvanus no Omnivas, atzvanot jautāju...kāpēc tika zvanīts, abas reizes operātors nevarēja atbildēt uz maniem jautājumiem, teica, ka atzvanīs tiklīdz noskaidros. Atzvana nebija, atzvanīju pats un tikai tad mani informēja, ka manis pasūtītās preces neietilpa pakomātā! Kāpēc vispār pasūtījums tika pieņemts, ja izmēri neatbilst?!...
Omniva - Nepiegādā/pazaudē paku
Diemžēl šī kompānija man lika vilties.2015. gada 2. decembrī izsūtīju paku uz Vāciju un tā arī vēl tagad šī paka nav sasniegusi adresātu. Mēneša garumā nesaņēmu konkrētu atbildi par to, kur atrodas paka, visu atbildību uzvēla uz igauņiem, kad rakstīju igauņiem, tad viņi visu novēla uz latviešiem - reāla manis čakarēšana. Skumji, ka radu bērni palika bez dāvanām Z-svētkos, bet viņiem vienalga. Līdz šim man bija pozitīva pieredze ar viniem, bet tagad esmu ļoti vīlusies un neiesaku ne vienam caur viņu kompāniju sūtīt paku uz citām valstīm.
Omniva - Потеряли посылку
Потеряли посылку!! 18, 12, 15 ого посылка была передана курьеру, до 30, 12, 15 так и не доставлена! Звонила туда, сказали странно вроде посылка у них по номеру! Но! У них ее нет!) короче звонили в магазин, кторый отослал посылку через омнива и магазин вернул деньги, но до этого был футбол. Магазин - звоните в Омнива! Омнива - мы напишем в магазин, магазин 220 лв. В итоге ребенок остался без подарка (Который желал) на новый год, пипец просто.