www.sudzibas.lv Omniva Nepiegādāts sūtījums, robotizēta komunikācija

Omniva - Nepiegādāts sūtījums, robotizēta komunikācija

14.01 sūtījums nodots kurjeram līdz šodienai nav saņemts. Sazinājos ar Omnivu 18.01, kāds no 'klientu draugiem' teica, ka paku saņemšu vēlākais 19.01. Vakarā saņemu sms, ka piegāde kavēsies nezināmu laiku un, ja līdz 22.01 nesaņemu paku, lai pati sazinos. Tad atkal sazinājos un jautāju, kas par lietu, piedāvāju pati vairākus risinājumus, mainīt pakomātu (pat citas pilsētas ietvaros!) piemaksāt par kurjerpiegādi, izņemt no busiņa, bet man vairākkārtīgi robotizēti atbildēja, ka 'situācija reģistrēta, atbildīgie kolēģi sniegs info'. Neviena atbilde uz nevienu jautājumu, nekāda situācijas risināšana vai termiņi.. Izskatās, ka paka ir nozaudēta, jo arī uz šo jautājumi neatbild. Omniva pat nedod man iespēju sazināties ar veikalu, lai varētu saņemt atpakaļ naudu par preci. Bet pakā bija ziemas zābaki mazam bērnam.. Lai gan arī tā Omnivai ir pilnīgi lieka info.

20.01.2021

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Ответ от Omniva_Latvija Ответ от представителя 20.01.2021

Labdien,

Mums no sirds žēl, ka Jums ir nācies saskarties ar šāda veida situāciju.
Informējam, ka www.omniva.lv mājaslapā un Omniva Latvija Facebook lapā esam ievietojuši informāciju par iespējamu sūtījumu kavēšanos valstī izsludinātās ārkārtas situācijas dēļ. Tāpat arī minētā īsziņa tika izsūtīta, lai proaktīvi informētu klientus par iespējamu sūtījumu kavēšanos.
Sabalansējot kvalitatīvu klientu apkalpošanu un uzņēmuma rīcībā esošos resursus, darām visu iespējamo, lai šajā saspringtajā laikā pēc iespējas ātrāk nodrošinātu visu sūtījumu piegādi uz pakomātiem.
Lai rastu risinājumu minētajai situācijai, lūdzam sazināties ar mums privāti, rakstot e-pastu uz [email protected] un norādot sūtījuma numuru.

Atvainojamies par Jums radītajām neērtībām!

Дополнено Vienkarsi klients 20.01.2021

Bezjēdzīgi ar jums sazināties epasta,mēs jau no pirmdienas ar Jūsu klientu draugiem esam strupceļā,tikko man paziņoja,ka pakai varbūt leibelis nokritis un tā kkur mētajas un viss.

Дополнено Vienkarsi klients 20.01.2021

Ilizņēmums sazinājās,paka esot atrasta un šodien tiks piegādata.

Комментарии (1)

Pīle. 20.01.2021

Ar Omniva pakalpojumiem nekad nav bijušas problēmas. Paku piegādāja 3 dienu laikā, iekšā prece arī nebija sabojāta, esmu ļoti apmierināta ar Omnivas pakalpojumiem. Varbūt gadījās kāds dīvains kurjers.

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы