Omniva - Neieinteresēta attieksme
Labdien! Pēc daudzu gadu veiksmīgas sūtīšanas, izskatās, sadarbība vairs nebūs iespējama. 12.01. Vakarā tika ielikta paciņa Jēkabpils Sēlijas pakomātā. Nākamajā rītā kurjers to izņēmis, taču pārkraušanas punktā Rīgā tā it kā nonākusi 14.01. Rītā. Katru dienu zvanot (gandrīz neiespējama misija) un rakstot tika saņemtas standarta atbildes - daudz darba, drīz jau būs u. C. Pilnībā neieinteresētas atbildes. Pēc iesnieguma aizpildīšanas par pakas pazušanu 18.01. (iesaku jums iesniegumu aizpildīt ātrāk) 19.01 vakarā sūtījums tā pēkšņi atradās un tika nogādāts talsos. Saturs, protams stāvot nedēļu - 20 grādos bija sasalis un saplīsis. Par to uzrakstīju iesniegumu, saņēmu atbildi, ka nebija uzlīmes " trausls", kas jāpērk atsevišķi. Ir aizdomas, ka mētājās kādā busā, jo noliktavā droši vien cilvēki nešķiro - 20 grādu aukstumā. Bezatbildības paraugdemonstrējums. Sūtot redzēju solīto aukstumu, pakas saturs mierīgi izturētu četras dienas, bet ne divreiz vairāk. Ir skaidri pamanāms, ka uzņēmums netiek galā ar savu darbu. Rodas jautājums, kāpēc nekur nav ticis paziņots, ka pakas ceļos, piemēram, astoņas dienas. Arī man ir uzņēmums, pavisam mazs, bet nav jauki mānīt klientus un sūtīt sasalušas preces, man klientu nav pusmiljons, katrs no viņiem ir svarīgs, omnivai pietiks, nav īpaši jācenšas.
Labdien,
Mums no sirds žēl, ka Jums ir nācies saskarties ar šāda veida situāciju.
Informējam, ka www.omniva.lv mājaslapā un Omniva Latvija Facebook lapā esam ievietojuši informāciju par iespējamu sūtījumu kavēšanos valstī izsludinātās ārkārtas situācijas dēļ.
Lai risinātu radušos situāciju, aicinām Jūs atbildēt uz e-pasta adresi, no kuras saņēmāt lēmumu, lai nodotu situāciju atkārtotai izskatīšanai.
Ar cieņu,
Omniva
Комментарии (1)
Taa it kaa tas jusu "uznjemums" tiesam skaititos kaa partneris omnivai, vinji par jums nemaz isti nezin un neatceras, tapat iespejams vinji bus tik priecigi, ka tads klients kaa jus vinjiem vairs nebus.
Jus katru kas, jus sveicina uzskatat par savu draugu?