Omniva - Samīdīta pasūtījuma paciņa.
Labdien! Šodien 25. 01.2021. Plkst. 16: 28 man dzīvesbiedre, izņēma Gulbenes top omnivā manu paciņu no Preiļiem, ar izsekošanas nr. Ce112724653ee
paciņa ir netīta, dubļaina un lipīga, var redzēt, ka kāpts virsū ar kāju. Kā arī paciņa ir vērta vaļā un mēģināta aizlīmēt, varbūt kausēta, vai līmēta, jo visa lipīga.
Paciņā atradās hdd/cietais disks no portatīvā datora. Lūdzu rakstisku paskaidrojumu par šādu rīcību no omnivas puses. Tā kā atrodos darba darīšanās jeb komandējumā Jelgavā, tad šobrīd nezinu, kādā stāvoklī ir mana iegādātā prece un vai vispār tā ir vietā un vesela.
Vēlos no jums rakstisku paskaidrojumu uz manu e-pastu [slēpt]@inbox.lv kā arī, lai ar mani sazinātos pa tālr. 20061240 un paskaidrotu šādu neprofesionālu pakalpojumu sniegšanu.
Ar cieņu, cietusī persona Nikolajs [slēpt]@inbox.lv
t: 20061240
Labdien! Uzņēmuma vārdā atvainojamies par Jums radītajām neērtībām, tā noteikti nav pieredze, ko vēlamies sniegt saviem klientiem.
Vēršam Jūsu uzmanību, ka sūtījuma ārējā iepakojuma funkcija ir pasargāt sūtījuma saturu no bojājumiem, taču, ja konstatējat, ka ir ticis bojāts sūtījuma saturs, aicinām sazināties ar nosūtītāju, lai aizpildītu Iesniegumu par piegādes kvalitāti: https://www.omniva.lv/privats/sutijums/iesniegums_par_piegades_kvalitati . Situācija tiks izskatīta padziļināti un Jūs saņemsiet oficiālu rakstisku lēmumu.
Sazināsimies ar Jums arī telefoniski, lai informētu par tālāko procesu.
Ar cieņu,
Omniva
Комментарии (1)
Omnivā staigāt pa sūtījumiem ar kājām ir ierasta lieta.