www.sudzibas.lv Omniva Slikts un neprofesionāls serviss

Omniva - Slikts un neprofesionāls serviss

Veicu pasūtījumu i-veikalā.
Izvēlējos (tagad ar nožēlu) piegādi ar omniva.
Kopš paka atrodas pje kurjera pagāja 7 dienas. Un nekas netiek piegādāts. Turklāt šodien 8 no rīta zvana kāda bāba un neapmierinātā tonī muldēja, ka paku nevešot atrast un man ir jāsūta kaut kādu papīru par “pakalpojuma kvalitāti” (nb: to “papīru nekur revar atrast omniva mājaslapā)
diemžēl spiesta konstatēt, ka omniva darbojās negodprātīgi un neprofesionāli.
Lūdzu visus uzmanīties un neizvēlēties sadarbību ar šo kantori!

17.02.2021

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Ответ от Omniva_Latvija Ответ от представителя 17.02.2021

Labdien,

Izskatot minēto situāciju, esam secinājuši, ka šobrīd diemžēl nav izdevies noteikt sūtījuma atrašanās vietu. Atbildīgās nodaļas turpina darbu pie sūtījuma vietas noteikšanas, taču, tā kā šobrīd nevaram veikt operatīvu sūtījuma piegādi, no savas puses esam nosūtījuši informāciju nosūtītājam par iesnieguma aizpildīšanu, kas paredz kompensācijas pieprasījuma izskatīšanu.
Šo informāciju esam Jums snieguši arī telefoniski. Pretenziju gadījumā Jums ir iespēja aizpildīt iesniegumu par piegādes kvalitāti mājaslapā šeit: https://www.omniva.lv/privats/sutijums/iesniegums_par_piegades_kvalitati .
Papildus aicinām Jūs uz cieņpilnu komunikāciju saziņā ar klientu atbalsta darbiniekiem, lai spētu rast konstruktīvu risinājumu.

Atvainojamies par Jums radītajām neērtībām.

Ar cieņu,
Omniva

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы