Omniva - Kavē paku piegādi
Kavē paku piegādi.
Ar klientu vienpusēja informatīva saziņa ar robotizētu e-pastu atbildi.
Sazvanīt nav iespējams maldina klientu par pakas piegādes laiku pēc ziņojuma par piegādes kavēšanos ziņojumā norāda uz saziņu bet to īstenot ar biznesmeņiem nav iespējams.
Labdien,
Mums no sirds žēl, ka Jums ir nācies saskarties ar šāda veida situāciju.
Informējam, ka www.omniva.lv mājaslapā un Omniva Latvija Facebook lapā esam ievietojuši informāciju par iespējamu sūtījumu kavēšanos valstī izsludinātās ārkārtas situācijas dēļ.
Sabalansējot kvalitatīvu klientu apkalpošanu un uzņēmuma rīcībā esošos resursus, darām visu iespējamo, lai šajā saspringtajā laikā pēc iespējas ātrāk nodrošinātu visu sūtījumu piegādi uz pakomātiem.
Lai rastu risinājumu minētajai situācijai, lūdzam sazināties ar mums privāti, rakstot ziņu Omniva Latvija Facebook lapā vai e-pastu uz [email protected], norādot sūtījuma numuru.
Atvainojamies par Jums radītajām neērtībām.
Ar cieņu,
Omniva
Комментарии (2)
Šobrīd neviens piegādes uzņēmums netiek galā ar slodzi. Manā gadījumā izdevās gan sazināties ar uzņēmumu gan arī sniedza informāciju par kavēšanos. Viss ir atkarīgs kā komunicē pats ar uzņēmuma darbiniekiem. Būsi laipns būs arī normāla atbilde un vēlme tev palīdzēt. Nebūs nebūs arī vēlme cilvēkiem tev palīdzēt.
Nav taisnība! Neesmu bijusi nepieklājīga, kā arī darbinieki parasti izklausās izpalīdzīgi, bet pakas turpina ceļot apkārt. Jūs tur strādājat, ja vienādas atbildes drukājat?