Адрес: |
Straupes iela 5, k.3, Rīga Latvia - LV-1073 (Galvena biroja adrese) |
---|---|
Телефон: | +371 67333337 +371 28337333 |
Факс: | +371 67248335 |
Время работы: |
9:00 - 18:00
9:00 - 18:00 9:00 - 18:00 9:00 - 18:00 9:00 - 18:00 закрыто закрыто |
Категория: | Интернет • Интернет провайдеры |
Социальные сети: |
Balticom - Жалобы и отзывы
РешеноBalticom - Slikts serviss, krāpšana
Paldies ''superīgiem '' Balticom, par jūsu ''izcilajiem'' pakalpojumiem, kurus jūs kops jūlija nespējāt sniegt! Nevienam neiesaku lietot šī uzņēmuma pakalpojumus. Viņi vairākus mēnešus nesniedz pakalpojumus, taču rēķini ir pa pilno. Sēžu mēnesi bez tv kanāliem, internets bieži ir pat 0 mbits 1000 mbits vietā! Šiem tehniķi līkroči, katrs grūž vainu uz iepriekšējiem. Ejiet prom uz visiem laikiem balticom! Ceru ka bankrotēsiet ar tādu pakalpojumu sniegšanu! Nekad netiks lietots jūsu nepakalpojumi!...
РешеноBalticom - Slikts serviss , klientu apkalpošana
Nu pazūd internets , pazvanu uz klientu apkalpošanas centru , nācās gaidīt 30 minūtes lai vispār sazinātos ar kādu , un tad vēl pasaka kā nedēļa jāgaida līdz atbrauks skatīties , rodas jautājums par ko tad es maksāju ? Ja internetu nav iespējams lietot nedēļu.
РешеноBalticom - Krāpšana, pakalpojumu nesniegšana joprojām
Neiesaku šo krāpēj kantorī Balticom! Jau vairākas nedēļās nedarbojas tv pakalpojums. Internets peld kopš 18 jūlija kā pieslēdza, samaksu šie ņem pilnu. Nekas netiek labots, tiek ignorētas manas prasības. Tika pieteikts ka vēlos lauzt līgumu, šie nekustas, taču tikai Sola ka visu salabos! Reāli nekas nenotiek!
РешеноBalticom - Pakalpojumi joprojām nedarbojas
Rakstīšu kaut ikdienas - ceļot reitingu šim nejēdzīgam uzņēmumam balticom!, kamēr viņi neatgriezīs samaksātās naudas par rēķiniem, kurus nav snieguši, šis krāpniekkantoris balticom!
Joprojām nedarbojas ne tv pakalpojumus vairākas nedēļas un jau vairākas dienas internets (wi-fi) arī nedarbojas.
Neiesaku nevienam noslēgt līgumu ar šiem idiotiem Baltcom, kuri nereaģē un neko nelabo!
РешеноBalticom - Slikts serviss
Apkalpošanas centru nekad nevar sazvanīt ertā laikā.
22 septembrī, prasīju izbeigt līgumu sakarā ar pārvākšanos un prasīju kommunicēt caur epastu. Atteicas sūtīt epastu, ka arī neko nepateica par izbeigšanu, tikai to ka atzvanīs. Zvana ilgums 6 minūtes un nekāda rezultāta.
Nevaru saprast kāpēc nevar visu sarunāt epastā, jo tie automātiskie zvani bieži ir nelaikā, jo nevar pamest visus darbus un meetingus lai tikai atbildēt kārtējai meitenei no call centra kura prasīs adresi, vārdu un tml...
РешеноBalticom - Netiek sniegts pakalpojums vispār
Vēlos vēlreiz pabrīdināt par Balticom. Varbūt kādam veicas un ir viss pakalpojums ok, taču man nepaveicās.
1. Interneta pakalpojums regulāri ''peld''.
2. Vairākkārtīgi bija tehniķi. Viens par otru ''gudrāki''. Pēc pēdējā ierašanās nekas labāks nepalīkā, taču vēl ''bonusā'' pazuda tv pakalpojums. Tika gan zvanīts, gan rakstīts un ziņots par tādu, taču reakcijas nekādas no balticom puses.
3. Rēķini pienāk pa pilnu programmu, lai gan viņi nav snieguši pakalpojumu pilnvērtīgi un ir neievēro...
РешеноBalticom - Slikts serviss
Ja kādam ir doma pāriet uz Balticom, tad silti ieteiktu vairākas reizes padomāt. Tehnisku iemeslu dēļ, sabojājās rūteris, ka rezultāta Balticom itv un internets nedarbojas, zvanu un klientu apkalpošanu, atbild konsultants, vārds pa vārdam problēma izklāstīta, rezultātā jāsauc meistars, zvanu pirmdienā, pasaka kad labākajā gadījumā var būt ceturtdien, ko nopietni? Paši bez prasīšanas pārliek itv un tagad jāsēž 4 dienas bez tv un interneta ka Melnā caurumā? Pienāk ceturtdiena, no meistara ne...
РешеноBalticom - Slikts serviss,pakalpojumu nesniegšana
Tika pieslēgts balticom pakalpojums: tv (150 kanālu) + internets 1000 mbits. Taču reālitāte ir pavisam cita, jo pēc dažām dienām sākās interneta lēnā darbošanās. Ātrums ne vairāk kā 100 mbits. Desmit reizes lēnāks! Par ko tiek maksāts dārgie balticom? Sen ptac jūs nav apciemojuši? Tika balticom ziņots par tādu faktu. Šie (ne uzreiz kā paredzēts līgumā, taču acīmredzot sava tizlā lēnā interneta pieredzē arī pēc vairākām dienām tikai sāka kustēties!) . Attālināti kaut ko veidoja, pieslēdzot 2g!...
РешеноBalticom - Slikts serviss
Nesen pieslēdzu balticom interaktīvo televīziju.
Esmu nonācis nelielā neizpratnē:
1) Kāpēc nospiežot pogu info "i", piemēram, kanālā tv6 ēterā esošā "simpsoni" seriāla nosaukums tiek atspoguļots krievu valodā? Tieši tāda pati aina tiek novērota kanālā "eurosport"? Es saprotu, ka šai kompānijai ir svarīgi svinēt kaut kādas masļeņicas un 80% no esošajiem kanāliem ir domāti krievvalodīgajiem, tomēr šeit ir eiropas savienība un Latvija, kuras valsts valoda ir latviešu valoda. Ja nevarat organizēt...
РешеноBalticom - Slikts serviss
Iepriekš lietoju balticom vairākus gadus, bet tagadējā situācija, kura bija izveidojusies man vienkārši liekas interesanta. Kad Rīgā bija negaiss, tad lietoju savu portatīvo datoru kurš bija atvienots no tiešās elektrības darbojās uz bateriju, biju iespraudis balticom interneta vadu, bet te caur viņu vadu mans dators dabūja elektrisko triecienu, kā rezultātā nodega mana tīkla karte. Piektdienas vakarā zvanīju balticom, bet tā arī viņu meistars pie manis atbrauca tikai pirmdien vakarā un...
РешеноBalticom - Slikts serviss
Прислали счет, в котором указано что переплата. Звонили спрашивали как вернуть переплату, так как больше их услугами не пользуемся. Сказали что деньги за переплату не возвращают. Испорченные нервы и настроение. В договоре о переплате ничего не сказано
РешеноBalticom - Drausmīga apkalpošana par lielu naudu
Izmantoju viņu pakalpojumus (tv+internets) ap 10 gadiem, pa šo laiku bija akcijas (samaksa uz priekšu par 6 mēn. 7tais mēn. Bezmaksas) . Pamazam pacēla Cenas līdz 20 eiro (gandrīz divreiz) , noņema pilnība visas akcijas. Ļoti nepretimnākoši, apsola neizdara vai atcēl. Gad pārēju pie konkurenta saņemu labāku servisu par 30% lētāk un tas viss kā jaunām klientam.
Meklējiet cilvēcisku attieksmi un izvēlāties sev labāku!
РешеноBalticom - Krāpšana
✋aizejot projām no balticom kantora no jums vēl izspiedīs vienu mēnēša abonenta maksu uz priekšu par tīru gaisu un manā gadījumā par 8 gadu vecu rūteri 12.5€ ja jūs neaizvedīsiet pie viņiem vecu metamu ārā ruteri uz kantori. Sūdu kantoris esiet uzmanīgi un labāk vispār ar viniem nekontaktējiet.
РешеноBalticom - Slikts serviss
Vecmīlgrāvi, kvalitāte zema, tv un internets s##ds, meistaru ir jāgaida gadu..
Rēķini tik nāk, tas nekas, ka nedēļa jāgaida meistaru, neiet viens, vai otrs.
Taka man nebij svarīga mana kredītvēsture, atļāvos tiem likežiem nemaksāt.
Centas uzsēdināt uz ilgtermiņa liguma!
Nekāda gadījuma nepiekrītiet, izvērtējiet kārtīgi visu!
РешеноBalticom - Nekompetenti darbinieki-mistiski rēķini apmaksai
Esmu sašutusi.
Vienu mēnesi biju aizmirsusi pārskaitīt par internetu+tv.
Loģiski, pakalpojumu atslēdza.
Rēķinu saņemu epastā. Ņemot vērā rēķinā norādīto summu veicu maksājumu.
Paiet nedēļa, bet pakalpojums vēl nav atjaunots. Šodien sazvanījos ar balticomu, kur man darbiniece paskaidroja, ka vajagot vēl ieskaitīt 16,90eur par decembri (priekšapmaksa) . Uzreiz pēc sarunas pārskaitīju.
Pēc stundas epastā atnāk vēl divi rēķini (ar atšķirīgiem rēķina nr) par summām 12,79 un 20,74 eur.
Kā jum...
РешеноBalticom - Slikts serviss.
Уже не жалоба... Констатация факта. Третий день.. проблемы с телевидением... Разговор с тех отделом, безсмысленен. Ничего не можем сделать. Это не первый раз такая ситуация.. НИКОГДА НЕ ЗАКЛЮЧАЙТЕ ДОГОВОР С Balticom! За свои ошибки и некачественные услуги получают оплату каждый месяц в полном обьеме! Дозвониться только по платному номеру! 5 мин. Ждёшь платишь за разговор. И внятного ответа нет! Компания берёт деньги за услуги которые не может предоставить!
РешеноBalticom - Krāpšana
Šodien vēlējos atslēgt savu beztermiņa līgumu-izrādas nav beztermiņa, jo slēdzot ik pa diviem gadiem līgumu kas kļūst dārgāks ar visu atlaidi, es automātiski piekrītu tam ka tomēr uz 24 mēnesi! Nekas, izlasiju visus viņu dotos līgumus un 1dien braukšu pats klātienē jo jebkuram līgumā rakstīts ka var 5 darba dienu laikā atteikties no pakalpojuma, bet ne jau tiem kam itkā ir atlaide?
Kantoris maksimāli ilgāk cenšas noturēt patērētāju.. Briesmīgs kantoris un kvalitāte internetam un TV diezgan pa...
РешеноBalticom - Norton security service
Не специалист.
Но приложен скриншот, с которого следует что нортон ругается на сайт предоставляющий подключение к интернету.
Специалисты пусть разбираются в чём причина на их конце.
Падает и-нет, так как блокируется антивирусником. (переодично, но не критично)
последний раз, когда упал и-нет, не было примерно 8 часов. После чего, пришлось звонить в балтиком, интересаоваться причиной (думали что проф работы, но нет) , после чего, переподключили мак адресса. Тех. Рабочий не смог разобраться...
РешеноBalticom - Скрытое мошенничество и крепостное право
Хочу поделиться своим горьким опытом общения с этой организацей. Подключилась я к балтикомовскому интернету в августе 2017, позже заключила постоянный договор как "более выгодный по тарифам".
В августе 2019 года мне пришло извещение о том чтобы и дальше платить по тому же тарифу, договор необходимо перезаключить в личном кабинете на https://portal.Balticom.lv и что это мне будет выгодно. Полностью доверяя компании, я воспользовалась данным предложением.
В середине августа случилось...
РешеноBalticom - Обман
Ужасный сервис, качество заявленных услуг не соответствует заявленному. С оператором разговор бессмысленный, даже не пытаются вникнуть в суть вопроса. К примеру: заключен договор на 2 года (пакет интернет со скоростью до 600 mbit/s + телевидение) , первые полгода с льготным тарифом. Но, к сожалению, уже через три оплаты льготный тариф уже закончился. Получается заманили тарифом, а дальше не обязательно все заявленное соблюдать. Скорость интернета не соответствует совершенно. После звонка в тех...