РешеноBalticom - Krāpšana, nelauž līgumu ar klientu un turpina piestādīt rēķinus par pakalpojumu kas netiek lietots
Jau divus mēnešus pēc lūguma lauzt līgumu par Tv un interneta pakalpojumiem, atsakās to darīt. Turpina mānīt telefonsarunās, ka nav saņēmuši iesniegumu. Un piestāda rēķinus kaut gan vēlme lauzt līgumu ir izteikta gan mutiski, gan rakstiski un pakalpojums netiek izmantots jau vairākus mēnešus. Māna ar to, ka 9 dienu laikā sazināsies darbinieks, taču tas nenotiek, vai arī darbinieks tikai uzpīkstina un pēc tam stāsta, ka klients nav pacēlis telefonu. Zvanot atpakaļ uz numuru to neceļ.
Sveicināti!
Paldies ka veltījāt laiku un informējāt par notikušo.
Patiesi žēl, ka šoreiz sarūgtinājām Jūs, bet lūdzam dot iespēju arī izlabot šo situāciju un vienlaikus arī Jūsu viedokli par to.
Lai pārbaudītu informāciju un atrisinātu situāciju, nosūtiet lūdzu privātā ziņā Jūsu klienta numuru vai pieslēguma adresi.
Gaidīsim ziņu.
Balticom komanda.
Uzņēmuma Balticom pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.
Комментарии (3)
Balticom? Это они могут... Недаром бренд подделали под Baltcom...
Klausies- ''Nekariņš'', tu vispar pats saproti ko pateici?
Tas ir tas pats, kā apgalvot, ka Tet ir apvienojies ar Baltcom un tagad būs TetBalts.
Palasot šos komentārus rodas sajūta, ka troļļu fermas pārstāvji nu nekādi nevar rimties.
Bet tu palasi sūdzības uz šo firmu un domāju tev nebus jautājumu!