www.sudzibas.lv Balticom Negodīga rīcība

РешеноBalticom - Negodīga rīcība

Es esmu ilggadīgs kompānijas klients, biju apmierināta ar šīs kompānijas pakalpojumiem un īpašu attieksmi pret klientiem. Bet... Tad kompānija izdomāja pacelt tarifus 2021. Gada beigās... Labi, samierinājos - nav jau pārāk liela summa 1eur, bet ar to viss nav beidzies - atkal tarifa celšana...
Vēstulē ir rakstīts, ka ja es nepiekrītu nosacījumu maiņai, tad varu lauzt līgumu 33 dienu laikā... Rakstu, ka gribu izbeigt... Atbilde pārsteidz, jums ir jāmaksā apmēram 148 eur sods...
Kad pieprasīju rakstisku atbildi, uz kā pamata, tad pēkšņi atnāk vēstule, ka informācija par tarifa pacelšanu ir kļūdaina un nekādas pacelšanas nav... Kaut rēķins ir atsūtīts ar jaunu tarifu... Mistiskā kārtā pazūd vecais rēķins un uzrodas jauns ar veco tarifu...
Šmaucās kā grib... Saprata, ka ir kļūdījušies pierakstot tekstu par līguma laušanu bez soda sankcijām un tagad atsauc šo vēstuli... Nav brīnums, ka šomēnes saņemšu vēstuli ar tarifa pacelšanu, bet bez atsauces, ka varu bez soda sankcijām izbeigt līgumu...

13.10.2021

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Ответ от AS Balticom Ответ от представителя 14.10.2021

Sveicināti!

Paldies ka veltījāt laiku un informējāt par notikušo.

Patiesi žēl, ka šoreiz sarūgtinājām Jūs, bet lūdzam dot iespēju arī izlabot šo situāciju un vienlaikus arī Jūsu viedokli par to.

Lai pārbaudītu informāciju un atrisinātu situāciju, nosūtiet lūdzu privātā ziņā Jūsu klienta numuru vai pieslēguma adresi.

Gaidīsim ziņu.

Balticom komanda.

Дополнено Inga 14.10.2021

2 nedēļas bija pamaz pārbaudīt informāciju un atrisināt situāciju? No dažādiem operatoriem ir saņemtas pretrunīgas atbildes... Tikai, kad esmu publicējusi savu sūdzību šeit un uzrakstīju iesniegumus PTAC un SPRK ar visiem Jūsu mistiskiem rēķiniem, piedāvājumiem un vēstulēm, tad tiek piedāvāts meklēt kompromisu? Vai nav par vēlu?

Жалоба успешно разрешена Sudzibas.lv Admin 27.09.2022

Uzņēmuma Balticom pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.

I

Комментарии (2)

S Spuris 28.10.2021

Neticiet tam šķūņkantorim.Viņi man mēneša laikā atsūtīja četrus dažadus rēķinus un katrs bija ar lielāku maksu.Uz mana pieprasījuma ( ar drošu elektronisku parakstu ) atbilde nav saņemta jau gandrīz divus gadus. Viņi krāpjas ar rēķiniem.Sūtiet viņus nah...uz visiem laikiem. Protams jalauzt līgumu pirms termiņa biegam prasīs soda naudas maksu,kuri no Jums savukārt pēc tam piedzīs parazītkantoris Melnā lapa,kura starp citu arī ir tas pats Balticom ! Viņi paši piespiež daudzus klientus atteikties un tad paši kruķī procentus mistiskus. Gan jau kādreiz tam pažobeļiestādes direktors nokļūs aiz restēm par mahinācijām,

S Spuris 03.10.2022

P. S. Pieprasiet no tiem ākstiem zvanu reģistru, kurš apstiprina to, ka ir jums zvanījuši. Viņi ar šīm ziņām, ka mēģinājuši sazināties arī melo. Viņiem nebūs ko uzrādīt nemaz, jo pakalpojumu informatīvajā dienestā visi zvani reģistrējas un tiek attiecīgi ierakstīti atbilstoši pie operatoriem, kuru pakalpojumus šie lieto. Tātad, ja uzrakstīsiet citam iestādem tad balticomam nebūs patīkamas dienas.

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы