РешеноBalticom A/S - Briesmīga apkalpošana, maldināšana
Briesmīga apkalpošana!
Maldināšana par līguma laušanas noteikiem.
Trešo pušu datu aizsardzības laušana!
Neiesaku nekādā gadījumā.
Ja pievienojies, uzmanīgi lasi līguma tekstu, it sevišķi tā laušanas nosacījumus! Kā arī pārjautā operatoram telefoniski, lai apstiprina, vai vari jebkurā laikā lauzt līgumu un vai tas ir bezmaksas.
Pieprasi visus sazvanīšanās ierakstus.
Grūti noticēt, ka tik slikts serviss mūsdienās vēl eksistē!
Visiem vēlu veiksmi!
Jūs, 08.03.2022
Sveicināti!
Paldies ka veltījāt laiku un informējāt par notikušo.
Patiesi žēl, ka šoreiz sarūgtinājām Jūs, bet lūdzam dot iespēju arī izlabot šo situāciju un vienlaikus arī Jūsu viedokli par to.
Lai pārbaudītu informāciju un atrisinātu situāciju, nosūtiet lūdzu privātā ziņā Jūsu klienta numuru vai pieslēguma adresi.
Gaidīsim ziņu.
Balticom komanda.
Uzņēmuma Balticom pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisinātu augstāk minēto situāciju. Diemžēl nav bijis iespējams saņemt atbildi no sūdzības autora, tāpēc sūdzība tiek uzskatīta par atrisinātu.
Комментарии (1)
Neaprakstot situāciju, nevar nosodīt uzņēmumu. Vai nu raksti, kas notika, vai neraksti neko.