Omniva - Ļoti slikts serviss
Omnivas mājaslapā ir informācija par to, ka 90% klientu sūtījumus saņem otrā dienā, bet mans sūtījums jau otro dienu atrodas Rīga sorting line. Operatore man atbild, ka kurjers nav paņēmis, jo fiziski nespējot paņemt visus sūtījumus. Kā to saprast? Vai tad sūtījumi nav jāņem kaut kādā secībā, ņemot vērā nodošanas laiku? Un kur paliek līguma nosacījumi? Sūtījums ir jāpiegādā divu darba dienu laikā!
Labdien,
Pēc sistēmā pārbaudītās informācijas redzam, ka sūtījuma piegāde ir aizkavējusies.
Šobrīd skaidrojam aizkavēšanās iemeslus un tuvāko stundu laikā ar Jums telefoniski sazināsimies, lai sniegtu informāciju par sūtījuma piegādes termiņu.
Uzņēmuma vārdā atvainojamies par Jums sagādātajām neērtībām.
Ar cieņu,
Omniva
Добавить комментарий