K Senukai

Kesko Senukai Latvia AS
www.ksenukai.lv
Адрес: Lucavsalas iela 3
Rīga
Latvia - LV-1004
(Faktiskā adrese)
Телефон: +371 66778876
Информация: Juridiskā adrese:
Tīraines iela 15,
Rīga, LV-1058
Время работы: 8:00 - 21:00
8:00 - 21:00
8:00 - 21:00
8:00 - 21:00
8:00 - 21:00
8:00 - 20:00
9:00 - 18:00
Категория: Строительство  •  Магазины стройматериалов
Социальные сети:

Рейтинг Надежности

36%
Жалобы
335
Разрешенные
72
C ответами
267
Посмотреть статистику

K Senukai - Жалобы и отзывы

K Senukai - Drausmīgs serviss un vēl drausmīgāka apkalpošana

Drausmīgs serviss un vēl drausmīgāka apkalpošana Drausmīga apkalpošana un darbiniece - darbiniece, kas strādā šajā veikalā ir nekaunīga un rupja, nespēj atbildēt ne uz vienu jautājumu un nemēģina risināt situāciju! K Senukai veikalā tika nopirkts putekļusūcējs, kas nostrādāja 4 dienas, pēc kā pārstāja strādāt. Putekļesūcējs tika atdots uz servissu, saņemts atpakaļ tādā pašā stāvoklī, kaut arī darbinieks uzstāja, ka tika izremontēts (nekādus dokumentus, ne slēdzienu, ne nomainīto bateriju uzrādīt viņi nevar un neko nezin, var tikai izsniegt...

K Senukai - Neatbilstošas un salauztas preces piegāde, atsakās veikt apmaiņu pa#i

Neatbilstošas un salauztas preces piegāde, atsakās veikt apmaiņu pa#i 15.03.2021. Veikts pasūtījums nr. E00311964. 18.03. Kurjers piegādāja uz Saulkrastiem 2. Gb. Neatbilstošas krāsas grozus, no kuriem vienam salauzta eņģe. Uzņēmums atsakās veikt neatbilstošās preces apmaiņu, liek pašiem vest uz pastu vai veikalu! Esmu bez auto un laukos, nevaru preci aiznest uz pastu. Pielikumā gaišie ir saņemto grozu krāsa...

Senukai - Slikts serviss

Slikts serviss Saņēmu ar kurjeru pasūtīto preci, bet konstatēju, ka precei pietrūkst detaļas (pasūtījums nr. E00304036) (e-pasta nr.00310596, nr.00310678) 15.03.2021. Ar e-pasta starpniecību sazinājos ar ksenukai klientu apkalpošanas servisa daļu. 16.03.2021. Saņēmu atbildi, ka ziņa nodota tālāk servisa nodaļai. 17.03.2021. No servisa nodaļas saņēmu atbildi, ka ziņa par esošo situāciju nodota tālāk noliktavas nodaļai, lai noskaidrotu esošo situāciju. Un man jāgaida atbilde 1-2 nedēļas. Tātad man kā...

K Senukai - Krāpšana, slikts serviss

Krāpšana, slikts serviss 13.03.17 veicu pasūtījumu interneta veikalā ar vairākām preču pozīcijām pirkuma, mājās lapā uzradījās ka prece ir pieejama vairākos veikalos un pietiekošā daudzumā, ka arī piedāvāja iespēju savākt preci pašai no veikala 15.03.21. Ņemot vērā epidemioloģisku situāciju valstī un tas ka prece tomēr nav viegla un nav maza izmēra samaksāju par piegādi ar kurjeru. Bet 15.03.21 bez brīdinājuma viena no pasūtījuma pozīcijām tika izņemta laukā un atgriezta nauda, ar formulējumu preces nav noliktavā...

K Senukai - Slikts serviss

Slikts serviss Tirgo preces no ekspozīcijas zāles. Konkrētajā gadījumā led griestu lampu , bez pults, bez pamācības. Šausmas! Tagad lai samainītu pret citu vai atgriezt pret naudu, vajag braukt šurpu turpu un tērēt savu dārgo laiku. Nevienam neiesaku šo veikalu, nav pirmā reize!

K Senukai - Paviršīga attieksme pret pienākumiem

Paviršīga attieksme pret pienākumiem PA tālruni Senukai zvanu centrā pieteicu pasūtījumu nr. 5043181143 un skaidri pateicu, ka prece izņemama Jelgavas veikalā, gaidīju 2 stundas izpildi, saņēmu īsziņu par izpildi un nokomplektēšanu Rīgas Ozola veikalā. Paldies par pazaudēto laiku un dienu, turpmāk iepirkšos citā veikalā.

K Senukai - Apkalpošana

Apkalpošana Briesmīgākā attieksme pret klientu, kādu jebkad esmu pieredzējusi. Izskatās, ka personāls par klientiem uztver tikai juridiskos pircējus, jo pret pārējiem apmeklētājiem izturēšanās ir maigi sakot rupja. Vienīgā, atbilde, ko katru reizi saņēmu bija “skatieties internetveikalā” vai “zvaniet pa telefonu”. Kad uzdevu vienkāršu jautājumu “ar ko atšķiras pusmatēta sienas krāsa no matētas” atbildē saņēmu ļoti aizkaitinātu atbildi par to, ka viena ir vairāk un otra mazāk matēta (paldies, tik daudz arī...

РешеноSenukai - Neatgriež naudu 3 mēnešus par atgrieztu neatvērtu ledusskapi

Neatgriež naudu 3 mēnešus par atgrieztu neatvērtu ledusskapi Pasūtījums e00201671 pasūtīju 27.12.2020 g ledusskapi iebūvējamo, 5.01.2021 atgriezu preci neatvērtu, jo nederēja izmērs, pārāk augsts ledusskapis, un no 06.01.2021 jau pagāja gandrīz 3 Mēneši! Un nauda joprojām nav atgriezta. Taču līgumā norādīts ka atgriezis naudu 14 dienu laikā!

РешеноK Senukai - Slikts serviss

Slikts serviss Problēma. Pasūtīju preces interneta veikalā. Viena no precēm nav vairs pieejama. Un uz lūgumu piedāvāt citu līdzīgu preci man atbildēja ka to nedara. Un vai nu es anulēju visu pasūtījumu vai vēlreiz atlasu visas preces un taisu jaunu pasūtījumu. Kas gan negarantē, ka kamēr pasūtījums tiek apstrādāts, kāda cita prece no mana padīdījumā atkal nav pieejama. Kā arī izrādās ka jā interneta veikalā norādīts ka prece ir nopērkama un atrodas kādā no veikaliem, tad tas to nemaz nenozīmē.

K Senukai - Pandēmijas laikā neievēro dezinfekciju

Pandēmijas laikā neievēro dezinfekciju Pasūtīju preci. Kamēr stāvēju Rindā, tad apsargs kurš kontrolē cilvēku plūsmu, tikmēr tā vietā droši urbināja degunu, un tā kārtīgi čamdīja/cieši spaidīja manas pasūtītās preces izrādot interesi. Rokās nebija ne cimndi ne dezinfekcijas līdzeklis. Noteikti vairs neatgriezīšos šajā veikalā, (līdz šim biju veicis milzīgus pasūtījumus šajā veikalā) , un par spīti, preces izmetu miskaste.

РешеноK Senukai - Piegādā pavisam citu preci un uz vēstulēm nereaģē

Piegādā pavisam citu preci un uz vēstulēm nereaģē Šī gada 16 februārī no Senukai internetveikala tika piegādāti manis tur pasūtītie transporta ratiņi. Pasūtījums e00272539 sūtījums bija iepakots matētā plēvē, un nebija bojāts! Saņēmu sūtījumu un veicu apmaksu. Vēlāk preci izsaiņojot konstatēju, ka piegādāta pavisam cita prece! Esmu 1 grupas kustību invalīds, un šie ratiņi man bija nepieciešami, lai nedaudz atvieglotu manas ikdienas gaitas, taču piegādātos, konstrukcijas īpatnību dēļ, nevaru izmantot! Uz maniem e pastiem veikals nereaģē! Ar šo...

РешеноSenukai - Nesaņemts pakalpojums neatgriezta nauda

Nesaņemts pakalpojums neatgriezta nauda 17.02.2021. Ksenukai internet veikala nopirku saldētavu. Piegādi ar dpd kurjeru atveda sūtījiumue00275655 dpd nr.05757951131057un atstāja pie dzīvokļa durvīm jo iepakojuma dēļ nevarēja to ienest dzīvokli. Piedāvājām paši noņemt iepakojumu lai viņš var ienest pirkumu dzīvoklī. Ar vārdiem ka tas nav viņa darbs pagriežas un aizgāja prom. Kaut gan par piegādi un preces ienešanu nepieciešamajā man vieta tika veikta apmaksa18€ apmēra. Ne veikals ne dpd uz sūdzību nereaģē Saka tāda pakalpojuma viņiem nau.

РешеноK Senukai - Slikts serviss

Slikts serviss Labdien! Nesen pasūtīju k senukai ārdurvis. Piegādi diemžēl nepiedāvāja. Braucām paši pakaļ. Kad likām durvis iekšā sapratām ka visas rāmis ir bojāts, ar defektiem. Sadauzīts. Slēdzis arī ļoti slikts. Vairrākart rakstot e pastus par šo problēmu atbildes joprojām nav. Esmu ļoti vīlusies šajā veikalā.

K Senukai - Slikts serviss

Slikts serviss Купила телефон в ноябре 2019. Г. До сегодняшнего дня он 2 раза был в ремонте, и из-за карантина был там больше 2 месяцев. Сейчас он сломался 3ий раз. Ни о какой замене/возврате денег даже речи нет, только предлагают ремонт. Опять 3 раз тоже самое? ! Телефон в ремонте дольше чем на руках у человека

Ksenukai interneta veikals - Naudas atmaksa

Naudas atmaksa Topošie Ksenukai klienti, iesaku vairākas reizes pārdomājat, vai tiešām vēlaties šajā interneta veikalā iepirkties, jau gandrīz mēnesi gaidu naudas atmaksu. Pasūtijums tika atcelts 11.01.2021. Ja, tomēr izdodas sazvanīt interneta veikalu, tad seko atbilde, mēs Jums pārzvanīsim,kas netiek izdarīts,vai arī nodosim informāciju tālāk.

РешеноK Senukai - Slikts serviss

Slikts serviss Ужасный магазин, месяц ждала посылку. Клиентский сервисс и пальцем не пошевелит что бы разрешить ситуацию пока сам не предоставишь им доказательства, связавшись с курьерами, что ничего они не выслали, в дпд нет посылки, и это их вина. Клиентский сервисс может только перекидывать вину на Dpd и что "огромное количество заказов", хотя из китая быстрее посылки приходят. Бардак!

РешеноK Senukai - Saistību neizpilde

Saistību neizpilde Interneta bija pasūtīta prece, kura bija saņemta un apmaksāta 09.01.2021. Pēc preces apskates izlemjam izmantot tiesību atgriezt preci, ko arī izdarījām 11.01.2021. Ksenukai noteikumos noradīts: "pārdevējs 14 (četrpadsmit) dienu laikā no preces atgriešanas atmaksā pircējam naudu par preci... ". Šodien jau 03.02.2021, nauda joprojām nav saņemta. Pasūtījuma nr. E00223632

РешеноK Senukai - Internetveikals un klientu serviss - nulle!

Internetveikals un klientu serviss - nulle! 16. Janvārī pasūtīju 2 izlietnes un dušas krānus Cenā pāri 200 euro, tas, ka prece atnāca vairākas dienas vēlāk, nekā bija teikts, tas vēl sīkums. Bet kas tas par klientu servisu uz kura tālruni man šajās divās nedēļās - zvanot katru dienu neviens nekad nav atbildējis. Sorry, bet visiem ir jauni laiki un visi esam vienādā situācijā, bet kā var būt tā, ka man neviens neatbild 2 nedēļas, ne uz epastu, ne uz zvaniem. Man ir atnākusi prece-brāķis, kurai pietrūkst stiprinājuma detaļas. Tātad vairāk...

РешеноK Senukai - Ņirgāšanās par klientiem, saistību nepilde

Ņirgāšanās par klientiem, saistību nepilde 04.01.2021. Veicu pasūtījumu nr. E00214464 (celtn. Naža asmenīši, datora monitors un austiņas, kopējā summa 135.66 eiro) , piegādes termiņš 21. Janvāris. Divas dienas vēlāk, Dpd kurjer dienests piegādāja paku kurā bija nažu asmenīši. (Cena - 0.77 centi kuri saprotams citādi netiktu pirkti, bet tā kā piegāde (4.99) attiecās uz visu pasūtījuma apjomu, tad tie tika pievienoti pasūtījumam. Ap 11. Vai 12. Janvāri atnāca sms no kurjer dienesta, ka atlikusī pasūtījuma daļa tiks piegādāta tuvākajā...

K Senukai - Непрофессиональное оборудование для аренды

Непрофессиональное оборудование для аренды Если берёте в аренду пылесос, помните, что должны купить ещё и мешок для него за 4 евро. Что будет, если стекло или острый предмет пробьют мешок и повредят пылесос думаю объяснять не надо. Будьте внимательны. Обычно промышленные пылесосы без сменных мешков, всё идёт в бак и его легко почистить. Со стороны магазина это выглядит как развод.

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы