Адрес: |
Lucavsalas iela 3 Rīga Latvia - LV-1004 (Faktiskā adrese) |
---|---|
Телефон: | +371 66778876 |
Информация: | Juridiskā adrese: Tīraines iela 15, Rīga, LV-1058 |
Время работы: |
8:00 - 21:00
8:00 - 21:00 8:00 - 21:00 8:00 - 21:00 8:00 - 21:00 8:00 - 20:00 9:00 - 18:00 |
Категория: | Строительство • Магазины стройматериалов |
Социальные сети: |
K Senukai - Жалобы и отзывы
K Senukai - Darbinieku attieksme
Vienreiz aizsūtīja pēc preces uz noliktavu, Ksenukai ozols. Nekur tik pazemīgu un drausmīgu attieksmi nebiju pieredzējis. Vispirms sagaida apsargs (jāuzmin, ka tas ir apsargs) , gara auguma vecis, latviski nerubī. Es ar viņu latviski, pēc brīža šis krievu valodā ar noliktavas darbiniekiem ierēc par mani, laikam domāja, ka nesaprotu krieviski. Beigās tā kā bija 40 minūtes līdz darba laika beigām, viņi vēl apspriež vai mani apkalpot, jo esot jau tā kā vēls. Galu galā preci dabūju, bet ceru ka pie tiem krievu vatņikiem uz noliktavu ozolā nebūs jābrauc.
K Senukai - Slikts serviss
Saņēmu bojātu preci (dīvānu) kuru gaidīju ilgāk nekā bija plānots, tagad nevaru to atgriezt un saņemt manu naudu atpakaļ, jo Sofija no klientu servisa nevar organizēt to ar kurjēru. Pirmo reizi kurjers sazinājās ar mani, kad viņš varēs savākt bojāto preci, bet kad uzzināja ka tas ir dīvāns, atteicās braukt, un teica ka viņam vajag palīgdarbinieku, un prasīja to noskaidrot ar veikalu strādniekiem. Kad zvanīju uz veikala klientu servisu, darbinieks teica rakstīt e-mailu Sofijai, viņš par to...
K Senukai - Slikts serviss
Pasūtīju Rubimix9 mikseri. Atsūtīja nepilnu komplektu. Veikalā teica, ka iztrūkstošās detaļas lai piepērkot klāt. Apmainīt arī atsakās. Atruna ir, ka bildīte neatbilst patiesībai. Slikts veikals.
K Senukai - Krāpšana
Krāpniecība. Šis uzņēmums pārdevā datoru un speciāli man atsūtīja citu, lētāku datoru. Pa telefonu teica, ka varēs saņemt to, ko orģināli pasūtīju. Bet beigās, man teica, lai paturu to lēto datoru... Drausmas, šmaucēji!
K Senukai - Eveikals
Sūdīgs e-veikals ! Saņēmu nepilni nokomplektētu putekļsūcēju ( pietrūka turnobirste ), atgriezu atpakaļ- naudu gaudu jau nedēļu ! Kaut gan maksāju skaidrā nauda uzreiz, un pievēršu uzmanību lai atgriez naudu ātrāk ( rakstīju, zvanījuma uz Serviss Centrs ) bet atpakaļ tikai uz kontu pēc 14 dienām ! Neieticu. Ir veikali kur viss notiek ātri un it īpaši ja atgriešana bija veikala vainas dēļ .
Senukai - Dāvanu kartes ierobežojumi
Labdien! Vēlējos pabrīdināt citus klientus, kuri vēlas iepriecināt savus mīļos ar Ksenukai dāvanu karti. Diemžēl šī veikala dāvanu k. Nevar atprečot interneta veikalā (aplikācijā) , kurā ir daudz lielāka preču izvēle, nekā uz vietas mazajā Liepājas veikalā. Kamēr laikmets ir attīstīts un citi veikali savu uzņēmumu modernizē ar dāvanu kartes atprečošanas internetā, tikmēr Ksenukai dzīvo “akmens laikmetā”. Esmu bijusi lojāla un uzticīga kliente šim veikalam, vienmēr izmantoju interneta veikalu, bet nu esmu vīlusies.
K Senukai - Плохое обслуживание. , обман
Год назад купил кофейный аппарат De Longe, всегда вовремя его чистил специальной химией купленным в этом же магазине, летом я не находился дома и аппаратом не пользовался, когда я приехал и включил его загорелась кнопка чистки я сразу поставил его на чистку но вода не пошла и загорелись все ошибки, я его привез в магазин по гарантии в ожидании месяца мне сказали что виноват я сам и написали смету на 70 евро, я отказался и забрал его, отвёз его в другой сервис (платный) через 40 минут он был готов, с меня взяли 20 евро.
Senukai - slikts serviss
Сделала заказ в данном интернет магазине 14,08,на сайте было написано 1-2 дня доставка, в итоге сама позвонила 19,08 -сказали точно не знают когда будет доставка! Сразу отменила заказ и и мне сказали что возврат денег будет в течении 14 дней, 30.08 в пятницу позвонила уточнить информацию по поводу денег, сказали деньги будут 02.09 - 03.09, Сегодня 03.09 опять звоню сама узнать и получаю ответ, что им нужно все проверить и тогда они перезвонят и дадут информацию. также писала на э-почту-...
K Senukai - slikts serviss
K senukai apkalpošanas serviss ir katostrofāli zems (turpinājums 8.08. Sūdzībai) un tā ir klaja ņirgāšanās par saviem klientiem. Tikai pēc 8.08. Sūdzības portālā tika veikts zvans un prece tika piegādāta, bet arī ne solītajā dienā, bet dienu vēlāk. Un, kad sākām uzstādīt lapeni, izrādās, ka atvesta ir tikai daļa, kā rezultātā atkal esam muļķa lomā. Mums lapene bija nepieciešama no 1. Augusta, tikai tādēļ to iegādājāmies un par to tikai veikta priekšapmaksa pilnā apmērā. Šodien ir 25. Augusts un...
K Senukai - Apkalpošanas zemā līmenī, nespēj pilnvērtīgi sniegt atbildi
Veikalā, K SENUKAI tika iegādātas flīzes, pie flīžu iegādes tika uzrādīta klienta karte ProCenter ko bija iedevis radinieks. Persona kas formē pasūtījumu uzreiz piedāvāja mums arī šādu karti. Formējot karti izstāstīja kartes iespējas u.t.t. kad pasūtījums tika noformēts tika izsniegti divi pirkuma ordeni juri bija jāatmaksā pie kases, ko arī veicam nedaudz vēlāk dienas gaitā. 1. Veicot maksājumu abas kvītis netika apvie otas viena maksājumuma uzdevuma, bet gan atsevišķi, līdz ar to tieka...
K Senukai - Slikts serviss
Pasūtīju 16cm biezu matraci 22.07.2024. Piegādes laiks bija 09.08. - tas ir, tas nebija pieejams. Tā piegādi gaidīju līdz 15.08. Rezultātā viņi atveda rullīti, kas sver 5 kg. - pavisam savādāk. Labi, ka naudu atdeva. Viktors.
K Senukai - Slikts serviss
29.07. Veicām pirkumu RēzekneK Senukai - lapene un žoga posms. Veikalā uzreiz tika veikta pilna apmaksa 100% apmērā un darbinieks ieteica un apsolīja, ka preces tiks piegādātas trešdien, 31.07. Rīgā, hospitāļu ielā, no kurienes tālāk vedīsim paši. 31.07. Prece netika piegādāta un līdz 5.08. Nebija nekādas komunikācijas. 5.08. Zvanījām uz klientu servisu 66778876, kur saņēmām atbildi, ka prece nav pat nodota kurjeram, bet visu noskaidros un palūgs ātri visu nokārtot. 6.08. Vīrs bija klātienē...
Kesko Senukai Latvija - Slikts serviss
Šī ir atkārtota sūdzība par šo uzņēmumu. Īsumā bērns sabojāja gaisa sausinātāju un vēlējos to saremontēt. Servisos nebija pieejamas šādas rezerves daļas. Arī tajā kuru ieteica ksenukai. Uz doto brīdi ierīce maksā ap 300€ viņu veikalā. Tātad ja jau pārdod tad jābūt iespējai remontēt. Pats arī esmu nodarbojies ar ražošanu un pārdošanu tāpēc zinu kā viss strādā, veikalam preci piegādā izplatītājs caur kuru varētu veidot komunikāciju par rezerves daļu, bet veikals informāciju nesniedz. Pirm...
K Senukai - K senukai / Pasīvi darbinieki
Š. G.10.07. Pusdienas laikā iepirkos veikalā ozols. Jau zālē sastapos ar pasīvu attieksmi no darbinieku puses un neloģisku preču izvietojumu. Lai atrastu man nepieciešamās preces - tvertni roku mazgāšanai (izrādījās, ka viņa pieejama tikai interneta veikalā, vismaz pēc darbinieku sniegtās informācijas) un kempinga dušu nācās aptaujāt 4 veikala darbiniekus un staigāt no nodaļas uz nodaļu. Lai taupītu laiku, nolēmu izmantot pašapkalpošanās kasi. Noskanēju lojalitātes karti, tādejādi sevi...
Ksenukai internetveikals - Bēdīgā pieredze
Vēlos padalīties ar slikto pieredzi par internetveikalu Ksenukai. Un šeit vēlos uzsvērt tieši, internetveikals, nevis veikals Ksenukai kā tāds. Ja īsumā, tad esmu ļoti neapmierināta ar visu servisu kopumā, sākot no pasūtījuma brīža līdz piegādes brīdim. Esmu vīlusies, dusmīga, pat nevaru izteikt kādas emocijas mani pārpilda un pārpildīja pa visu šo laiku, kamēr notika viss process, bet par visu pēc kārtas... Tā kā esmu mūsdienīgs cilvēks un ne jau pirmo reizi izmantoju iepirkšanos un pasūtīšanu...
K Senukai - Veikala prece pieejams - Internetā jāgaida 2 - 3 nedēļas!
Visiem zināms, ka 1A ir tas pats, kas K Senukai! Pasūtīju preci 1A ar izņemšanu uz vietas veikalā - Jāgaida 2 - 3 nedēļas! ( fakltiski pieejams veikalā! ) Atteicu ! Pasūtīju preci K Senukai - Jāgaida 2 - 3 nedēļas! ( fakltiski pieejams veikalā! ) Atteicu ! Kāpec es nevarēt un izņemt šo preci uz vietas veikalā, pa ceļam garām braucot! Kāpēc jākrapj cilveki un veikalā ir augstākas cenas, kā interneta veikalā - kas ir faktiskas veikal majaslapa! Jātērē laiks un vel jāpiemaksā par to! Arī...
K Senukai - Serviss un interneta pasutījums
Pasūtijām preci interneta veikalā ar iznemšanu veikalā 9. Jūnijā. Prece neatnāca laikā, 11. Junijā atnāca sms ka kavējas, 17. Jūnijā atnāca ziņa ka nav 2 pasūtijuma Vienības pieejamas, tāpec atgrieza naudu par vienu bet otra vēl nedaudz jāpagaida. Beidzot 25. Jūnijā varam izņemt preci, bet izrādās ir atnākusi cita prece un kas neatbilst pasūtijuma parametriem, cits izmērs un kvalitāte. Neiesaku pasūtit vispār kaut ko no ksenukai turpmāk.
РешеноK Senukai - Tirgo preci, kurai nav pilna komplektācija
Vienā nedēļā saņēmu divas pasūtītās preces. Abas preces ar nepilnu komplektāciju. Pasūtījums E01376796 - florbola vārti. Kaste nobružāta, var redzēt, ka taisīta vaļā - sākām likt vārtus un konstatējām, ka nav viena paciņa ar skrūvēm, šaibiņām un atslēdziņu! 10,06,2024 uzrakstīju pieteikumu un pievienoju foto, bet atbildes nav. Vārti šobrīd stāv istabā pussalikti! Cikilgi var vilkt garumā? Esmu samaksājusi pilnu cenu par preci, bet saņēmu brāķi! Darbinieks, kurš nodod preci sūtīšanai nepārbauda...
K Senukai - Klientu maldināšana, zemas kvalitātes klientu serviss
12.05.23 internetveikalā iegādājos baseinu (729€) . Pirkuma brīdī piegāde norādita 11.06.24. Vēlāk nomainīja uz 13.06.24, tas ir vakar. 14.06.24 vēl neesmu saņēmis savu preci, kaut gan aplikācijā piegāde vēljoprojām 13.06.24. Kopš vakardienas esmu zvanījis klientu atbalstam 4x reizes. Atbildes mainās atkarībā no runātāja. 2x teica, ka piegāde uz 17.06.24, jo prece kavējas no piegādātāja. 2x teica, ka prece ir ksenukai noliktavā rigā uz paletes jau gatava izsūtīšanai un, ka varēšu saņemt...
KSenukai, apkalpošana - Sliktss serviss
Были сегодня в магазине KSenukai в тц «Ozols». Впервые в жизни покупали газонокосилку и соответственно имели не мало вопросов. Нам нужна была не супер дорогая косилка и нас интересовала разница между бензиновой и аккумуляторной. Консультант же вместо нормального разъяснения, начал нас перебивать и впихивать самую дорогую, а после того как не получилось, позволил себе говорит, что мы занимаемся словесной мастурба*ией, парим ему мозги и его в принципе достали наши вопросы, после чего сказал что...