Адрес: |
Lucavsalas iela 3 Rīga Latvia - LV-1004 (Faktiskā adrese) |
---|---|
Телефон: | +371 66778876 |
Информация: | Juridiskā adrese: Tīraines iela 15, Rīga, LV-1058 |
Время работы: |
8:00 - 21:00
8:00 - 21:00 8:00 - 21:00 8:00 - 21:00 8:00 - 21:00 8:00 - 20:00 9:00 - 18:00 |
Категория: | Строительство • Магазины стройматериалов |
Социальные сети: |
K Senukai - Жалобы и отзывы
K Senukai - Meli piegādes laikā
Sveiki, novembra beigās tika veikts pasūtījums un piegādes datums paredzēts 27.11.2024 līdz šim brīdim 21.01.25 nav nekas atnācis. Senukai Saka nodots kurjeram (omniva) . A omniva neko jau saņēmusi, atgriezt naudu nevar. Esmu ļoti vīlies ka tieku apmelots.
K Senukai - Piegāde
Pasūtīju datora komponentes (7. Gab.) , 12.12.2024. Datumā, piegāde būtu jābūt 08.01.2024, domāju labi - saprotams, uz ziemassvētkiem ir tā kā ir, bet nē tā pat pēc nepilna mēneša gaidīšanas manu piegādi izdomā pārlikt uz 13.01.2024... Vai tas ir normāli? Ne par velti, es maksāju tādu summu lai dabūtu preces norādītajā laikā. Šobrīd rāda kad tās ir ''сeļā no pārdevēja'' - diez no kāda, ļoti ceru kad no Senukai...
K Senukai - Krāpšāna, naudas neatgriešana par nopirkto preci
16.11.2024 datumā biju apmeklējis K-Senukai veikalu ar mērķi nopirkt sev jauno ledusskapi uz vietas. Izvelējoties piemērošo preci, biju devis apmaksāt to uz kases. Kad kasieris palūdza apmaksāt preci termināla to biju izdarījis ar karti. Pēc brīža kasieris informēja, ka tranzākcija nebija veikta, un notika kļūda, ir jāpamēģina vēlreiz. Pārbaudot bankas kontu pamanīju, ka naudas vairs nav un mēģināt vēlreiz vairs nav ar ko. Summa no bankas konta aizgāja uz rezervētu naudu, 529.00 eur. Uz manu...
K Senukai - Krāpšana
Ļoti slikta apkalpošana un vienmēr atceļ pasūti kuri ir veikalā taču sākara ar to ka darbiniekiem ir slinkums meklēt preci noliktavā viņi vienmēr atceļ neiesaku šo veikalu jau nav pirmā reize kad pasūtījumu atceļ.un dažas preces pirktas veikalā nesakrīt ar to aprakstu bija arī problēmas ar to ka preces ir bojātas jau no veikala un atsakās atgriezt naudu ļoti sliks veikals
K Senukai - Bojāta prece
Pasūtījām interneta veikalā spoguli kaut kad augustā, pasūtījuma nr. E01449125. Atvedām paši mājas un tas visu laiku atradās neatvērtā iepakojumā mums mājās, kur neviens vispār neiet. Nesen sarunājām meistaru, lai pieliktu spoguli, bet, kad atvērām iepakojumu, ieraudzījām, ka spogulis ir ieplīsis augšējā stūrī. Spogulis ir ar metāla rāmi apkārt un atradās iepakojumā ar polsteriem no sāniem, tātad šāds bojājums nekādi nevarēja rasties tam stāvot pie mums iepakojumā. Apskatījos viņu mājas lapā uz...
K Senukai - Piegādes termiņi
Pasūtījuma nr. E01572433. Bija pasūtīti konkrēti būvmateriāli (apdares materiāli) tikai tāpēc, ka bija pieejami un piegādes laiks bija ātrs (11.12) mums izpildes termiņš atļāva nedaudz pagaidīt līdz 11.12. Būvmateriāli bija pasūtīti ar piegādi uz mājām, parasti k-senukai piegādā ar venipak, bet k-senukai šoreiz nolēma pasūtījumu sadalīt divās daļās, viena atnāca ar venipak atbilstoši apgalvotiem termiņem, bet otro daļu, nesaskaņojot ar klientu nosūtīja ar dpd, kurš ir noslogots. No sākuma...
Senukai - Slikts serviss
Esmu Ksenukai pastāvīga kliente un reģistrēta smart net kā bronzas dalībnieks. Šī gada martā Ksenukai interneta veikalā iegādājos printeri dzīvokļu īpašnieku biedrības vajadzībām. Sakarā ar printera bojājumu es mēģināju ielogoties savā ksenukai reģistrētajā profilā, taču izrādījās, ka tas man nezināmu iemeslu dēļ ir bloķēts. Tad es uzrakstīju vēstuli e-pastā ar lūgumu atjaonot manu profīlu un veikt printera garantijas remontu. Bet man atbildēja, ka ir jāreģistrējās no jauna, bet printeri pašai...
K Senukai - Darbinieku attieksme
Vienreiz aizsūtīja pēc preces uz noliktavu, Ksenukai ozols. Nekur tik pazemīgu un drausmīgu attieksmi nebiju pieredzējis. Vispirms sagaida apsargs (jāuzmin, ka tas ir apsargs) , gara auguma vecis, latviski nerubī. Es ar viņu latviski, pēc brīža šis krievu valodā ar noliktavas darbiniekiem ierēc par mani, laikam domāja, ka nesaprotu krieviski. Beigās tā kā bija 40 minūtes līdz darba laika beigām, viņi vēl apspriež vai mani apkalpot, jo esot jau tā kā vēls. Galu galā preci dabūju, bet ceru ka pie tiem krievu vatņikiem uz noliktavu ozolā nebūs jābrauc.
K Senukai - Slikts serviss
Saņēmu bojātu preci (dīvānu) kuru gaidīju ilgāk nekā bija plānots, tagad nevaru to atgriezt un saņemt manu naudu atpakaļ, jo Sofija no klientu servisa nevar organizēt to ar kurjēru. Pirmo reizi kurjers sazinājās ar mani, kad viņš varēs savākt bojāto preci, bet kad uzzināja ka tas ir dīvāns, atteicās braukt, un teica ka viņam vajag palīgdarbinieku, un prasīja to noskaidrot ar veikalu strādniekiem. Kad zvanīju uz veikala klientu servisu, darbinieks teica rakstīt e-mailu Sofijai, viņš par to...
K Senukai - Slikts serviss
Pasūtīju Rubimix9 mikseri. Atsūtīja nepilnu komplektu. Veikalā teica, ka iztrūkstošās detaļas lai piepērkot klāt. Apmainīt arī atsakās. Atruna ir, ka bildīte neatbilst patiesībai. Slikts veikals.
K Senukai - Krāpšana
Krāpniecība. Šis uzņēmums pārdevā datoru un speciāli man atsūtīja citu, lētāku datoru. Pa telefonu teica, ka varēs saņemt to, ko orģināli pasūtīju. Bet beigās, man teica, lai paturu to lēto datoru... Drausmas, šmaucēji!
K Senukai - Eveikals
Sūdīgs e-veikals ! Saņēmu nepilni nokomplektētu putekļsūcēju ( pietrūka turnobirste ), atgriezu atpakaļ- naudu gaudu jau nedēļu ! Kaut gan maksāju skaidrā nauda uzreiz, un pievēršu uzmanību lai atgriez naudu ātrāk ( rakstīju, zvanījuma uz Serviss Centrs ) bet atpakaļ tikai uz kontu pēc 14 dienām ! Neieticu. Ir veikali kur viss notiek ātri un it īpaši ja atgriešana bija veikala vainas dēļ .
Senukai - Dāvanu kartes ierobežojumi
Labdien! Vēlējos pabrīdināt citus klientus, kuri vēlas iepriecināt savus mīļos ar Ksenukai dāvanu karti. Diemžēl šī veikala dāvanu k. Nevar atprečot interneta veikalā (aplikācijā) , kurā ir daudz lielāka preču izvēle, nekā uz vietas mazajā Liepājas veikalā. Kamēr laikmets ir attīstīts un citi veikali savu uzņēmumu modernizē ar dāvanu kartes atprečošanas internetā, tikmēr Ksenukai dzīvo “akmens laikmetā”. Esmu bijusi lojāla un uzticīga kliente šim veikalam, vienmēr izmantoju interneta veikalu, bet nu esmu vīlusies.
K Senukai - Плохое обслуживание. , обман
Год назад купил кофейный аппарат De Longe, всегда вовремя его чистил специальной химией купленным в этом же магазине, летом я не находился дома и аппаратом не пользовался, когда я приехал и включил его загорелась кнопка чистки я сразу поставил его на чистку но вода не пошла и загорелись все ошибки, я его привез в магазин по гарантии в ожидании месяца мне сказали что виноват я сам и написали смету на 70 евро, я отказался и забрал его, отвёз его в другой сервис (платный) через 40 минут он был готов, с меня взяли 20 евро.
Senukai - slikts serviss
Сделала заказ в данном интернет магазине 14,08,на сайте было написано 1-2 дня доставка, в итоге сама позвонила 19,08 -сказали точно не знают когда будет доставка! Сразу отменила заказ и и мне сказали что возврат денег будет в течении 14 дней, 30.08 в пятницу позвонила уточнить информацию по поводу денег, сказали деньги будут 02.09 - 03.09, Сегодня 03.09 опять звоню сама узнать и получаю ответ, что им нужно все проверить и тогда они перезвонят и дадут информацию. также писала на э-почту-...
K Senukai - slikts serviss
K senukai apkalpošanas serviss ir katostrofāli zems (turpinājums 8.08. Sūdzībai) un tā ir klaja ņirgāšanās par saviem klientiem. Tikai pēc 8.08. Sūdzības portālā tika veikts zvans un prece tika piegādāta, bet arī ne solītajā dienā, bet dienu vēlāk. Un, kad sākām uzstādīt lapeni, izrādās, ka atvesta ir tikai daļa, kā rezultātā atkal esam muļķa lomā. Mums lapene bija nepieciešama no 1. Augusta, tikai tādēļ to iegādājāmies un par to tikai veikta priekšapmaksa pilnā apmērā. Šodien ir 25. Augusts un...
K Senukai - Apkalpošanas zemā līmenī, nespēj pilnvērtīgi sniegt atbildi
Veikalā, K SENUKAI tika iegādātas flīzes, pie flīžu iegādes tika uzrādīta klienta karte ProCenter ko bija iedevis radinieks. Persona kas formē pasūtījumu uzreiz piedāvāja mums arī šādu karti. Formējot karti izstāstīja kartes iespējas u.t.t. kad pasūtījums tika noformēts tika izsniegti divi pirkuma ordeni juri bija jāatmaksā pie kases, ko arī veicam nedaudz vēlāk dienas gaitā. 1. Veicot maksājumu abas kvītis netika apvie otas viena maksājumuma uzdevuma, bet gan atsevišķi, līdz ar to tieka...
K Senukai - Slikts serviss
Pasūtīju 16cm biezu matraci 22.07.2024. Piegādes laiks bija 09.08. - tas ir, tas nebija pieejams. Tā piegādi gaidīju līdz 15.08. Rezultātā viņi atveda rullīti, kas sver 5 kg. - pavisam savādāk. Labi, ka naudu atdeva. Viktors.
K Senukai - Slikts serviss
29.07. Veicām pirkumu RēzekneK Senukai - lapene un žoga posms. Veikalā uzreiz tika veikta pilna apmaksa 100% apmērā un darbinieks ieteica un apsolīja, ka preces tiks piegādātas trešdien, 31.07. Rīgā, hospitāļu ielā, no kurienes tālāk vedīsim paši. 31.07. Prece netika piegādāta un līdz 5.08. Nebija nekādas komunikācijas. 5.08. Zvanījām uz klientu servisu 66778876, kur saņēmām atbildi, ka prece nav pat nodota kurjeram, bet visu noskaidros un palūgs ātri visu nokārtot. 6.08. Vīrs bija klātienē...
Kesko Senukai Latvija - Slikts serviss
Šī ir atkārtota sūdzība par šo uzņēmumu. Īsumā bērns sabojāja gaisa sausinātāju un vēlējos to saremontēt. Servisos nebija pieejamas šādas rezerves daļas. Arī tajā kuru ieteica ksenukai. Uz doto brīdi ierīce maksā ap 300€ viņu veikalā. Tātad ja jau pārdod tad jābūt iespējai remontēt. Pats arī esmu nodarbojies ar ražošanu un pārdošanu tāpēc zinu kā viss strādā, veikalam preci piegādā izplatītājs caur kuru varētu veidot komunikāciju par rezerves daļu, bet veikals informāciju nesniedz. Pirm...