K Senukai - Piesavināšanās, slikts serviss
Gandrīz divus mēnešus atpakaļ tika nosūtīta prece pēc garantijas. Pēc mēneša, kad pats interesējos man e-pasta klientu apkalpošanas centrs jautāja ar kādu numuru ir nosūtīta prece, ko arī pārsūtīju. Uz pēdējām 2 vēstulēm vairs neatbild! Drausmīga apkalpošana un attieksme. Prece praktiski ir piesavināta. Domāju vērsties p [olicijā par svešas mantas prettiesisku piesavināšanos.
Labdien, Roland!
Atvainojamies, ka sagādājām neērtības ar tik ilgu situācijas risināšanu.
Parasti līdzīga veida situācijas tiek risinātas ātrāk, bet šajā gadījumā mūs pievīla piegādātāja servisa centrs, kas ilgi nedeva atbildi par preci. Par preci Jums tiek veikta naudas atmaksa.
Vēlreiz atvainojamies par sagādātajām neērtībām.
Добавить комментарий